زن بنا به گزارش قوچ سابق, ماشین, تلاش می کند به توده یونجه یا کاه پایین افسران

عکس: سانتا باربارا اداره پلیسالکسیس کیرشنر سانتا باربارا پلیس 32 ساله الکسیس کیرشنر آخرین شب جمعه پس از او به

توسط NEWSWORLDS در 16 تیر 1399
عکس: سانتا باربارا اداره پلیسالکسیس کیرشنر

سانتا باربارا پلیس 32 ساله الکسیس کیرشنر آخرین شب جمعه پس از او به اتهام منفجر سبز سوبارو چندین بار به یک ماشین پارک شده اشغال شده توسط او را دوست پسر سابق و سپس بنا به گزارش سعی به اجرا در پاسخ به افسران. او به اتهام حمله با سلاح مرگبار, حمله به یک افسر صلح DUI داخلی و باتری.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


به گفته مقامات افسران مصاحبه رییس جمهوری سابق در 400 بلوک De la Vina خیابان به هنگام بازگشت به صحنه است. "کیرشنر سوار به سمت ماموران در حالی که دور او موتور در سرعت بالا از سرعت" به پلیس گفت: در یک بیانیه آماده. "افسران تا به حال به سرعت گام از راه برای جلوگیری از گرفتن آمار توسط خودرو."

کیرشنر گفته بدبختانه پلیس زمانی که آنها دستور داد او را متوقف و سپس شروع به رانندگی راه اشتباه کردن یک راه غرب گوتیرز خیابان سخن گفته است. او پس از تبدیل بر روی خیابان دولت ― که در حال حاضر بسته به ترافیک خودرو و به شدت جمعیت پیاده ― اما اتومبیل های گشت قادر به بلوک خود را قبل از او می تواند سفر هیچ دورتر. به عنوان کیرشنر گرفته شده بود را بازداشت ماموران دریافتند چند قوطی خالی آبجو در مقابل مسافر منطقه از ماشین خود را.

"در حالی که حمل و نقل در صندلی عقب یک ماشین گشت کیرشنر شد بسیار مبارز و شروع به لگد زدن به درب و پنجره" پلیس گفت:. "ماموران متوقف و آنها را باز کرد کیرشنر لگد چندین افسران و همچنین تف یک افسر و N95 ماسک. کیرشنر شد و در نهایت قرار داده شده در یک بسته بندی ضابط دستگاه و حمل و نقل به شهرستان سانتا باربارا زندان بیشتر بدون حادثه است."


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب