گرگ نشانه پلیس اصلاحات قانون به بهبود اجرای قانون'

جو مک دونالد Nhpaمنتشر شده 2:12 PM EDT Jul 14, 2020رژیم صهیونیستی. تام گرگ امضا قانون به عنوان دو اسکناس از فر

توسط NEWSWORLDS در 24 تیر 1399

رژیم صهیونیستی. تام گرگ امضا قانون به عنوان دو اسکناس از فرماندار جامع پلیس اصلاحات عملیات اجرایی اعلام کرد در ماه ژوئن پس از مرگ جورج فلوید در حالی که در بازداشت پلیس مینیاپولیس.

"کمی بیش از یک ماه پیش من در ملاقات با رهبران جوامع سیاه در فیلادلفیا و هریسبورگ به بحث در مورد راه های ما می تواند به بهبود اجرای قانون به ما مشترک المنافع امن تر برای هر Pennsylvanian," گرگ گفت. "امروز من امضای دو اسکناس که اقداماتی را در جهت دستیابی به این هدف است."

گرگ ملحق شد در این لایحه ثبت در پنسیلوانیا کمیسیون در جرم و جنایت و بزهکاری (PCCD) توسط دادستان کل جاش شاپیرو اعضای قوه مقننه و ایالتی پنسیلوانیا پلیس و Keir برادفورد-خاکستری از مدافع انجمن فیلادلفیا است.

PCCD مدیر اجرایی مایک پنینگتون استقبال فرماندار و ارائه یک نمای کلی از کمیسیون نقش پلیس اصلاحات.

"به عنوان یک سازمان ما دعوت فرماندار ساخته شده در ماه گذشته به آدرس اصلاحات" پنینگتون گفت. "ما ایجاد یک نژادی و قومی و اختلافات فرعی تحت عدالت کیفری کمیته مشورتی در اینجا در PCCD. Keir برادفورد-خاکستری از مدافع انجمن فیلادلفیا را به عنوان ما صندلی نگاه کنیم و باید که کمیته فرعی تشکیل و برگزار شده در ماه آینده و یا تا."

"من ستایش فرماندار گرگ و مجمع عمومی برای ایجاد یک اجباری ایالتی پایگاه پلیس سوء — کلید تغییر به دنبال طرفداران اصلاحات و پرداخت در پیشرفت ما هنوز هم نیاز به ایجاد. امروز پنسیلوانیا می شود یکی از تنها کشورهای در کشور خود برای تغییر قوانین پس از جورج فلوید را کشتن. من شنیده جامعه در ماه اکتبر و کار را به دستیابی به موفقیت ائتلاف قانون اجرای رهبران به جلو به دریافت این انجام می شود گفت:" دادستان کل جاش Shapiro.

"این قانون را به همه ساکنان نیوکاسل امن تر با جلوگیری از ادارات از ندانسته استخدام افسران با سوابق سوء و این نشان می دهد ما می توانیم بهبود معنی دار در سیستم عدالت کیفری. ما نمی خواهد به توقف فشار برای تغییر تا زمانی نامناسب پلیس-فعل و انفعالات جامعه بود و آنچه ما شاهد آن روز در مینیاپولیس به نادر به عنوان آنها غیر قابل قبول" شاپیرو گفت.

فرماندار امضا خانه بیل 1841 که نیاز به یک چک پس زمینه کامل برای اجرای قانون متقاضیان قبل از شاغل بودن و نیاز به یک سازمان اجرای قانون افشای اطلاعات اشتغال.

این لایحه همچنین ایجاد یک بانک اطلاعاتی الکترونیکی مستقر و نگهداری شده توسط شهرداری افسران پليس آموزش و پرورش کمیسیون آموزش (MPOTEC) که شامل جدایی پرونده مأموران اجرای قانون.

استخدام گزارش نشان می دهد که آینده نگر سازمان اجرای قانون را دلیل و منطق باید تکمیل شود اگر یک استخدام سازمان اجرای قانون استخدام فردی که جدایی رکورد شامل هر یک از موارد زیر: نیروی بیش از حد و سرقت و تبعیض جنسی سوء استفاده یا سوء رفتار خشونت اجبار غلط اقرار پر کردن یک گزارش نادرست و قضایی پیدا کردن از عدم صداقت است.

گرگ نیز امضا لایحه سال 1910 که سلامت روانی ارزیابی با تمرکز بر PTSD از مأموران اجرای قانون به عنوان یک بیماری از ادامه اشتغال است. ارزیابی ممکن است بنا به درخواست یک مامور اجرای قانون و یا یک رئیس پلیس و یا ظرف 30 روز از حادثه استفاده از نیروی کشنده.

این لایحه همچنین نیاز به آموزش برای افسران پلیس در تروما-اطلاع مراقبت از استفاده از نیروی مرگبار د-تشدید و کاهش آسیب تکنیک های اجتماعی و فرهنگی آگاهی ضمنی و تعصب رویه عدالت و آشتی تکنیک های.

بر اساس لایحه امرانه منطقه قضات مورد نیاز برای تکمیل به عنوان بخشی از خود را سالانه آموزش مداوم نیاز یک دوره شناسایی و گزارش مشکوک به کودک آزاری و دادگاه مربوط به کودکان است.

"طنین فریاد عدالت برای همه شهروندان افزایش یافته است تا در سراسر کشورهای مشترک المنافع و ما ملت" با تشکر. دن ویلیامز گفت. "مجمع عمومی در پاسخ به این مهیجی تقاضا برای محافظت از آسیب پذیر با عبور از این دو پلیس اصلاحات لوایح به اتفاق آرا و فرماندار با امضای آنها به قانون است.

"من افتخار می کنم که لایحه افزایش آموزش پلیس دریافت به طوری که آنها بهتر می تواند خدمت به مردم و گسترش سیستم گزارش دهی برای محافظت از کودکان از سوء استفاده از کودکان. سریع تصویب این لوایح را تصویب و به قانون نشانه آن است که پلیس اصلاحات و حفاظت از کودکان هستند نه حزبی مسائل است."

"فقط 36 روز پس از یک تعداد انگشت شماری از قانونگذاران فرماندهی بلندگو منبر در خانه طبقه تعداد انگشت شماری از پلیس پاسخگویی لوایح تصویب شد و در پی تظاهرات گسترده در سطح ایالت است که الهام گرفته اند فوری و اساسی اقدام قوه مقننه زمانی که عدالت خواستار این اقدامات برای بیش از حد طولانی" گفت: Rep. کریس Rabb.

"من خیلی خوشحال هستم که شرکت در تلاش است که منجر به اصلاحات واقعی در پلیس در سراسر پنسیلوانیا" Rep. Jason داوکینز گفت. "هیچ یک از این امکان پذیر خواهد بود بدون هماهنگی گروه تلاش است. من می خواهم برای تشکر از همکاران من در مجمع عمومی فرماندار و هر کس که خواستار تغییر برای کمک به که اتفاق می افتد. وجود دارد که کار بیشتری انجام دهید و از ما حمایت کردن."

"من خیلی افتخار می کنم که بخشی از این دو حزبی, محلی روند را قانون به فرماندار میز" سناتور. جی کاستاریکا گفت. "هر گوشه ای از این دولت و در هر یک از مناطق شهروندان را به نام اصلاحات. ما آنها را شنیده ام و هنوز هم ما در حال گوش دادن. این لوایح یک گام در مسیر درست برای نتایج بهتر در سیستم عدالت کیفری, اما آنها فقط گام اول است. کار ما همچنان ادامه دارد. با تصویب اصلاحات جامع, من معتقدم که ما می تواند جلوگیری از آینده فاجعه است."

"ما مفتخریم برای پیشبرد قانون در هر دو حزب در تلاش است که enacts ضروری اصلاحات به پلیس در بهبهان گفت: بهداشت ، دانشگاه صنعتی شریف خیابان.

"استرس زا طبیعت از اجرای قانون حکم ما ارزیابی و اطمینان از سلامت روحی و روانی و سلامتی از مردان و زنان ما در لباس. علاوه بر حصول اطمینان از استانداردهای بالا از استخدام افسران که به نمایش گذاشته اند رفتار فاحش به اندازه کافی به مقدار به فسخ یک اقدام مهم در محور صداقت از اجرای قانون و بازگرداندن آن ایمان است. این در واقع می توانست نجات زندگی Antwon رز که می شد 19 سال در جولای 12. این منی طرح های سیاست است که باید با دیگر اقدامات جامع. ما هنوز کار را انجام دهد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب