آیا مشتریان بازگشت به فروشگاه در سانتا باربارا شهرستان ؟

به عنوان سانتا باربارا شهرستان برطرف محدودیت در رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی یک سوال ثابت می شود بسیار

توسط NEWSWORLDS در 1 تیر 1399

به عنوان سانتا باربارا شهرستان برطرف محدودیت در رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی یک سوال ثابت می شود بسیار مهم در مسابقه برای بازگشایی خواهد شد: مشتریان بازگشت ؟ این به ویژه مهم در شهر کوچک کارپینتریا که در آن کسب و کارهای محلی در حال کار سخت برای شناور ماندن در میان مداوم و همه گیر.

ریک Mancilla صاحب زنبور کارگر کافه در کارپینتریا همراه با پسر خود را نیز به نام ریک. این دو همراه با بقیه کارکنان ارائه takeout و ارائه خدمات برای دوره سه ماه است که شام خوردن در سرویس بود یک گزینه نیست. پس از بازگشایی برای فرد ناهارخوری آنها را دیدم فوری تقاضا از مشتریان مشتاق به بازگشت به شلوغ صبحانه نقطه. "این قطعا چیزی نیست که ما به دیدن استفاده می شود این زمان از سال در کارپینتریا اما آن را به طور قابل توجهی bounced بازگشت از زمانی که ما فقط انجام takeout," Mancilla گفت.

زنبور کارگر به پایین است که توسط 50 درصد در ناهار خوری ظرفیت به دلیل اجتماعی-فاصله دستورالعمل و اندازه کارکنان منتقل شده ، "کارکنان مشتاق بودند [بازگشت] اما ما همچنین یک اسکلت خدمه ذهن شما. ما لازم نیست که همه در اینجا به دلیل آن را فقط نمی توجیه آن" Mancilla توضیح داد.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


دیگر محلی از eateries برخوردار نبوده اند همان موفقیت است. در اوایل ماه مه Crushcakes & کافه به طور دائم بسته درهای خود را کارپینتریا محل پس از 10 سال از کسب و کار. پس از تجربه از دست دادن در فروش با توجه به همه گیر صاحب شانون M. گاستون قادر به کار کردن با صاحبخانه با توجه به گزارش های رسانه ها. Crushcakes' دو مکان دیگر در مرکز شهر سانتا باربارا و Goleta باز باقی می ماند هر روز هفته با ساعت محدود.

فروشگاه های خرده فروشی در کارپینتریا نیز به صورت یک مجموعه منحصر به فرد از چالش های همه گیر و یا نه. Tivadar Horvath صاحب کپور های ورزشی فروشگاه ورزشی کالا که او اجرا شده است به عنوان یک گروه برای 11 سال. زمانی که coronavirus آمد در اطراف فروشگاه ماند باز کردن به عنوان یک کسب و کار ضروری به دلیل آن را ارائه می دهد دوچرخه نگهداری و تعمیرات است که بخشی از ضروری خدمات حمل و نقل است.

"به عنوان یک کسب و کار خرده فروشی از آن آسان نیست; من بلانت" گفت: Horvath. "این بسیار سخت است, بنابراین شما باید به بداهه نوازی و تنظیم به وضعیت زیرا اینترنت یک رقیب." اما Horvath معتقد است یک چیز وجود دارد که در ادامه به طور جداگانه در فروشگاه های خود را از خرید آنلاین: توانایی برای دیدن دقیقا چه شما در حال گرفتن. "مردم وجود دارد چرا که آنها می توانید لمس و احساس محصول و خرید," او گفت:.

کارپینتریا اندازه باعث می شود آن را سخت تر برای کسب و کار به رشد در شرایط دشوار در مقایسه با همسایه مانند سانتا باربارا اما مشتریان پاسخ تا کنون دلگرم کننده است برای صاحبان کسب و کار به دنبال به جلو به ماه های تابستان. "به نظر می رسد مانند مردم شده اند نوع مشتاق به چیز رفتن دوباره و بازگشت به حالت عادی," Mancilla گفت.

مشتریان سپاسگزار هستند ، "آنچه که من متوجه شده ام این است ... مردم به نظر می رسد واقعا خدا را شکر که آنها می توانند به فروشگاه راه رفتن و از آنها تشکر می کنم من برای بودن وجود دارد" Horvath گفت. "من شنیده ام که با عبارت بیشتری به تازگی در چند ماه گذشته بیشتر از همیشه قبل از."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن