با دبیرستان آهنگ به احتمال زیاد بیش از غرب نیویورک 3-ورزش ستاره به نظر می رسد به جلو به Penn State حرفه ای

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 9:18 AM EDT May 3, 2020Tesia توماس هرگز احساس او تا به حال برای رفتن به

توسط NEWSWORLDS در 3 خرداد 1399

Tesia توماس هرگز احساس او تا به حال برای رفتن به پدر و مادر خود را' alma mater اما این تصور همیشه وجود دارد.

چگونه می تواند آن را نمی توان در حال رشد در پنسیلوانیا به عنوان دختر سابق ایالتی پن بازیکن فوتبال ؟

او همچنین مدرسه در غالب والیبال زنان تیم در حال رشد کردن و رویا در مورد رقابت برای Nittany Lions. و هنگامی که او تمرکز به عنوان یک دانشگاهی ورزشکار تبدیل به میدانی توماس خودش را استخدام پن دولت در پایان سال دوم.

برای یک میزبان از دلایل توماس خواهد بود ادامه ورزشی حرفه ای در کالج ایالتی.

توماس امضا شده با پن استیت و میدانی برنامه در ماه فوریه و قصد دارد به رقابت در مسابقات سه گانه و پرش بلند برای Nittany Lions. او قصد دارد برای عمده در معماری و مهندسی است.

او استخدام شد توسط تعدادی از پیگیری برنامه ها و نیز با توجه به آیووا, آلاباما, نوادا و کانکتیکات است.

"این مدرسه که به نظر می رسید که بیشترین استقبال از شروع از اساتید به مربیان و کل مسیر برنامه" توماس گفت. "در دیدار رسمی خود را از مربیان همه با من صحبت کردند one-on-one و صادقانه در مورد این برنامه و چگونه من می تواند تاثیر داشته باشد.

"من به تماشای تمام ورزشی در حال رشد و آنهایی که من واقعا لذت بردن از در حال آنهایی که آنها واقعا خوب است."

Penn State بوده است موفق برنامه تحت ششم-سال سر مربی جان Gondak و زنان پیگیری برنامه به پایان رسید 11th در سال 2019 NCAA داخل سالن قهرمانی. زنان پریدن مربی فریتز اسپنس مربی است 22 همه تلاشهای آمریکا نه بالا-پنج NCAA مانكن و شش ده بزرگ قهرمانان در 13 سال با این برنامه با توجه به Penn State وب سایت.

این Nittany Lions یکی دیگر سابق YAIAA رقیب در این فهرست در سال 2017 جدید آکسفورد گراد و پرتاب نیزه مدیسون اسمیت. توماس همچنین گفت که او با دوستان دانشجوی سال دوم قطب vaulter و Hempfield گراد Carena Nottoli.

پدرش Tisen توماس بود Penn State گیرنده گسترده و پا زدن returner در اوایل 1990s هر چند زندگی حرفه ای او بود مانع صدمات. او مادر تیتانیا نیز فارغ التحصیل از پن استیت.

توماس با صرع تشخیص داده شد زمانی که او بود 6 ماه و برای زندگی با اختلال کل زندگی خود را. او سال گذشته در مورد نیاز به دارو و به بدن خود استراحت برای جلوگیری از تشنج.

او گفت: یکی از مزایای رفتن به Penn State است که مادر او قادر خواهد بود برای رسیدن به مدرسه در دو ساعت اگر او دچار یک تشنج.

"من احساس می کنم خوب در حال حاضر و مدرسه شده است, انطباق با ایمنی و روش های" توماس گفت: در مورد سلامت او. "اما آن را فقط در مورد نزدیک شدن. من واقعا دوست دارم این برنامه و امکانات. من از هر دو پدر و مادر من در مورد جوانب مثبت و منفی و در آنها بسیار بیشتر جوانب مثبت می گویند.

"من می دانستم که اگر آنها را خیلی دوست داشت سپس آن را قطعا یک گزینه خوب است."

توماس خانواده: Thomas, خواهر, تثلیث صبر کنید یک سال برای المپیک پیشنهاد

سه-ورزشي میراث

مانند بسیاری از بهار ستاره های ورزشی, Thomas شده است تأمل در او باور نکردنی حرفه ای نیز در حالی که بدانم چه می تواند بوده است.

او را پشت سر بگذارید باور نکردنی میراث در غرب نیویورک. او کمک کرد تا منجر دختران والیبال برنامه به دولت به عنوان یک کاربر رسیده PIAA شنا قهرمانی چندین بار و متصلب تن از تمجید در دو و میدانی از جمله منطقه 3 مدال طلا در سه گانه و پرش طول فصل گذشته.

توماس همچنین در زمان دوم در سه گانه و پنجم در پرش طول در مسابقات قهرمانی کشور در بهار گذشته.

او نام GameTimePA دختران ورزشکار سال به عنوان یک دانشجوی سال دوم و سوم.

"او یک ویژه بچه" در غرب نیویورک پیگیری مربی جولیا Haynes گفت: در فصل گذشته. "او می شود نمرات خوب. او دوستانه به همه. او همه چیز است.

"من مربیگری 30 سال و من هر ورزشکار زن است که نسبت به او در مسیر. هیچ کدام."

بیشتر: غرب نیویورک standout ورزشکار Tesia توماس غلبه صرع و پس از آن بیماری لایم

بیشتر: بازی های المپیک: نیویورک, ژیمناست تثلیث توماس به زودی ممکن است در صورت تصمیم به تغییر زندگی

متاسفانه او نمی ممکن است قادر به اضافه کردن او به دبیرستان رزومه.

Coronavirus همه گیر شده است به طور کامل به حالت تعلیق در رویدادهای ورزشی در سراسر جهان است. در حالی که PIAA نه لغو 2020 فصل پنسیلوانیا مدارس هستند به طور نامحدود به حالت تعلیق و فکر کودکان و نوجوانان در نظر گرفتن زمینه این بهار رشد می کند دیمر روز به روز.

برای توماس این بدان معناست که به احتمال زیاد از دست رفته در دولت نهایی مسابقات شنا و کل ارشد آهنگ فصل است.

"آن بوده است استرس زا" توماس گفت. "من امیدوار به ایجاد یک پرش بزرگ و اوج رفتن از فصل گذشته به این یکی. من مشغول به کار با یک مربی که آشنا شدم از طریق یکی از دوستان خانوادگی در روش من و من به دنبال به جلو به واقعا استفاده از آنچه که من آموخته است که در طول فصل در فضای باز."

توماس وارد این بهار با هدف برنده شدن PIAA عناوین در هر دو طول و پرش سه گانه. اهداف قابل دسترسی به نظر می رسید پس از او برنده مدال طلا در پرش سه گام (40 فوت یک اینچ) و در زمان نقره در پرش طول (18 فوت و 10 اینچ) در پنسیلوانیا داخل سالن قهرمانی دولتی در پن استیت در ماه مارس 1.

در حالی که این دیدار را دریافت نمی, همان هیاهو که PIAA قهرمانی ندارد, توماس گفت: او هنوز هم خدا را شکر قادر به تماس خودش یک دولت قهرمان. او افزود: او خوش شانس بوده است برای به انجام رساندن آنقدر در دبیرستان او حرفه ای است.

"چیزی که من همیشه از خودم این است که برچسب ملاقات نباید تاثیر بسیار زیادی روی من" توماس گفت. "در مسافت های طولانی, این خاطرات شما و تجربیات شما را در طول راه.

"این واقعا خوب است که تجربه (در داخل سالن قهرمانی دولتی). همانطور که هفته به من می گویند من نهایی دیدار در محل خانه آینده من و آن موفقیت آمیز بود."

انگیزه او ژیمناست, خواهر

توماس ندارد برای رفتن به آنجا برای دریافت مشاوره در مورد چگونه به موفقیت یک ورزشکار کالج.

او خواهر بزرگتر تثلیث یکی از کشور بهترین دانشگاهی ژیمناستیک در دانشگاه فلوریدا است. او دستگیر و پنج تمام-آمریکا گره در این فصل داشته ملی عنوان مدعی در حوادث متعدد اگر NCAA نشده بود لغو postseason در پاسخ به کوروناویروس.

توماس گفت که او در صحبت با خواهرش در مورد چگونه به تعادل کار مدرسه و ورزش و اهمیت ماندن پیش می آید به تحصیل است. فراتر از آن است که توماس گفت: او انگیزه خواهر او موفقیت است.

"من همیشه از نگاه کردن به او" توماس گفت. "من همیشه می خواستم به عنوان نزدیک به عنوان ممکن است وقتی که می آید به موفقیت است."

در این میان توماس با استفاده از جدید اضافی هم خانواده به ماندن در شکل. او می رود برای اجرا و دوچرخه سواری به طور منظم و پخش والیبال و فیلم تمرین با پدر و مادر و چهار خواهر و برادر.

او به احتمال زیاد ترک دبیرستان بدون نهایی فصل بهار اما با مقدار زیادی از دستاوردهای به افتخار.

"پیام من به هر ورزشکار است که شما باید چیزی برای از دست دادن" توماس گفت. "شما باید رویای بزرگ و هر رویای شما باید شما باید پس از آن."

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب