جهانی دوچرخه روز: چرا شما باید آن را جشن می گیرند در تمام طول سال های طولانی

این گذشته یکشنبه, ژوئن 3 شد روز جهانی دوچرخه! در طول این زمان از اجتماعی فاصله دوچرخه سواری است که در واقع یک

توسط NEWSWORLDS در 16 خرداد 1399

این گذشته یکشنبه, ژوئن 3 شد روز جهانی دوچرخه! در طول این زمان از اجتماعی فاصله دوچرخه سواری است که در واقع یک فعالیت است که می تواند انجام شود به راحتی و بدون آینده در تماس با دیگران است. ما در مسدود فکر کردم این امر می تواند زمان خوبی برای چند دقیقه به درک این شکل از حمل و نقل و بحث در مورد چرا همه ما باید سعی کنید به دوچرخه بیشتر است.

دوچرخه سواری خوب است برای سیاره

این هیچ راز است که ما direly نیاز به کاهش انتشار کربن برای مبارزه با گرمایش جهانی و تغییر آب و هوا. هنگامی که شما انتخاب می کنید به دوچرخه سواری به جای رانندگی, سوار-به اشتراک گذاری و یا حتی در نظر گرفتن اتوبوس شما تولید و انتشار کربن صفر است. این باعث می شود آن را یکی از پایدار ترین اشکال حمل و نقل ممکن است!

دوچرخه سواری برای سلامتی شما خوب است

نه تنها دوچرخه سواری کمک به سلامت محیط زیست, اما آن را نیز بهبود می بخشد سلامت خود را! شما دریافت می کنید یک کم تاثیر تمرین به خصوص در بدن خود را پایین تر و پاها است که شما می توانید دست کشیدن از در راه خود را به آینده نامزدی, صرفه جویی در همه وقت شما را صرف رفتن به سالن ورزش. وقت اضافی خارج نیز می تواند مفید باشد به ذهنی خود را به خوبی بودن!

شما لازم نیست که به پرداخت هزینه برای پارکینگ

می توان آن را بسیار گران قیمت -- نه به ذکر است استرس زا — به پارک در برکلی اما قفسه های دوچرخه همیشه رایگان! خرید قفل است یک سرمایه گذاری ارزشمند برای اطمینان از چرخ های خود را گرفته و یک جایگزین بسیار ارزان تر به پرداخت برای پارکینگ.

شما دیدن چیزهایی بیشتر از یک دوچرخه از شما ممکن است ببینید در غیر این صورت

سفر با دوچرخه جالب متقابل بین سفر با ماشین و با پای پیاده از آنجا که شما در هوا باز شود اما در حال حرکت سریع تر از شما می خواهم به حرکت می کند ، بنابراین شما را تا پایان با توجه به چیزهایی که در مورد محیط اطراف خود را که شما نمی خواهد متوجه خواهید شد در غیر این صورت. این یک تغییر خوشایند در چشم انداز در طول زمان هنگامی که ما می تواند احتمالا همه با استفاده از کمی لرزش تا به ما معمول است.

دوچرخه قابل اعتماد تر از اتوبوس

فکر نمی کنید ما اشتباه — ما در مسدود عشق و قدردانی AC حمل و نقل برای همه است که در آن است. اما یک چیز است که اتوبوس ها تمایل به مبارزه با قابلیت اطمینان است. آیا اتوبوس می رسد دیر یا شما خودتان را در حال دیر اتوبوس همیشه وجود دارد اندازه گیری عدم اطمینان تضمین شده به وجود می آیند زمانی که شما انتخاب می کنید به اتوبوس. آیا این مورد با دوچرخه خود را هر چند! به عنوان طولانی به عنوان شما در حفظ و هوا در لاستیک های خود را بررسی کنید و در هر یک از دیگر ممکن است مسائل مکانیکی دوچرخه سواری شما خواهد شد قابل اعتماد وجود داشته باشد به شما که در آن شما نیاز به رفتن.

از جایی که ایستاده ایم, انتخاب دوچرخه برنده-برنده-برنده-برنده-برنده وضعیت! پس به افتخار این روز جهانی دوچرخه با گرفتن وجود دارد بر روی یک دوچرخه. ما قول می دهم شما آن را پشیمانی نیست!

تماس با بئاتریس آرونسون در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن