گرگ در حال حرکت در تمام شهرستانهای استان به سبز به جز لبنان

صدفی Stallsmith Lebanon Daily Newsمنتشر شده 12:24 PM EDT Jun 19, 2020HARRISBURG, Pa. (AP) — قطعات پنسیلوانیا ک

توسط NEWSWORLDS در 30 خرداد 1399

HARRISBURG, Pa. (AP) — قطعات پنسیلوانیا که در میان سخت ترین ضربه از بیماری همه گیر کوروناویروس حرکت خواهد کرد هفته آینده به کمتر محدود "سبز" منطقه برای بازگشایی کسب و کار و شروع مجدد فعالیت های گروه, گرگ اداره جمعه اعلام کرد.

12 شهرستانهای رفتن از زرد به سبز تحت رژیم صهیونیستی است. تام گرگ رنگ-رنگی بازگشایی سیستم شامل فیلادلفیا و آن یقه حومه Montgomery, Bucks, چستر و دلاور شهرستان.

سایر استان ها در حال حرکت به سبز در هفته آینده خواهد بود Lehigh و Northampton در Lehigh Valley; Erie County, که در آن مقامات محلی را فشرده و به صورت شل تر محدودیت; لاکاوانا و Susquehanna شهرستان در شمال شرقی; و Berks و Lancaster.

بیشتر: مقامات منتخب راه آهن در برابر گرگ در رالی برای بازگشایی پالمیرا رستوران

بیشتر: Lebanon County شورش علیه رژیم صهیونیستی است. گرگ به عنوان دیگر شهرستان در پنسیلوانیا انجام داده است

تغییرات را شامل شهرستانها از Allentown, بیت لحم, Erie, Scranton لنکستر و خواندن.

در منطقه سبز ورزشگاه آرایشگران و تئاتر می تواند بازگشایی در کاهش ظرفیت. کافه ها و رستوران ها ممکن است اجازه می دهد داخل سالن ناهارخوری نیز در کاهش ظرفیت. تجمعات تا 250 نفر مجاز در مناطق سبز.

گرگ دموکرات گفت: مقامات محلی در فیلادلفیا را حفظ برخی از محدودیت های اضافی برای اضافی هفته تا جولای 3.

تنها شهرستان چپ در منطقه زرد رنگ است لبنان شهرستان در پنسیلوانیا مرکزی. در انتشار گرگ دولت مقصر جمهوریخواه مقامات شهرستان برای رای دادن به باز حدود یک ماه پیش. یک پیام در سمت چپ بود به دنبال نظر از لبنان County کمیسیون و شهرستان administrator.

"Lebanon County کمیسیون رای دادند و 2 به 1 در امتداد خط حزب را به موعد مقرر بازگشایی در اواخر ماه مه" دولت آزادی گفت. "در حال حاضر در این شهرستان رو به یک چشم انداز مثبت در موارد و قادر به حرکت به سبز است."

تعدادی از عفونت های جدید رو به افزایش بوده است در لبنان شهرستان از اواخر مارس رفتن از 88 موارد جدید بیش از 14 روز به پایان دوره 28 مه به 213 موارد جدید در 14 روز پایان دوره پنج شنبه.

یک جمهوری خواه مجلس دولت از لبنان تشکر. Russ الماس بود نخست حمایت از یک قطعنامه به تصویب هر دو مجلس در اوایل این ماه به پایان گرگ خاموش کردن. دادگاه عالی ایالت تصمیم خواهد گرفت که آیا این قطعنامه حمل هر وزن قانونی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن