X-عوامل: NBA بالقوه قهرمانان گمنام

به عنوان NBA آماده را چه خواهد شد بدون شک چشمگیر بازگشت چند بازیکن کلیدی که فلش خود را زرنگ و دانا را به اثبات

توسط NEWSWORLDS در 2 تیر 1399

به عنوان NBA آماده را چه خواهد شد بدون شک چشمگیر بازگشت چند بازیکن کلیدی که فلش خود را زرنگ و دانا را به اثبات انتگرال به موفقیت تیم های' حذفی اجرا می شود. در اینجا به پنج بازیکن که بالقوه خود را به جوخه های که بسیار نزدیک به یک حلقه قهرمانی.

اردن Clarkson یوتا جاز

اردن Clarkson شده مایکروویو گلزن و همچنین به عنوان یک جامد نگهبان به ثمر رساند در طول زندگی خود به طور متوسط حدود 15 امتیاز در هر بازی در این فصل است. او همچنین یکی از بهترین سه ماهه چهارم از اجراهای سال, قرار دادن تا 24 از مجموع 37 امتیاز در آخرین کشش از یک رقابت برابر سختی دنور ناگتس دفاع. پس از داد و ستد در midseason به یوتا جاز Clarkson ثابت کرد که چنین عجیبی به ثمر رساند اجرای صرف نیست flukes — او قرار داده است تا 15.6 امتیاز در هر بازی در 34 ظاهر با یوتا و جامد 48.2% از زمینه در حالی که به طور متوسط فقط بیش از 25 دقیقه در هر بازی. کلارکسون را به گام تا بازی خود را و جاز تا مخالف دفاع و حتی بیشتر در حال حاضر با توجه به جاز را از دست Bojan Bogdanović دوم-پیشرو گلزن در این تیم به پایان فصل مچ دست آسیب است.

دانکن رابینسون, Miami Heat

دانکن رابینسون یکی دیگر از چشم انداز داغ در NBA این سال است. در یک نقطه در زندگی حرفه ای خود رابینسون بود, بازی, بخش سوم, بسکتبال, اما او در حال حاضر یک کلید دندانه دار قهرمانی-رقیب Miami Heat. 6'7" رو به جلو است به طور متوسط محترم 13.3 امتیاز در هر بازی در این سال در یک مرزی مسخره 3-نقطه 44.8 درصد از شلیک حدود هفت threes یک بازی است. پس از یک leaguewide وقفه بیش از چهار ماه رابینسون ممکن است یک لبه بیش از بازیکنان که بازی ها بیشتر وابسته به ورزشکاری. اگر چه رابینسون نیز صورت فیزیکی برخی از تنظیمات به بازی دوباره بازی خود را که شامل عمدتا از نقطه تا threes نمی خواهد نیاز به بسیار مطبوع است. 26-در سال خواهد بود X-factor به سازمان دیده بان برای به خصوص با توجه به این که مخالفان به طور عمده تمرکز بر روی سه سر حمله اژدها از Kendrick Nunn جیمی باتلر و بم Adebayo. هر سه این بازیکنان مانند حمله به این رنگ و با توجه به این که رابینسون است به احتمال زیاد به فضای کف او می تواند ویران اگر او خود را نگه می دارد ذهن بیحس کننده تیراندازی اعداد.

مالکوم Brogdon ایندیانا پیسرز

یکی دیگر از NBA X-عامل 2017 Rookie از سال مالکوم Brogdon که بی سر و صدا داشتن بهترین نرم افزار های نجومی نشده است. به طور متوسط 16.3 امتیاز در هر بازی همراه با 4.7 ریباند و 7.1 کمک او یک فاکتور بسیار مهم برای پیسرز' قابلیت شناور ماندن در آسیب-سرند فصل اثبات این است که او بیشتر از یک بازیساز از صرف سیستم بازیکن. Brogdon نیز فوق العاده ای مدافع — او به اندازه بزرگ برای یک نقطه گارد و ایستاده در 6'5" و 229 پوند او می تواند قلدر مخالفت با سپاه پاسداران در دو طرف توپ. او همچنین فرض شده توپ-رسیدگی به مسئولیت های این سال نزدیک به دو برابر شدن او کمک می کند پس وقت خود را با Milwaukee Bucks. سابق All-Stars ویکتور Oladipo و Domantas Sabonis را جذب مقدار زیادی از توجه را از دفاع پس از آن تا به Brogdon برای بهره برداری خود را matchups. او می تواند یک عامل بسیار مهم برای پیسرز' امید ساخت قابل اجرا در این سال است.

ماتیس Thybulle فیلادلفیا 76ers

اگر چه ماتیس Thybulle با نام مستعار "این Disruptor" است که تنها یک تازه کار و بدون مداوم بازی تهاجمی او نخبگان مدافع برای 76ers او ساخت یک چهارم بالقوه X-factor. فیلادلفیا در حال حاضر دارای چهار توپ غالب بازیکنان در Joel Embiid بن سیمونز توبیاس هریس و جاش ریچاردسون پس Thybulle ندارد به نمره تا آنجا که فضای طبقه. Thybulle دفاعی اعداد قابل توجه هستند از جمله چشمگیر میانگین 1.5 دزد فقط در 20 دقیقه در هر بازی حتی بیشتر از دو بار NBA قهرمان و دو بار Finals MVP Kawhi Leonard را rookie فصل متوسط 1.3 دزد در 24 دقیقه در هر بازی. ایستاده در 6'5" و با وزن 200 پوند Thybulle با استفاده از اندازه بزرگ خود را فعال و دست به اخلال مخالفت با بال. او بیش از قادر به نگه داشتن خود را در برابر نخبگان توهین آمیز بال مانند Jayson تاتوم و پاسکال Siakam و بسیار مهم خواهد بود به 76ers' قهرمانی آرمان.

Montrezl Harrell, Los Angeles Clippers

Montrezl Harrell یک front-دونده برای ششمین سال جایزه در این فصل و پسر او آن را سزاوار است. کلیپرز سر مربی Doc Rivers قطعا رفتار او مانند یک استارت و بازی Harrell بیش از شروع مرکز Ivica Zubac در چندین شرایط بازی در این فصل است. اگر چه کلیپرز عمیق فهرست و دو سوپراستار بازیکنان در لئونارد و پل جورج Harrell است ثابت حضور خواهد شد و با جدایی از این تیم را به موفقیت. او در حال حاضر به طور متوسط تقریبا 19 امتیاز و نزدیک به هفت ریباند در هر بازی به ظاهر اعمال خود را خواهد بر روی مخالف نیمکت. در دسترس بودن کلید است در NBA و Harrell تنها از دست رفته یک بازی در این فصل است. او ایجاد عدم تطابق برای بسیاری از تیم ها که هر دو بیش از حد سریع برای مراکز سنتی و بیش از حد قوی برای جلو برای محافظت در برابر. خود را پر انرژی بازی مجموعه تن برای تیم خود و ممکن است به خوبی رنگ کلیپرز به عنوان مدعی قهرمانی در این فصل است.

جاستین کیم می نویسد: برای خرس بایت. با او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب