کار بر روی, کار کردن: وضعیت اشتغال در شهرستان سانتا باربارا

در مورد 24,700 مردم در شهرستان سانتا باربارا در حال حلق آویز در کنگره تصمیم گیری یا نه به تجدید $600 در محرک پ

توسط NEWSWORLDS در 1 مرداد 1399

در مورد 24,700 مردم در شهرستان سانتا باربارا در حال حلق آویز در کنگره تصمیم گیری یا نه به تجدید $600 در محرک پرداخت پول هفتگی به کسانی که از پرتاب از کار توسط COVID بیماری همه گیر. که ارائه فدرال مراقبت عمل منقضی می شود در جولای 31 و پرداخت کمک نزدیک به 300,000 کالیفرنیا اعمال می شود که برای منافع فقط در هفته گذشته. بیکاری پرداخت از دولت به تنهایی در غیر این صورت به طور متوسط از $40-450$در هر هفته.

این اطلاعات در دسترس است که برای سانتا باربارا کانتی در مورد تعداد افرادی که بیکار نشدم که بر روی زمین تجربه یک ماه. ژوئن اعداد که فقط بیرون آمد و منعکس کننده در دوباره خاموش-دوباره دولت از بازگشایی در کالیفرنیا است. هفته گذشته آرایشگر مغازه ها و سالن های دستور داده شد بسته شده و در عین حال این گذشته دوشنبه صبح "روی" دکمه فشرده شد دوباره برای کسانی که در tonsorial حرفه ای — به عنوان طولانی به عنوان آنها برش مو در خارج از منزل.

در ماه ژوئن "برخی از بخش های اضافه شده مشاغل بازگشت سریع به طور عمده اوقات فراغت و مهمان نوازی و خرده فروشی گفت:" پیتر روپرت که منجر UCSB را پیش بینی های اقتصادی پروژه است. "این دو که ناودان اولین و ساده ترین راه برای بازگشایی شده است. که در سراسر کشور اتفاق افتاده است به عنوان به خوبی. کافه ها و رستوران ها انجام می دهند به خوبی به عنوان آنها اقتباس فاصله اجتماعی فاصله و مشتریان احساس امن است." اما خرده فروشی بود که به احتمال زیاد برای ادامه مبارزه روپرت گفت. "من فکر می کنم وجود خواهد داشت برخی از تلفات در خرده فروشی برخی با توجه به COVID برخی نه. این فقط شتاب چیز است."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


ده ها تن از ترکیبات باید تماس خود قانونگذاران' دفاتر بیشتر برای درخواست کمک به رسیدن به کالیفرنیا غیرمنتظره بیکاری ، این یک رشد بخش را در خود دارد با اضافه کردن بیش از 8000 کارگران به تحمل نزدیک به 7 میلیون ادعا آینده به دولت پس از همه گیر آغاز شد. بیش از 45 میلیارد دلار پرداخت شده است ، اما مردمی نگران بودند آنها نمی قادر خواهد بود به پایان می رسد دیدار اگر $600 زد, دولت, سناتور, هانا-بث جکسون را گزارش داد.

نماینده Salud کربجل توصیف آنچه که او شنیده ام: "یکی از مؤسسان که به من نوشت توصیف یک واقعیت بسیاری از مردم روبرو هستند. او گذاشته شد به عنوان یک نتیجه از COVID-19 و خود را موجود و وضعیت سلامت او را در معرض خطر, استخر, بنابراین او نمی تواند به سادگی پیدا کردن یک شغل جدید است. اضافی 600 $در هر هفته ساخته شده است که یک دنیا تفاوت به افراد مانند او."

پول ناچیز است برای سانتا باربارا کانتی. در ماه ژانویه $7.1 میلیون رفت و به ساکنان شهرستان از بیکاری دولت ، در مارس پرداخت افتاده به $28.7 میلیون و به $39.3 میلیون در ماه مه. به همین ترتیب مقدار از مردم از کار افزایش یافته است و کاهش با دولت خاموش شدن ناگهانی cresting به 29,500 در مارس و رها کردن به 24,700 در ماه ژوئن. حدود 4000 نفر بیشتر پیدا شغل در ماه ژوئن آوردن تعداد شاغل به 213,500 تا 1.9 درصد از مه 209,600.

"ما کمی نگران با فرماندار عقب کشیدن در بازگشایی تلاش های آخرین جمعه گفت:" آلما Janabajab با شهرستان توسعه نیروی کار هیئت مدیره از یک پتانسیل افزایش بیکاری است. "تعداد کسانی که احتمالا منعکس شود در ماه آینده گزارش." دفتر هدایت کسانی که به دنبال بیکاری به وب سایت خود را برای آدرس ایمیل که دریافت پاسخ سریع تر از انتظار بر روی گوشی نگه دارید. آنها همچنین ارسال و آموزش اطلاعات در نیروی کار رسانه های اجتماعی خوردها.

Janabajab گفت: توسعه نیروی کار می داند که اضافی $600 می دهد برخی از کارگران بیش از آنها به دست آورده و قبل از این که دیگران نگران سلامت خود را اگر آنها از سر کار. "مردم bummed آنها ممکن است مقدار اضافی," Janabajab مربوط به "اما برای برخی از کارفرمای خود را واقعا در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی و اعداد می رویم تا به سرعت." بیمه و سایر مزایای زیادی دلیل بسیاری می خواستم به بازگشت به کار او اضافه شده است.

به عنوان روپرت نشان داد پس از دولت تعطیل در ماه مارس 10,700 مردم در صنعت مهمان نوازی خود را از دست داده شغل و کاربردی برای بیمه بیکاری در ماه آوریل است. کار برداشت در ماه ژوئن با یک اضافی از 6000 شغل در صنعت مهمان نوازی. یکی دیگر از عمده بخش شاهد رشد کشاورزی که اضافه شده 10,700 شغل از ماه فوریه. یک منطقه بزرگ از دست دادن شغل در ماه ژوئن بود که در دولت 2,000 بیکاری برنامه های کاربردی ظ — که Janabajab گفت: در بخش فصلی وقوع در میان معلمان که کار نمی کند در طول تابستان است.

نیروی کار هیئت مدیره توسعه آمار ذکر شده در سانتا ماریا به عنوان بزرگترین گروه از افراد بیکار در ماه ژوئن: 5,800 یا 12.1 درصد از این شهر نیروی کار است. بعدی بودند سانتا باربارا: 5,700 مردم و 11.5 درصد از نیروی کار; لامپوک, 2,600 بیکار و 15.1 درصد; و Goleta 1,700 بیکار و 10.3 درصد است. تمام اعداد نشان داده شده بهبود 1-3 درصد بیش از ممکن است.

Congressmember Salud کربجل شده است نگه داشتن یک چشم نزدیک بر روی بسته محرک اقتصادی جدید مذاکرات در سنا است. "من شنیده ام از ده ها تن از ترکیبات هستند که نگران فدرال بیمه بیکاری رو به پایان" کربجل گفت. "COVID-19 به مراتب بیش از و به خصوص در کالیفرنیا و ما شاهد افزایش موارد مجبور است که کسب و کار به یک بار دیگر. متاسفانه این معنی خواهد بود که حتی بیشتر از افرادی که از کار و قادر به زنده ماندن بدون اضافی 600 $در هفته است که کنگره با تصویب در مراقبت عمل می کنند."

مبارزه بیش از نگه داشتن پول محرک برای بیکاران اصطلاح همه گیر اضافی پرداخت غرامت — تا به حال هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات ها متمایل به سمت تجدید اما چقدر سوال بود. کلمه بیرون آمدن از حزب جمهوری خواه اردوگاه اوایل این هفته بود که کاهش یا $200 یا 400 دلار. دموکرات ها را تحت فشار قرار دادند به صورت کامل 600 دلار بود که بخشی از این قهرمانان با تصویب قانون است. ایران با پیشنهاد انتظار برای ظهور مدتی در این هفته یا بعد.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب