وصیتنامه: شخصی قصد دارد برای کاهش نابرابری

در حال حاضر زمان برای مشکل گفتگو در مورد مرگ است. بیشتر به طور خاص, در حال حاضر زمان برای صحبت با عزیزان در مو

توسط NEWSWORLDS در 6 خرداد 1399

در حال حاضر زمان برای مشکل گفتگو در مورد مرگ است. بیشتر به طور خاص, در حال حاضر زمان برای صحبت با عزیزان در مورد مربوطه خود را بخواهد.

تعداد کمی از مردم مانند بحث اجتناب ناپذیر سرنوشت عزیزان خود هستند اما بیماری های همه گیر فشار این موضوع به مرکز هر میز شام. این یک مکالمه بیشتر از ما نیاز به تنها 4 در 10 بزرگسالان آمریکایی دارای یک خواهد شد و یا زندگی اعتماد است.

غایب خواهد شد هزینه های مربوط به مرتب سازی از طریق املاک و با کمک یک وکیل و دادگاه می تواند به 5 ٪ از املاک و ارزش کل. در حال حاضر روند دردناک عزاداری عزیزان تقویت شده توسط پیچیده و پرهزینه روند قضایی برای تخصیص املاک خود را.

این یک گفتگو است که شاید مهم ترین millennials و جمعیتی. دومی در حال نزدیک شدن به لحظه ای که آنها را تصویب $68 هزار میلیارد به نسل جوان — به خصوص فرزندان با "اکو boomers" با نام مستعار millennials. برای وای به دنبال upend "سیستم" خود را معنی دار ترین سهم برای تصحیح نابرابری که ارائه رویای آمریکایی یک nonstarter برای میلیون ها نفر ممکن است در یک جای تعجب دشوار: زمان مرگ خود را فرزندان پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ.

اما خواهد شد که به سادگی عبور می کند ثروت از یک نسل به نسل بعدی است unaligned با چگونه وای مشاهده جهان است. معلوم 22 درصد از جوانان آمریکایی در لیست نابرابری درآمد یا توزیع ثروت به این موضوع بالا رو به جامعه است.

اما روش سنتی از پرداختن به این موضوع خوب پیر سیاست های عمومی — در دسترس نیست. یکی از مکانیسم های کلیدی برای پیشگیری از ثروت از باقی مانده در دست "دارا" — مالیات بر ارث — دهکدهای از دست داد هر چه از آن حمایت یک بار لذت می برد.

در سال 2001 در تمام 50 ایالت به حال ارث یا مالیات بر املاک. تا سال 2018 تا حد زیادی با توجه به مالیات فدرال تغییرات فقط 17 متحده تا به حال چنین قوانین در جای خود باقی مانده (در مورد شما بدونم کالیفرنیا است که در میان کسانی که بدون مالیات بر ارث).

در صورت عدم وجود یک سیاست عمومی درمان برای پرداختن به ارث ناشی از نابرابری کسانی که در رابطه با ایالات متحده آمریکا نابرابری درآمد باید آن را بر خود برای عملی تغییر آنها ادعا می کنند برای حمایت از. باور کنید یا نه, این را-با-رویکرد به نابرابری درآمد در واقع می تواند منجر به بسیاری از تغییرات. برای مثال برخی از آمریکایی ها در حال حاضر انجام بخشی خود را: خیریه هدیه ساخته شده از طریق برنامه املاک افزایش یافت به $35.7 میلیارد دلار در سال 2017 افزایش 2.3% از سال قبل.

بیشتر چه, وای مجبور به سوار در این تلاش به تنهایی. پس از همه, آن را نه فقط وای که ببینید که برخی از آمریکایی ها در حال گرفتن ناعادلانه شروع به سر. نزدیک به دو سوم از آمریکایی ها ویژگی یک فرد ثروت به آنها تا به حال "مزایای بیشتری در زندگی نسبت به بسیاری دیگر از مردم" به جای آن شخص کار سخت تر از دیگران است. این هیچ راز است که یکی از مزیت دریافت ارث است که می تواند شناور شما را از طریق بحران درست مثل COVID-19.

تسطیح زمین بازی و احیای رویای آمریکایی نمی خواهد آمد از طریق قانون. آن به عنوان جای شگفتی نیست که رای دهندگان به طور کلی اجتناب شود حمایت از "مرگ و مالیات" -- مشترک نام مورد با توجه به تلاش برای افزایش و یا ایجاد مالیات بر ارث. با استفاده از وصیتنامه به سطح زمین بازی در ایالات متحده نیاز به ایجاد یک چرخش جدید در پایان زندگی برنامه ریزی است.

ما نیاز به یک تغییر فرهنگی در جهت سوی یک جامعه مساوات طلب. در این جامعه به مراتب بیشتر افراد قادر خواهد بود به آب و آشفته بار مانند بیماری های همه گیر. پس انداز اضطراری تامین و امنیت شغلی خواهد بود بسیار کمتر به احتمال زیاد محدود به ثروتمند. ایجاد بخواهد که اولویت بندی موسسات خیریه و باعث پیشبرد چنین نتایج یک گام ضروری در این بزرگتر تغییر است.

این تغییر به ما کمک خواهد کرد درست برای این واقعیت است که رویای آمریکایی تبدیل شده آمریکایی ژن — که خود ایستگاه و مسیر در زندگی است که به شدت در ارتباط با ایستگاه از پدر و مادر خود را. توسط متفرق ارث برای بیشتر افراد ما می توانیم شکستن تنگ کراوات بین که در آن پدر و مادر خود را به پایان رسید و که در آن شما به احتمال زیاد تا پایان.

این مهم است به یاد داشته باشید که ایجاد خواهد شد راحت تر از همیشه است. آن را از مشتاق وکیل: شما نیازی به نوشتن خواهد شد که کافی است برای اطمینان از شما در حال کاهش نابرابری به جای انتقال امتیاز. با توجه به مشاوره عمومی در LegalZoom اکثر مردمی نمی نیاز به استخدام یک وکیل گران قیمت خود را به صورت کامل خواهد شد. برای کسانی که بدون پیچیده و متنوع دارایی های سایت های مانند موشک وکیل و داوطلبانه می تواند انجام این ترفند به صورت نسبتا نرخ مقرون به صرفه.

بنابراین ما باید به جای فکر کردن در مورد بخواهد به اظهارات سیاسی — عبارات امتناع از اجازه می دهد تا نسل های آینده برای زندگی در چنین کج جامعه است. چنین عبارات تبدیل شده اند بیشتر و بیشتر در پی COVID-19 همانطور که مردم خود را اهدا محرک چک و تا خود انسان دوستی. در حال حاضر زمان به نگاهی است که انرژی را به سطح بعدی و نوشتن آن در را که اولویت کاهش نابرابری بیش از افزایش ثروت خانوادگی. انتخاب های فردی می تواند جامعه گسترده ای از اثرات و در مورد وصیتنامه آن تاثیر می span نسل.

کوین Frazier یک دانشجو در دانشگاه برکلی دانشکده حقوق و بنیانگذار همسایگان برای سازمان های غیر انتفاعی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن