شبکه مراقبت از حیات وحش به دنبال داوطلبان برای کمک به نیازهای حیوانات، آمادگی برای بیمارستان حیات وحش جدید

حدود اواخر ماه اوت، مرکز شبکه مراقبت از حیات وحش سانتا باربارا در گلتا معمولاً شروع به ساکت کردن م

توسط NEWSWORLDS در 6 شهریور 1399

حدود اواخر ماه اوت، مرکز شبکه مراقبت از حیات وحش سانتا باربارا در گلتا معمولاً شروع به ساکت کردن می کند. صدها حیوان وحشی یتیم که در ماه های آوریل و مه به این مرکز آورده می شوند به اندازه کافی سالم و قوی هستند تا به وحشی بازگردند. این نشانه پایان فصل شلوغ، فصل کودک است که معمولاً از مارس تا اوت به طول می انجامد.
اما امسال فصل کودک در اعماق ماه اوت گسترش یافته است. ۳۳۷ حیوان هنوز در مرکز مراقبت دریافت می کنند. خيلي ها بچه هستن بسیاری دیگر از بزرگسالان مجروح هستند. به طور متوسط هر روز ده ها بیمار جدید از درها می آیند.
شبکه مراقبت از حیات وحش سانتا باربارا به دنبال داوطلبان برای کمک به نگه داشتن نیازهای این حیوانات است. وظایف عبارتند از:
● شستن ظروف، سرنگ ها، محوطه ها، و حامل ها
● رختشویی
● تهیه و توزیع رژیم های غذایی تازه
● نجات و حمل و نقل حیوانات
کار داوطلبانه می تواند در یک فاصله اجتماعی انجام شود. همه کارکنان و داوطلبان ملزم به پوشیدن ماسک و دستکش در همه زمان ها هستند. دستکش فراهم می شود.
چند ماه آینده یک دوره آماده سازی بحرانی برای پیشگامانه سانتا باربارا حیات وحش مراقبت از بیمارستان حیوانات جدید شبکه، یک مرکز دولت از هنر است که در اموال ساخته شده برای خدمت بهتر به نیازهای بار بیمار در حال رشد شبکه است. داوطلبان مورد نیاز است به:
● لوازم پاک و سازماندهی مجدد در ری ها
● حرکت و ساخت محوطه حیوانات در سایر نقاط ملک
● زمین را برای پیشگامانه آماده کنید
شبکه مراقبت از حیات وحش سانتا باربارا از افراد علاقه مند دعوت می کند تا برای تبدیل شدن به یک داوطلب در یک قطب پر جنب و جوش مراقبت از حیات وحش درخواست کنند و بخشی از آغاز تاریخی این بیمارستان جدید هیجان انگیز باشد.
برای درخواست به سایت مراجعه https://www.sbwcn.org/volunteer-application
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیمارستان حیات وحش به این بیمارستان مراجعه https://www.sbwcn.org/wildlifehospital

ورود

لطفا توجه داشته باشید این ورود به سیستم برای ارسال رویدادها و یا اعلامیه های مطبوعاتی است. استفاده از این صفحه در اینجا برای ورود به اشتراک مستقل خود را

عضو نيستي؟ اينجا ثبت نام کن .



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن