گرگ شده اند باید با تمرکز بر COVID-19 در خانه های سالمندان

نظرسحر Keefer منتشر شده 3:00 PM EDT 22 مه سال 2020برای سال ما گفته شده توسط رژیم صهیونیستی است. تام گرگ و, وزا

توسط NEWSWORLDS در 2 خرداد 1399

نظر

برای سال ما گفته شده توسط رژیم صهیونیستی است. تام گرگ و, وزارت بهداشت, وزیر راشل Levine که شهروندان ارشد یکی از آسیب پذیر ترین مردم هستند بیشتر در معرض خطر مرگ ناشی از COVID-19 و که ما باید انجام همه ما می توانیم برای محافظت از آنها.

من به طور کامل موافق آن است تا ما را برای مراقبت و حفاظت از ما شهروندان ارشد. در همان زمان من عمیقا غمگین و بسیار عصبانی است که گرگ و لوین نمی زندگی می کنند خود را در کلمات بلکه غفلت ساکنان ارشد مراقبت امکانات.

به عنوان 15 مه 2,991 ساکنان نیوکاسل زندگی در خانه های پرستاری مراقبت شخصی خانه و زندگی کمک خوابگاه درگذشت با توجه به COVID-19 با توجه به Levine. این غم انگیز مرگ و میر به حساب 69 درصد از پنسیلوانیا 4,442 COVID-19 مرگ و میر. شصت و نه درصد از تمام COVID-19 مرگ و میر در کشور اتفاق می افتد در مراقبت از خانه در میان ما آسیب پذیر است به طور کامل و کاملا غیر قابل قبول است.

داده ها همچنین نشان می دهد که بیش از وجود دارد 12,500 موارد COVID-19 در این امکانات و نزدیک به 2000 موارد در میان کارکنان و در مجموع بیش از 14,000 در بیش از 540 متمایز پرستاری و مراقبت های شخصی امکانات.

جالب اینجاست که دولت تا به حال تهاجمی طرح آماده پاسخگویی به ویروس شیوع بیماری در ارشد امکانات زندگی. اما برای برخی از دلیل گرگ دولت شکست خورده به دنبال طرح خود را. Levine وزارت بهداشت استفاده می شود بسیار کوچک عقب و سیراب به پایین طرح آن نبود و حتی اجرا تا اواسط آوریل سال پس از شیوع بیماری تا به حال عزوبت این امکانات. نگه داشتن در ذهن این بود که در مورد همان زمان گرگ اولویت بندی زندانیان بیش از سالمندان هنگامی که او منتشر مجرمان از زندان ادعا می شود حفاظت از آنها را از یک امکان COVID-19 شیوع.

به جای دقت نظارت و حمله به شیوع بیماری در این امکانات گرگ دولت با صدور دستورالعمل و دستورات الزامی پذیرش COVID-19 ساکنان. ما آسیب پذیر سالمندان در این بسیار قابل تنظیم امکانات حال COVID-19 آورده به آنها curtesy از گرگ و لوین که در نوبه خود نادیده گرفته و درخواست خود را برای کمک به. همه به جز یکی از ساکنان. Levine نقل مکان کرد و او را از یک زندگی ارشد تسهیلات و به یک هتل در طول بیماری همه گیر. به وضوح Levine درک سطح خطر وجود داشت که در پنسیلوانیا ارشد امکانات زندگی.

حتی بیشتر بی اعتقاد است این واقعیت است که گرگ دولت نمی نشان می دهد تعداد نگران کننده ای از ارشد مرکز مراقبت مرگ و میر تا پایان ماه آوریل است. با وجود هفته از ادعا گسترده تست نبود لازم در مراقبت ارشد امکانات Levine عقب نشینی است و در حال حاضر فراخوانی برای تست جامع برای ساکنان و کارکنان. در حالی که من با قدردانی از تلاش, متاسفانه, آن را خیلی دیر شده برای هزاران نفر از ساکنان نیوکاسل در این امکانات که زندگی گرفته شده توسط COVID-19.

به درک دقیقا چگونه و چرا ما را بیشتر در معرض خطر جمعیت نبود اولویت های مجلس نمایندگان و سنا را آغاز کرده اند که جلسات به درک دامنه کامل از این نقایص از گرگ و لوین. ما در حال حاضر متوجه شدند که ارشد مرکز مراقبت درخواست برای کمک و راهنمایی های خاص از Levine شد گاهی اوقات نادیده گرفته شده و اغلب به کارگردانی یک لیست کلی از سوالات متداول. ما نیز گفته است که در موارد متعدد گرگ دولت را تکذیب کرد درخواست برای PPE و دیگر منابع است. در حالی که ما باید اضافی جلسات برنامه ریزی شده من پیوستن به همکاران من در مجلس خواستار تحقیق کامل به این موضوع است.

علاوه بر این در کنگره ایالات متحده اسکات پری نیز خواسته وزارت بهداشت و خدمات انسانی برای راه اندازی یک تحقیقات فدرال به دولت وزارت بهداشت را ارشاد به خانه های سالمندان در طول COVID-19.

برای رسیدگی به مسائل این امکانات در حال حاضر رو به خانه در زمان عمل در این هفته هنگامی که آن را به تصویب ارشد حفاظت عمل برای ایجاد یک هماهنگی عمومی-خصوصی-همکاری رویکرد منطقه ای نظام سلامت collaboratives به اداره و مدیریت پرسنل پروتکل های تست و هزینه به طوری که سالمندان در این مراکز هستند محافظت می شود.

آن را به طور کامل غیر قابل قبول است که شهروندان ارشد باقی مانده بودند در این وضعیت که در آن آنها خودشان را در بر داشت با کمی به هیچ کمک از دولت است. آن را کاملا شرم آور و گرگ دولت و لوین باید پاسخگو باشند.

با تشکر. سحر Keefer است خواه از Dillsburg.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب