یادگیری برنده شدن مشتریان و تأثیر فروش ناخالص با مبل شنی

یک نشیمنگاه راحت باقیمت مناسب است. در قسمت زیر مبل شنی یک دریچه به وسیله زیپ ساخته شده که میتوان از آن قسمت ی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

یک نشیمنگاه راحت باقیمت مناسب است. در قسمت زیر مبل شنی یک دریچه به وسیله زیپ ساخته شده که میتوان از آن قسمت یونولیت داخل مبل را کم و زیاد نمود . مبل های شنی وزن بسیار کمی دارند و می توانید آن ها را به راحتی جابجا کنید . ابعادی به طول 90 سانتیمتر , عرض 90 سانتیمتر , ارتفاع 120 سانتیمتر , وزن بسته بندی 5 کیلو گرم و تحمل وزن 180 کیلو گرم را دارد . بهتر است بدانید که اکثر مدل های مبلمان شنی از کیفیت دوخت بالایی برخوردار هستند ولی در مدل های ارزان قیمت هپی چیر امکان با کیفیت نبودن جنس پارچه و دوخت آن وجود دارد که اگر شما خواستار مدل هایی هستید که کیفیت دوخت بالایی داشته باشد دست روی مبلمان شنی بگذارید که قیمت نسبتا بالایی داشته باشد و از پارچه های درجه یک تولید شده باشد . مبل شنی راحتی با انواع پارچه های چرم مصنوعی, پارچه مازراتی, پارچه کتان, پارچه مخمل, پارچه برزنتی و تمامی پارچه هایی که انعطاف پذیر و نرم هستند قابلیت تولید را دارد. بین بگ که به آن مبل شنی هم گفته می شود ، نوع جدیدی از مبل است .

This article has  be᠎en  do​ne  wi᠎th t he he​lp ᠎of GSA C᠎onte​nt᠎ Generator D᠎emoversi᠎on​!

در این مقاله درباره مبل شنی، کاربرد آن و ویژگیهای مهم این مدل مبلمان صحبت کردیم. مجموعه مبل راحتی تولید کننده انواع مبلمان خانگی و باغی می باشد که با هدف فروش مستقیم وحذف واسطه به صورت درب تا درب ( از درب کارخانه تا درب منزل ) فعالیت خود را در سال 1395 آغاز و تلاش حد اکثری خود را در اخذ رضایت 100% مشتریان با استفاده از نیروی کار تماما ایرانی و استفاده از جدید ترین دستگاه ها و ابزار آلات صنعتی به کار گرفته است محصولات تولید شده در این مجموعه دارای طیف بسیار گسترده بوده که شامل انواع مبلمان و کاناپه های یک نفره و دو نفره تختخوابشو ، مبل راحتی ، صندلی شنی ، میز و صندلی فلزی باغی و انواع تاب راحتی و ریلکسی و تختخواب های فلزی باکسدار و انواع تخت باکس های ساده و جک دار می باشد . مواد داخلی مبل شنی جدید اینتکس از یونولیت خرد شده بوده که بسیار نرم و انعطاف پذیر است که حالت پذیری بالایی دارد و میتوان به شکل دلخواه در آورد . این خاصیت باعث میشود که حسی از آرامش و ریلکسیشن در آنها ایجاد شود، همچنین این ویژگی از نظر طبی در حفظ سلامت فیزیکی افراد بزرگسال نیز بسیار موثر و مفید است.

• انعطافپذیری مبلهای شنی این محصول را در رده مبلهای طبی و استاندارد از نظر سلامت فیزیکی و اندامی قرار داده است. نمایندگی مبل شنی در ایران انواع مبل های شنی را در اندازه های بزرگسال , نوجوان , کودک با رنگ های مختلف تولید میکند و از نظر استاندارد کاملا تایید شده و طبی هستند . مبل شنی دارای مدلهای متفاوتی هستند که فقط از نظر روکش و اندازه متفاوت می باشند و قیمت آن ها فرق میکنید. از سوی دیگر مبل شنی گزینهای بسیار محبوب برای آن دسته از نوجوانانی است که به بازیهای رایانهای علاقه دارند، زیرا جذابیتهای این بازیها سبب شدهاند که نوجوان برای تایمی طولانی در یک فرم و حالت بر روی صندلیهای سنتی بنشیند. برخی از مبل های شنی دارای زیر پایه هستند که برای راحتی بیشتر و قرار دادن پاها در زمان نشستن روی آن ها استفاده می شود. این مسئله به مرور زمان عوارض گوناگونی را برای آنها به وجود خواهد آورد، اما استفاده از بین بگ با آن حالت نرم و منعطفی که دارد، میتواند ساعتها نشستن مداوم را به امری لذتبخش و بدون خستگی تبدیل کند.

از آن جهت که داخل بین بگها باید از این مواد پر شود معمولا قبل از استفاده و زمانی که نو هستند حالتی سفت دارند؛ زیرا فیبرها و اسفنجها شکل کامل و درستی به خود نگرفتهاند، اما به مرور و با چندبار استفاده نرمتر خواهند شد. اولین چیزی که در خرید bean bag به چشم شما میآید رویه و جنس آن است. درباره جنس پارچه باید بگوییم که پارچههای جیر و مخمل سطح نرمی دارند و از عرق کردن جلوگیری میکنند. پارچه های مخملی و جیر نیز از نمونه پارچه هایی هستند که دارای سطحی لطیف و زیبا می باشند ، این گونه از مبل های شنی که با رویه جیر ، مخملی و خزدار ساخته شده اند از عرق کردن بدن جلوگیری می کنند . با توجه به اینکه افراد نسبتا جوان تر بیشتر از مبلمان شنی استفاده می کنند مدل هایی وجود دارد که تنوع رنگی بالایی به خود اختصاص داده است ، دقت داشته باشید که داشتن تنوع رنگ بالا بستگی به مدل مد نظر شما دارد چرا که در برخی از مدل های هپی چیر شما شاهد تنوع رنگ پایینی هستید . به گزارش ستاره پارسی: مبل های کیسه ای که با نام هایی مانند مبل شنی، هپی چیر و بین بگ در بازار نامیده می شوند، وسیله ای ایمن و راحت برای چیدمان اتاق کودکان هستند و در طرح و رنگ های فراوانی وجود دارند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن