چرا ما نباید نگاه در عشق بسیار مرسوم

شما شنیده ام که عشق می آید در همه اشکال مختلف پس چرا ما همچنان به نگاه در عشق بسیار مرسوم? کتاب و پادکست ها به

توسط NEWSWORLDS در 26 تیر 1399

شما شنیده ام که عشق می آید در همه اشکال مختلف پس چرا ما همچنان به نگاه در عشق بسیار مرسوم? کتاب و پادکست ها به ما این تصور که عشق خطی است که در واقع عشق یک سواری پر از دست انداز. عشق می تواند طاقت فرسا هیجان انگیز و چالش برانگیز تعجب آور و صادقانه همه جا. عشق بیش از حد بسیاری از جنبه های جستجو یا تعریف شده در یک راه است.

وجود دارد هیچ "نوع"

همین حالا مشترک این ایده از "داشتن یک نوع است." شما ممکن است به طور تصادفی تصویب تا کسی شما فوق العاده سازگار با سادگی چون شما احساس مانند آنها مناسب نیست خود قالب. به دنبال یک شریک بر اساس شخصیت و چگونه آنها را به شما احساس می کنید. عاشقانه و جاذبه اغلب ساخت از وجود دارد.

صبر کنید تا زمانی که شما احساس می کنید آماده

بسیاری از فیلم ها و کتاب ها را به ما آموخت برای گرفتن عشق وقتی که می آید راه خود را و اجازه دهید عشق شما منتقل می کند. اما گاهی اوقات شما فقط آماده نیست. چند ماه پیش (قبل از همه گیر) من رفت و در کامل تاریخ با کسی که من فکر می کردم کامل بود اما آن را به ایده آل زمان. من فوق العاده بود تاکید کرد تلاش برای حقه بازی کلاس و باشگاه و دو پاره وقت شغل. در واقع اگر شما در یک نقطه در زندگی خود را که در آن شما احساس می کنید آماده برای ارتکاب به چیزی ... شما نباید.

قرار نیست زندگی خود را در انتظار برای کسی که

بسیاری از مردم احساس نیاز به رفتن در هر کجا که شریک زندگی خود را می رود چرا که آنچه که آنها در فیلم است. هنگامی که کسی برای حرکت و کار و دیگر ظرفیت های در حال حرکت با آنها. البته شما می توانید این اگر آن چیزی است که شما واقعا می خواهید. اما احساس نمی مانند شما باید انجام دهید این است که برای اثبات عشق خود را. نترس برای قرار دادن آنچه شما می خواهید برای اولین بار! و این است که خودخواه این است که شما کار سخت برای رسیدن به چیزی است که شما نمی خواهید به پرتاب میشه به راحتی. بله روابط از راه دور در حال به چالش کشیدن اما مقابله با این مشکلات در طول راه. پس از همه, آن را قبل از انجام شده است!

به فضا و تعادل در تمام روابط

بسیاری از اوقات در روابط شما می خواهید به صرف در هر ثانیه با هر یک از دیگر. این عالی است اما برای حفظ یک رابطه سالم مطمئن شوید که به هر فضای دیگر. مطمئن شوید که شما هنوز هم قادر به اویختن با دوستان و خانواده و تقویت اوراق قرضه با دیگران است. شما نمی خواهید شما یا شریک زندگی خود را به تبدیل شدن بیش از حد وابسته به یکدیگر است. به این ترتیب در طول زمان دشوار است در رابطه شما, شما می توانید سالم را یکی دیگر از فضا و دیگر مردم به نوبه خود به.

هر رابطه متفاوت است

آن را آسان به مقایسه رابطه خود را به دیگران است. آنچه شما باید انجام دهید به جای تمرکز بر چگونه رابطه خود را باعث می شود شما احساس می کنید. همان قاعده که در مقایسه با رابطه خود را به فیلم و یا رمان عاشقانه. ارتباطات کلیدی است برای سالم و خوشحال ارتباط است. Spicing تا عاشقانه در رابطه شما باید چیزی در مورد بحث بین شما و شریک زندگی خود را. بدون باز کردن ارتباطات یک فرد اغلب می تواند تبدیل به نا امید چون خواسته خود را برآورده نشده است. شما لازم نیست که به دنبال داستان کلاسیک از "عشق" شما در فیلم می بینید ... را داستان خود را به جای!

توقف به دنبال عشق خیلی معمولی. به منظور پیدا کردن واقعی, عشق ماندگار, هیچ مجموعه فرمول وجود دارد این است که به جای فقط شما و شریک زندگی خود را و انگیزه هر دو شما به اشتراک گذاری به رابطه شما کار.

تماس با ناتالیا Brusco در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن