گرگ دولت COVID-19 پاسخ به یک شکست شده (نظر)

نظرمایک ریگان منتشر شده 2:47 PM EDT مه 7 سال 2020یک سوم از پنسیلوانیا شروع به بازگشایی تحت فرماندار گرگ سه فاز

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

نظر

یک سوم از پنسیلوانیا شروع به بازگشایی تحت فرماندار گرگ سه فاز رنگی رویکرد است. در عین حال برخی از کسب و کار در آن منطقه هنوز در حال مانع از باز شدن با هیچ توجیهی وجود دارد و دیگر مناطق از دولت سوال که چرا آنها داده نشده است رفتن به آینده. تصمیم گیری ساخته شده در تاریکی و ساکنان نیوکاسل به دنبال پاسخ.

سنا از ایالت پنسیلوانیا برگزار شد چندین جلسات در هفته های اخیر به کشف فرایند تصمیم گیری شروع با سنا Veterans Affairs & آمادگی اضطراری کمیته که من صندلی و سنا جامعه, اقتصادی, &, تفریحی, توسعه, کمیته برگزاری جلسه مشترک در کسب و کار چشم پوشی روند. پس از این بخش از جامعه و توسعه اقتصادی موفق به ارائه کمیته با اطلاعات کمیته در زمان عمل و رای به تائید دو احضاریه به فرماندار گرگ و یکی به وزیر Davin برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد روند. فرماندار و دبیر Davin داده شد تا 8 ماه مه سال 2020 به پاسخ.

دیگر کمیته ها به بررسی مسائلی مانند وزارت امور خارجه آماده سازی برای ماه ژوئن 2nd, اولیه, انتخابات, کار و صنعت دلتنگ دست زدن به رکورد هجوم بیکاری ادعای غرامت از Liquor Control Board بسته شدن فروشگاه های دولت و دولت برنامه ریزی برای بازگشایی پنسیلوانیا است.

همه این جلسات تا به حال یک سوال جهانی خواسته از testifiers از فرماندار گرگ دولت: که این تصمیمات?

جامعه کسب و کار به ما گفته است که زمان و دوباره که آنها مشورت است توسط فرماندار در مورد زندگی خود کفا و کسب و کار لیست و در حال حاضر با توجه به کسب و کار دوباره دهانه. صاحبان کسب و کار در حال حاضر دستگیر و برای باز کردن درهای خود را در حالی که گرگ دولت اجازه 135 محکوم felons از زندان ایالتی زود است. حتی Liquor Control Board واقعا نمی پرسی نزدیک به دولت فروشگاه – آن دفتر والی ساخته شده است که تصمیم گیری. و ما شاهد فرماندار در یک کنفرانس مطبوعاتی پرهیاهو و بی توجهی به قوانین جبران خسارت بیکاری با ارائه مشاوره به کارفرمایان برای افزایش پرداخت اگر کارگران نمی خواهید به بازگشت چرا که آنها در حال ساخت بیشتر از بیکاری از اگر آنها مشغول به کار بودند. اما علاوه بر فرماندار دیگر ثابت شکل که مطرح می شود به عنوان یک تصمیم ساز برای پنسیلوانیا COVID-19 پاسخ وزیر بهداشت دکتر راشل Levine.

من شک نیست که دکتر لوین در حال کار بسیار سخت در طول این همه گیر و منشی است که بهترین بهره را از ساکنان نیوکاسل سلامت در ذهن با هر تصمیم گیری. اما اطفال پزشک با کارکنان است که هیچ بیماری عفونی پس زمینه و اجازه دهید به تنهایی پزشکی, پس زمینه نباید تنها مشاور فرماندار در طول یک بیماری همه گیر است که خرد و اقتصاد ما منجر به ظهور دیگر نادیده گرفته شده مسائل مربوط به سلامت. در یک بحران رهبری محوری و داشتن افراد مناسب در پست ها از اهمیت زیادی برخوردار است. این بیماری همه گیر است که خارج از محدوده Dr. Levine را نظم و انضباط است و این همه به این دلیل بیشتر چرا Dr. Levine باید زیر سرب از پنسیلوانیا منجر بیمارستان سیستم.

در سطح فدرال وجود دارد Coronavirus نیروی کار متشکل از متخصصان پزشکی با تخصص در بیماری های عفونی و بهداشت جهانی. در ضمن در پنسیلوانیا فرماندار گرگ تاسیس یک نیروی کار در اواسط ماه مارس به بررسی تاثیر COVID-19 تا به حال در اقلیت به رهبری معاون فرماندار جان Fetterman. نه نیروی کار به منظور مطالعه اثرات در کسب و کار و یا اقتصاد و نیروی کار از کارشناسان پزشکی به توصیه فرماندار در COVID-19 تصمیم گیری است.

چرا که کارشناسان پزشکی و جامعه کسب و کار داشته اند و خود را دست بسته توسط دولت ما در حال دیدن اشخاص انتخاب به تماس های خود را از عکس های خود را. این شامل UPMC,

خواهد شد که برقراری اعمال جراحی الکتیو چرا که آنها تجربه کرده اند تعداد COVID-19 موارد در اصل پیش بینی شده است. Dr. Levine اما نشان داده است که دولت نمی خواهد با ارائه تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) به امکانات است که برای بازگرداندن اعمال جراحی الکتیو.

حال دوباره دولت چیدن برندگان و بازندگان و مجازات صنایع در حالی که با استفاده از یکی از اندازه متناسب با تمام رویکرد برای کل کشورهای مشترک المنافع. UPMC از سوی دیگر است متخصصان پزشکی است که با استفاده از داده های علمی استراتژیک تعیین آنها در یک موقعیت برای خدمت به هر دو COVID-19 جمعیت و جمعیت عمومی است.

اضافه کردن توهین به جراحت فرماندار و دکتر لوین تبدیل شده به تعداد کنندههای در دانشگاه کارنگی ملون است که یک دانشکده پزشکی برای تعیین مناطق و زمانبندی برای بازگشایی مشترک المنافع. این آمار با در نظر گرفتن این واقعیت که اکثر مرگ و میر رخ داده است در دراز مدت مراقبت از امکانات ؟ و آنچه در مورد این واقعیت است که Dr. Levine کارگردان این امکانات در مارس 18, به اعتراف به بیماران جدید و اجازه می دهد تا بیماران به بازگشت پس از بستری در بیمارستان که با توجه به دستورالعمل "ممکن است شامل پایدار بیمارانی که تا به حال COVID-19 ویروس؟"

آن است که جای تعجب نیست که فرماندار گرگ شده درجه یک "F" در گزارش اخیر برجسته شده توسط وال استریت ژورنال "درجه بندی ما فرمانداران: گزارش کارت در بازگشایی متحده' اقتصاد." صرفا با تکیه بر اطفال دکتر و یک تعداد انگشت شماری از کارکنان با هیچ پزشکی یا بیماری های عفونی تجربه و بدون مشورت از صنایع فرماندار گرگ و دکتر لوین در ادامه به طور یک جانبه تصمیم گیری برای کل کشورهای مشترک المنافع که جوش پایین به ادامه تمایلات "آرام ماندن در خانه بمانند و ایمن ماندن." ما را حفظ نمی تواند نشستن در دست ما و امید برای بهترین. پنسیلوانیا نیازهای واقعی کارشناسان برای کمک به تصمیم گیری -- آن است که به خوبی در زمان گذشته است.

دولت ایالت مایک ریگان است که یک جمهوری خواه که منطقه را پوشش می دهد بخش هایی از کامبرلند و نیویورک شهرستانهای استان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب