زن شات اجرا: دستگیری یک نگاه دیگر در اقدام به قتل

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 10:17 AM EDT Jul 14, 2020پلیس یک مرد و به دنبال یک دوم در اقدام به قتل یک Yor

توسط NEWSWORLDS در 24 تیر 1399

پلیس یک مرد و به دنبال یک دوم در اقدام به قتل یک York زن یافت در ماه گذشته در شمال Codorus Township مبتلا به زخم گلوله چند با توجه به انتشار اخبار.

شمال نیویورک شهرستان منطقه ای پلیس دستگیر روبرتو رودریگز III, 20, 200 بلوک شرق صنوبر خیابان نیویورک در روز دوشنبه.

آنها نیز به دست آمده حکم بازداشت برای Francisco A. Torres Rivera, 28, از 200 بلوک شرق شاهزاده خانم, خیابان, نیویورک, تلاش برای قتل مردیت Tawnya Wilson Keltner.

حدود 9:21 صبح در ژوئن 12, یک رهگذر به نام 911 که به گزارش یک زن دروغ گفتن در Smyser جاده در نزدیکی هند سنگ سد راه است.

Keltner, 27 رنج می برد چندین زخم گلوله, پلیس گفت:.

آنها راه اندازی یک تحقیق و مصاحبه با شاهدان و قربانی که رهبری آنها را به ریورا خانه در شرق شاهزاده خانم خیابانی در نیویورک. خانه نیز آباد توسط رودریگز, پلیس گفت:.

پلیس به خانه و لباس متعلق به Keltner داخل. شاهدان گفته پلیس Keltner چپ آدرس صبح روز 12 ژوئن در آبی مزدا رانده شده توسط رودریگز با ریورا به عنوان یک مسافر. رودریگز و ریورا بعد از بازگشت به نشانی در خودرو بدون Keltner, پلیس گفت:.

پلیس همچنین متوجه شد آبی 2004 مزدا 3 در نزدیکی رودریگز را در خانه و با استفاده از یک حکم به جستجوی آن است. در این خودرو شاسی پلیس و بالقوه خون شواهد و آسیب به وسیله نقلیه است که همسان قطعات موجود در صحنه در Smyser جاده ها است. این شواهد با اشاره به پلیس این باور است که Keltner اجرا شد توسط مزدا در طول حمله به پلیس گفت:.

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب