گرگ خواستار الماس به شدت انتقاد بیش از تمسخر نامه در مورد 'unmasked ساکنان نیوکاسل'

نورا صدفی Lebanon Daily Newsمنتشر شده 12:54 PM EDT Jul 30, 2020رژیم صهیونیستی. تام ولف در روز پنج شنبه را محکو

توسط NEWSWORLDS در 9 مرداد 1399

رژیم صهیونیستی. تام ولف در روز پنج شنبه را محکوم کرد نظرات از دولت لبنان تشکر. Russ الماس که علنا reveled در پوشیدن یک ماسک با وجود مدارک و شواهد از دانشمندان پزشکان و کارشناسان بهداشت عمومی که ماسک می تواند به کاهش گسترش COVID-19.

گرگ به نام برای خانه دولت به سرزنش الماس پس از نماینده ارسال نامه ای به عمومی Facebook صفحه در چهار شنبه پرداختن به "نفرت نسبت به unmasked جامعه است." در این نامه مدل عملا پاراگراف به پاراگراف بعد از نظر وزیر بهداشت دکتر راشل لوین ساخته شده پیش از آن در هفته پرداختن به تراجنسی به کارگردانی نسبت به او. در نظر لوین گفت: بسیار شایع transphobic حوادث در حال صدمه زدن به واقع LGBTQ ساکنان نیوکاسل.

"اقدامات خود را تداوم روح تعصب و تبعیض در برابر تجاوز افراد و به طور خاص تغییر جنسیت افراد," لوین گفت: در اظهارات او.

بیشتر: راشل Levine صحبت می کند تا در مورد transphobic نظرات به کارگردانی او و دیگران

الماس را به خود جلب کرد مقایسه بین تراجنسی به کارگردانی نسبت به Levine در رسانه های اجتماعی و جاهای دیگر و آنچه که او تلقی "چند حوادث آزار و اذیت و به طور خاص نفرت و عدم تحمل در من به کارگردانی که لزوما گزارش شده در مطبوعات اما شایع در سراسر رسانه های اجتماعی و اینترنت است."

یکی از معدود خطوط Levine سخنان الماس که نه بلند بود و یک مرجع لوین ساخته شده به نرخ بالای خشونت فیزیکی هدفمند در زنان تغییر جنسیت از رنگ.

"برای همه آشکار جوان مردم آن را خوب است برای شما می شود. آن را خوب است به ایستادن برای خود حقوق و آزادی های" الماس گفت: در نامه ای که او به پایان رسید با بیان او نسبت به حفاظت از مردم را از "نفس بیش از حد دولتی در پاسخ به COVID-19."

بیشتر: ماسک صورت دوباره نیاز به فرسوده در پنسیلوانیا فضاهای عمومی

بیشتر: در پنسیلوانیا مبارزه با پوشیدن ماسک شامل برخی از کلید جمهوری خواهان و آزادی

خواستار "کنار کشیدن" شنیع و بی احترامی و خطرناک گرگ محکوم الماس ،

"به برابر هر گونه بی احترامی به کسانی که با پوشیدن ماسک به این دهه بی احترامی و تهدید و خشونت ما در برابر جامعه تجاوز می رود به مراتب فراتر از نشانه های یک جامعه مناسب و معقول. برای این اقدامات از یک قانونگذار منتخب نسبتا به نمایندگی از تمام ترکیبات است که به سادگی نابخشودنی," گرگ گفت.

گرگ نیز نامیده می شود در مقامات جمهوری خواه به معرفی یک قطعنامه به سرزنش و برای "جلوگیری از پخش اطلاعات غلط."

"تقریبا هیچ تفکر فرد اختلافات ماسک-پوشیدن به عنوان یک ابزار موثر برای جلوگیری از گسترش COVID," گرگ گفت. "افتخار non-ماسک-استفاده کنندگان مانند Rep. الماس در حال نمایش خود را, آزادی, اما نه جهل و عدم احترام به خود و خانواده و همسایگان و جوامع زمانی که آنها نمی پوشیدن یک ماسک و به احتمال زیاد منجر به گسترش این ویروس خطرناک است."

خانه ایران حزبی سخنگوی Jason Gottesman در بیانیه ای گفت: آنها را تشویق به تمام کاربران برای برقراری ارتباط حرفه ای.

"تبعیض در هر شکل اشتباه است و ما همچنان به تشویق همه کاربران برای برقراری ارتباط حرفه ای و مودبانه," Gottesman گفت.

در بیانیه ای در اوایل بعد از ظهر پنجشنبه الماس تقلید افتتاح گرگ بیانیه ای خواستار فرماندار اقدامات "شنیع غیر قانونی و سیاسی و کشنده است." الماس گفت: در حالی که او را محکوم و نفرت و عدم تحمل او در می یابد آن را "مضحک است که Levine نتواند به ببینید که خود سیاست و کسانی که فرماندار در حال ایجاد شبیه نفرت و عدم تحمل در سراسر پنسیلوانیا است."

"لوین ممکن است زندگی می کنند به عنوان او بخواهد که من همیشه بصورتی پایدار و محکم بر این باور هر آمریکایی حق دارد از جمله کسانی که تمایل به آزادی خود را به ایمنی شخصی تصمیم گیری" الماس گفت.

الماس condemend گرگ و لوین تماس برای هر دو به ترک اتاق و گفت: آن را "نفرت" برای گرگ به تماس خود را سرزنش.

"پس از شکست سیاست هایی که منجر به مرگ بیش از 4800 ساکنان نیوکاسل در خانه های سالمندان, نادیده گرفتن خود, سفارشات در حالی که معترض در خیابان و غیرقانونی خودداری فدرال مراقبت بودجه از لبنان شهرستان به عنوان عذاب سیاسی, Wolf دهکدهای از دست داد و با اين همه قدرت و اعتبار به راهنمای این مشترک المنافع" الماس گفت.

رژیم صهیونیستی. تام گرگ کامل بیانیه در Rep. اهل الماس:

"شنیع و بی احترامی خطرناک. وجود دارد هیچ کلمه ای که به اندازه کافی توصیف من عار برای antics تشکر. الماس ها نمایش داده می شود در آخرین داند.

"Rep. الماس آزادی مطبوعات است چیزی بیش از یک آشکاری حمله بر جامعه تجاوز و مشترک المنافع را وزیر بهداشت دکتر راشل Levine یک نما و یک در سراسر کشور مورد احترام رهبر در بهداشت عمومی که شجاعت و حل و فصل در برابر حملات ثابت است و قابل ستایش.

"تقریبا هیچ تفکر فرد اختلافات ماسک-پوشیدن به عنوان یک ابزار موثر برای جلوگیری از گسترش COVID. افتخار non-ماسک-استفاده کنندگان مانند Rep. الماس در حال نمایش خود را, آزادی, اما نه جهل و عدم احترام به خود و خانواده و همسایگان و جوامع زمانی که آنها نمی پوشیدن یک ماسک و به احتمال زیاد منجر به گسترش این ویروس خطرناک است.

"به برابر هر گونه بی احترامی به کسانی که با پوشیدن ماسک به این دهه بی احترامی و تهدید و خشونت ما در برابر جامعه تجاوز می رود به مراتب فراتر از نشانه های یک جامعه مناسب و معقول. برای این اقدامات از یک قانونگذار منتخب نسبتا به نمایندگی از تمام ترکیبات خود را به سادگی است نابخشودنی.

"من خواستار جمهوریخواه خانه رهبری برای معرفی یک قطعنامه به سرزنش نماینده بلافاصله. ما باید از جمهوری خواهان برای جلوگیری از گسترش اطلاعات غلط به عموم مردم است و ما به شدت به آنها نیاز دارید به مسئول تر و بیشتر پاسخگو به سلامت و تندرستی همه ساکنان نیوکاسل. این خطرناک و بی پروا رفتار است نه خوش آمدید در پنسیلوانیا است."

الماس پاسخ کامل به گرگ گفته:

"شنیع غیر قانونی و سیاسی و کشنده است. این واژه که توصیف من عار برای گرگ اقدامات نه فقط امروز بلکه در طول COVID-19 فاجعه در اورژانس.

"وزیر بهداشت راشل لوین ساخته شده یک بیانیه قوی در دفاع از شیوه زندگی او و محکوم و نفرت و عدم تحمل. من البته همه را محکوم و نفرت و عدم تحمل. اما من پیدا کردم آن را مضحک که Levine نتواند به ببینید که خود سیاست و کسانی که فرماندار در حال ایجاد شبیه نفرت و عدم تحمل در سراسر پنسیلوانیا است.

"وجود دارد مقدار زیادی از تفکر ساکنان نیوکاسل که متوجه است که جهانی, پوشش در برنامه عملی است و نه موثر در توقف گسترش COVID-19. کسانی که هم موافقم که ساخت خرید بدون ماسک به لحاظ اجتماعی قابل قبول راه اندازی رسمی snitch پورتال و تهدید و زندان زمان خرده تلاش برای تقسیم مردم این کشورهای مشترک المنافع. اینها نشانه های یک جامعه آزاد و نه تحمل یک.

"پس از شکست سیاست هایی که منجر به مرگ بیش از 4800 ساکنان نیوکاسل در خانه های سالمندان, نادیده گرفتن خود, سفارشات در حالی که معترض در خیابان و غیرقانونی خودداری فدرال مراقبت بودجه از لبنان شهرستان به عنوان عذاب سیاسی, Wolf دهکدهای از دست داد و با اين همه قدرت و اعتبار به راهنمای این کشورهای مشترک المنافع.

"این است که نفرت برای فرماندار به اصرار سرزنش برای من وقتی که او کاملا خاموش بر واقعی سرزنش وضوح معرفی شده در برابر نماینده از فیلادلفیا که مورد آزار واقع شدند و doxxed دو دختر نوجوان و اذیت و آزار دیگر که صرفا ورزش اول خود را اصلاح حقوق در سال گذشته در خارج از والدین تسهیلات.

"من فرماندار بلافاصله پس از استعفا از سمت راست پس از او رد Dr. Rachel لوین به عنوان وزیر بهداشت و درمان برای او وحشتناک عملکرد به عنوان بالا سلامت رسمی در دولت و اقدامات او برای نجات مادر خود را از مرگبار تنظیمات شخصی مراقبت از خانه بدون اطلاع بقیه پنسیلوانیا از خطرات در.

"لوین ممکن است زندگی می کنند به عنوان او بخواهد که من همیشه بصورتی پایدار و محکم بر این باور هر آمریکایی حق دارد از جمله کسانی که تمایل به آزادی خود را به ایمنی شخصی تصمیم گیری."

نورا صدفی را می توان در 717-454-7817 یا nshelly@ldnews.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن