آیا کنگره پیش نویس نظامی ثبت نام را به زنان گسترش خواهد داد؟

در ۲۰ آوریل ۲۰۲۰ اس پی سی ونسا گیلن ارتش آمریکا توسط سرباز دیگری در پایگاه ارتش فورت هود در تگزاس به قتل رسید

توسط NEWSWORLDS در 6 شهریور 1399

در ۲۰ آوریل ۲۰۲۰ اس پی سی ونسا گیلن ارتش آمریکا توسط سرباز دیگری در پایگاه ارتش فورت هود در تگزاس به قتل رسید. او در حالی که در دبیرستان بود جذب شده بود و به او گفته بود که با پیوستن به ارتش فرصت های زیادی به دست خواهد آورد. از سابقه طولانی تجاوز جنسی نظامی به افراد استخدام شده به او گفته نشد.

خطرات برای زنان و مردان در پایگاه و یا در آموزش کمتر از ضربه تجربه شده توسط سربازان در مبارزه شناخته شده است، اما 1 از هر 3 زن گزارش کرده اند که مورد تجاوز جنسی در حالی که در ارتش است. گیلن پیش از قتل به مادرش اعتماد کرد که توسط یکی از مافوق هایش مورد آزار جنسی قرار گرفته است.

در پی مرگ او، لوپه گیلن، خواهر ونسا گیلن، اظهار نظر کرد «اگر نمی توانید از آن ها محافظت کنید، آن ها را ثبت نام نکنید.» خانواده گیلن و لیگ شهروندان آمریکای لاتین متحد (LULAC) تا زمانی که تحقیقات مستقل کاملی صورت ن گیرد و ارتش در برابر بی اعتنایی مداوم خود به پرسنلش پاسخگو باشد، خواستار ثبت نام هیچ نشده اند.

SPC ونسا Guillen / حسن نیت ارائه میدهد ارتش ایالات متحده

آیا جوانان در منطقه ما به دانش در مورد چنین خطرات اعلام نشده ای از مشاغل نظامی دسترسی دارند؟ دانش آموزان دبیرستانی که درآمد پایین تری دارند به طور خاص هدف استخدام کنندگانی قرار می شوند که گزارش های درخشانی از زندگی نظامی ارائه می دهند.

من به عنوان مدیر گروه غیر انتفاعی کار می کنند، حقیقت در استخدام، پروژه ای از جلسه دوستان سانتا باربارا (یا Quakers) است که مدت هاست به دنبال کاهش دسترسی استخدام به نوجوانان در پردیس های دبیرستان. در سال ۲۰۱۴، ما با منطقه مدرسه متحد سانتا باربارا (SBUSD) شریک شدیم تا سیاست هیئت مدیره مدرسه را اجرا کنیم که دسترسی استخدام کننده به دانش آموزان را تنظیم می کند. این سیاست شامل این محدودیت ها است: استخدام کنندگان از هر شاخه از ارتش محدود به دو بازدید کننده در سال با بیش از سه استخدام در محوطه دانشگاه در یک زمان; استخدام کنندگان نمی توانند اطلاعات تماس را به طور مستقیم از دانش آموزان درخواست; هیچ نمایش سلاح شبیه سازی شده مجاز نیست؛ انتخاب کردن فرم منع انتشار اطلاعات دایرکتوری دانش آموز باید توزیع شود؛ استخدام کنندگان نمی توانند فعالیت های عادی مدرسه را مختل کنند.

بر خلاف SBUSD، سانتا ماریا مشترک متحد دبیرستان منطقه هیچ سیاست استخدام هیئت مدیره مدرسه است. در سال های ۲۰۱۶-۱۷ ارتش آمریکا بیش از ۸۰ بار از دبیرستان سانتا ماریا و دبیرستان پایونیر ولی بازدید کرد. تفنگداران دریایی بیش از ۶۰ بار از دبیرستان آرنست ریگتی بازدید کردند. فارغ التحصیلان پایونیر ولی اظهار نظر کردند، "انگار که آنها [استخدام کنندگان] در کارکنان هستند." از سال ۲۰۱۶، حقیقت در استخدام با اعضای جامعه نگران سانتا ماریا برای کاهش دسترسی بی بند و بار استخدام کنندگان نظامی به دانش آموزان و مدارس این منطقه کار می کند.

اسکندریه اوکاسیو-کورتز، نماینده ایالات متحده، دموکرات نیویورک، به تازگی اصلاحیه ای را در لایحه هزینه های نظامی سالانه پیشنهاد کرد که بودجه فدرال برای ارتش را برای جذب در مدارس راهنمایی و دبیرستان مسدود می کند و درخواست داده ها در مورد دانش آموزان را می کند. با این حال، این امر نیاز به تغییرات بیشتری در قانون فدرال خواهد داشت. بر اساس قانون هیچ کودکی در سال ۲۰۰۱ پشت سر گذاشته نمی شود، دبیرستان هایی که بودجه فدرال دریافت می کنند باید اطلاعات تماس دانش آموزی خاصی را در صورت درخواست به استخدام کنندگان نظامی ارائه دهند و باید به استخدام کنندگان اجازه دهند که دسترسی مشابهی به دانش آموزان به عنوان کارفرمایان و کالج ها داشته باشند. این قانون اغلب زمانی مورد استناد قرار می گیرد که ولسوالی های مدرسه می گویند که نمی توانند دسترسی استخدام کننده به دانش آموزان و مدارس خود را تنظیم کنند. اما کلمه کلیدی در قانون که نشان می دهد چه چیزی ممکن است، همان کلمه است. تا زمانی که سیاست های مدرسه مقررات مشابهی را برای همه انواع استخدام کنندگان اعمال می کند، مناطق می توانند سیاست هایی را اجرا کنند که دسترسی استخدام کننده را تنظیم می کند.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن