زن ربوده دختر نوجوان از بالتیمور به ارمغان می آورد او را به نیویورک, پلیس می گویند

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 1:15 PM EDT مارس 12 سال 2020منچستر شهرستان سوزی در یک میزبان از اتهامات پس از

توسط NEWSWORLDS در 23 اردیبهشت 1399

منچستر شهرستان سوزی در یک میزبان از اتهامات پس از او گفته در زمان, یک دختر نوجوان از بالتیمور به نیویورک در روز شنبه در برابر او خواهد شد و در برابر او و مادرش خواسته با توجه به شارژ اسناد و مدارک.

Latima Renea Backus, 32, از 900 جلوگیری از Redbud دادگاه متهم به پنهان کاری از نگهداری از یک کودک تداخل با حضانت فرزندان به خطر انداختن رفاه فرزندان مقاومت در برابر دستگیری رفتار آشوبگرانه در مکان عمومی, مستی و آزار و اذیت.

از سه شنبه بکوس باقی مانده در نیویورک شهرستان, زندان, در 250.000 دلار وثیقه آزاد شد. او یک جلسه مقدماتی برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 4 قبل از منطقه قاضی Jeffrey L. Oberdorf با توجه به آنلاین دادگاه صندوق.

شارژ اسناد و مدارک ارائه جزئیات بیشتر

شمال شهرستان نیویورک پلیس منطقه ای شروع به تحقیقات خود را روز شنبه درست پس از 10:30 p. m. زمانی که آنها به نام به 900 جلوگیری از Redbud دادگاه برای یک فریاد زن در وسط خیابان برای 10 دقیقه.

بود بعد از شناسایی به عنوان بکوس.

هنگامی که وجود دارد, پلیس صحبت با یک زن که مادر از دختر 15 که پیش از آن در روز بکوس که او به عنوان یک دوست سفر کرده بود او در بالتیمور. او گفت: او گفت: Backus دختر او اجازه رفتن به پنسیلوانیا است.

این دختر بعدها به پلیس گفت که او و دوستان او من'kla تیلور, 18 رو در ماشین با Latima "از آنجا که او فکر او بود و من'kla در جایی دیگر."

در برخی از نقطه در طول سوار شدن بکوس به او گفت مسافران آنها در حال حاضر در پنسیلوانیا است.

15 ساله گفت: "او سپس اقدام به خارج شدن از خودرو و لگد زدن و تلاش برای باز کردن درهای اما Latima نمی خواهد اجازه دهید او و من'kla است."

بکوس — که نوشیدن از یک نیو آمستردام هلو بطری ودکا — همچنین پانچ 15 ساله در این صورت به عنوان دو استدلال در طول سوار شدن دختر گفت.

بیشتر: ساعت-طولانی صبر کنید برای به روز مادر throwdown خارج خرچنگ قرمز در ایست یورک

بیشتر: وقتی که ایوان دزدان دریایی تمیز کردن راههای محله شربت خانه, جامعه افزایش

سه وارد نیویورک شهرستان حدود 6 p. m. و بکوس کاهش یافته مسافران در ناشناخته تجاری منطقه است. در آن زمان دو رسیده Backus " خانه و به او گفت به آنها را به خانه, او به آنها گفت که او دیگر به حال با یک ماشین.

تیلور گفت: پلیس بکوس رانندگی در سریع و بی پروا شیوه در حالی که نوشیدن الکل در هنگام سوار شدن به پنسیلوانیا است.

15 ساله و تیلور و سپس به دنبال پناه در همسایه خانه. که در آن نقطه بکوس ایستاده در خیابان جیغ خواستار به دانستن که در آن دو زن شد.

گفته می شود در برابر دستگیری

زمانی که افسران یافت "بسیار مست" بکوس در خانه اش او شروع به فریاد شده اما هیچ حس از جمله تمرکز توجه خود را بر روی یک قطب نور و صحبت کردن به آن است.

او نمی خواهد پاسخ به سوالات در مورد اتهام آدم ربایی اما اصرار به دانستن که در آن او می تواند پیدا کردن زنان است.

پلیس پس از آن تلاش برای دستگیری بکوس اما او زد و برگشت به خانه اش. ماموران او را گرفت و اقدام به دستبند, او, اما او را برداشت و بر روی دستبند و نمی خواهد اجازه رفتن.

بیشتر: کروناویروس در Pa.: WellSpan مدیران را قطع پرداخت

بیشتر: شش پنسیلوانیا پرورش دهندگان سگ را انسانی جامعه وحشتناک صد توله سگ میلز

بکوس در ادامه به مبارزه با پلیس از جمله گرفتن سرجوخه اد گالو) اسنایدر مچ دست. اسنایدر نام بود و نه گوش دادن در اسناد و مدارک.

"در این زمان من تجویز حدود 10-15 حملات به پشت شانه خود را در منطقه به طوری که او خواهد اجازه رفتن از سرجوخه اد گالو) اسنایدر را از مچ به طوری که ما می تواند به دست آوردن کنترل از او" افسر لوگان تایلر Chetaitis نوشت. "او سپس اقدام به لگد سرجوخه اد گالو) اسنایدر در حالی که او در بالا از او."

بکوس نگه داشته و مقاومت در برابر اما پلیس در نهایت قادر به دستبند ،

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن