York, Adams نمایندگان فشار برای استان ها قرار داده می شود به رنگ زرد در فاز

ماریانا Veloso Hanover Evening Sunمنتشر شده 5:22 PM EDT مارس 12 سال 2020قانونگذاران جمهوری خواه از نیویورک و آ

توسط NEWSWORLDS در 23 اردیبهشت 1399

قانونگذاران جمهوری خواه از نیویورک و آدامز شهرستان گرد هم آمدند صبح روز سه شنبه به تایید کردن که چرا شهرداری آماده برای قرار دادن در زرد.

نمایندگان در مورد ضرورت باز کردن کسب و کار دوباره برای کمک به خود اشتغالی افراد و کسب و کار کوچک کارکنان و خانواده خود را تغذیه.

فشار به بازگشایی می آید پس از فرماندار تام گرگ مجاز شهرستانهای سراسر شمال و غرب پنسیلوانیا برای رفتن از قرمز به زرد فاز که برطرف برخی از محدودیت در کار و تعاملات اجتماعی مجموعه ای برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

نیویورک و آدامز شهرستانهای باقی می ماند ،

"صاحبان کسب و کار را در معرض خطر تصمیم گیری های روزمره (آنها باید اجازه داده شود) مدیریت ریسک به عنوان آنها را مشاهده کنید مناسب" گفت: تشکر. Torren ecker را (R-193). "آنها نمی نیاز دولت به آنها بگویید چه کاری انجام دهید."

کنفرانس مطبوعاتی برگزار شد در ژن Latta نمایندگی فورد در Berwick شهرستان است که متعلق به Latta خانواده برای 47 سال باقی مانده است اما بسته به دلیل COVID-19 محدودیت.

بازگشایی اولیه: رژیم صهیونیستی است. Wolf مشت عقب با عواقب برای شهرستان کسب و کار است که به زرد بیش از حد به زودی

Coronavirus به روز رسانی: Pa موارد نزدیک به 58 K; گسترده تست برنامه ریزی برای خانه های پرستاری

"همانطور که من امروز اینجا ایستاده من نمی توانم به آقای Latta نمایندگی و خرید ضروری خودرو از یک فرد فروش اما در عین حال من می توانید با پرتاب یک توپ بیس بال به جایی که من می توانید ایستاده در خط در انبار خانه به رفتن به یک تراکم لوس پارکینگ می تواند به هدف می تواند به Sheetz, ... که تناقض این است که چه چیزی باعث شک و تردید بیش از جمعیت ما" آدامز کانتی کمیسر سفت Phiel گفت.

بسیاری نیز اعلام کرد که داده ها نشان می دهد که تعداد موارد در نیویورک و مناطق اطراف آن در حال بهبود است.

"با توجه به 50 مورد در هر 100,000 متریک نیویورک/Adams منطقه تحت آستانه نزدیک به 20 درصد بیش از 14 روز گذشته," ecker را گفت.

باز Pa. s درب': معترضان صدای افکار از رژیم صهیونیستی است. Wolf را از دست داده و همه گیر

Ecker را نیز اضافه شده است که خدمات بیمارستان در شهرستان ها نشان داده اند که آنها کافی PPE, تخت, هواکش و تست قابلیت های ecker را گفت.

"ما نمی تواند نگه داشتن همه چیز بسته برای یک سال دیگر در حالی که ما منتظر یک واکسن."

جمعه گذشته آدامز و نیویورک مقامات با ارسال نامه به گرگ است که درخواست خود را به استان ها اجازه داده می شود به انتقال از قرمز به زرد است.

آدامز کانتی دموکرات کمیته گفت: در یک ایمیل سهشنبه که آنها را "مبهوت" برای یادگیری در مورد نامه ای به فرماندار این ادعا که هیچ حزب دموکرات بود و مشورت در نوشتن این نامه و آن را نمایندگی نمی کند همه ساکنان شهرستان.

"تصمیم گیری باید بر اساس حقایق و دانش نه سیاست های حزبی و تشویق مردم به چشم پوشی از دستورالعمل ها است که طراحی شده برای محافظت از همه ما" این کمیته گفت.

اعتراض: 'گرگ برای ما کار می کند!': معترضان شعار در رالی برای بازگشایی اقتصاد پنسیلوانیا

چارلز براون, 66, جکسون, شهرستان که روز سه شنبه برای حمایت از بازگشایی شده خانواده در Allegheny County, که در آن او گفت شده اند وجود دارد بسیاری از موارد آنها قرار داده شده است به رنگ زرد.

همانطور که از شنبه, Allegheny County است 1,526 موارد Adams County دارای 167 و نیویورک شهرستان 793 با توجه به پنسیلوانیا وزارت بهداشت سایت.

"با توجه به داده های ما, ما در حال انجام بهتر از کسانی هستند که زرد" براون گفت. او گفت: آن همه پایین می آید به سیاست است.

با همه تناقضات او را دیده در re-دهانه براون گفت که همه آن را فقط به نظر می رسد مانند کل سیستم است "نه خوب است."

رویداد لغو: چه هانوفر/Adams summer حوادث لغو هنوز هم ممکن است به در ؟

بسیاری از نمایندگان استدلال کرد که در حالی که این ویروس موثر بر جمعیت های آسیب پذیر از جمله محدودیت نیست و نیاز به تحمیل شود و بر عموم است. قانونگذاران ذکر شده بیش از حد شهرستان است که باقی می ماند در آنجا یک خانه سالمندان در حالی که شیوع آن در شهرستانهای اطراف در حال حاضر در زرد.

"این مهم است که مردم برای مدیریت خطرات خود را هنگامی که با خیال راحت در مکان های عمومی" ecker را گفت. "مردم می توانند تصمیم گیری برای خود را" در چه اقدامات احتیاطی آنها نیاز به.

"جمعیت های آسیب پذیر باید تمرکز ما" ecker را گفت. نمایندگان استدلال کرد که ایمنی تلاش باید در کسانی که در خانه های سالمندان و دیگران با تنفس مسائل در حالی که اطمینان حاصل کرد که کارگران در آن مکان به خوبی محافظت شده با PPE.

آنچه انجام پایان نامه مراحل واقعا چیست ؟

قرمز فاز

فاز قرمز است تنها هدف به حداقل رساندن گسترش COVID-19 از طریق سخت اجتماعی فاصله غیر پایدار زندگی, کسب و کار, تعطیلی مدارس و ساختمان پروتکل های ایمنی.

کار و جمع تنظیم محدودیت:

  • زندگی تداوم کسب و کار باز
  • جمع و مراقبت از زندان محدودیت در محل
  • مدارس (در آموزش) و بسیاری امکانات مراقبت از کودک بسته

اجتماعی محدودیت:

  • اقامت در خانه سفارشات در محل
  • اجتماعات بزرگ ممنوع
  • رستوران ها و کافه ها محدود به carryout و تحویل تنها
  • تنها سفر برای حفظ زندگی اهداف تشویق

دستورالعمل های اضافی:

  • تکرار و تقویت ایمنی راهنمایی برای کسب و کار, کارگران, افراد, امکانات, به روز رسانی در صورت لزوم
  • نظارت بر بهداشت عمومی شاخص های تنظیم سفارشات و محدودیت های لازم

زرد فاز

استان ها و یا کل مناطق شهرستان را به حرکت در زرد فاز به سهولت برخی از محدودیت در کار و تعاملات اجتماعی. همه کسب و کار باید به دنبال CDC و DOH راهنمایی برای اجتماعی فاصله و تمیز کردن. بهداشت عمومی شاخص های نظارت خواهد کرد و سفارشات و محدودیت های تنظیم خواهد شد به عنوان لازم است.

بازديد خانواده مجاز در زرد فاز اما مردم را تشویق به پوشیدن ماسک هر زمان که آنها در اطراف افرادی که نمی زندگی می کنند در خانه خود را.

کار و جمع تنظیم محدودیت:

  • Telework باید همچنان که در آن امکان پذیر است
  • کسب و کار با فرد عملیات باید به دنبال کسب و کار و ایمنی ساختمان سفارشات
  • مراقبت از کودک باز می شود با کارگر و ایمنی ساختمان سفارشات
  • جمع و مراقبت از زندان محدودیت در محل
  • مدارس بسته باقی می ماند برای فرد آموزش

اجتماعی محدودیت:

  • اقامت در خانه محدودیت برداشته به نفع تهاجمی کاهش
  • گردهمایی بیش از 25 ممنوع
  • فرد در خرده فروشی مجاز اما منظقه و تحویل بهتر
  • داخل ساختمان تفریح و سرگرمی, بهداشت و سلامتی امکانات (ورزشگاه چشمه های معدنی) و تمام سرگرمی (قمار تئاتر) بسته باقی می ماند
  • رستوران ها و کافه ها محدود به carryout و تحویل تنها

کروناویروس در Pa: Pa: گرگ اعلام کرد گروه بعدی از شهرستانهای حرکت خواهد کرد که به زرد فاز

سبز فاز

آخرین مرحله آسان ترین محدودیت های اعمال شده توسط لغو اقامت در خانه و کسب و کار بسته شدن سفارشات. این مرحله کمک خواهد کرد در بازگشت به "طبیعی" اما از آن خواهد شد به همان اندازه مهم است برای نظارت بر بهداشت عمومی شاخص و تنظیم سفارشات و محدودیت به عنوان لازم است.

کار و جمع تنظیم محدودیت:

  • همه کسب و کار باید به دنبال CDC و Pa. وزارت بهداشت دستورالعمل

اجتماعی محدودیت:

  • تهاجمی کاهش سفارشات برداشته
  • همه افراد باید به دنبال CDC و Pa. وزارت بهداشت دستورالعمل.

ماریانا Veloso کیفیت زندگی خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. Veloso تمرکز در درجه اول در مواد مخدر بیماری همه گیر در southcentral PA همراه با پوشش مسائل روزمره در هانوفر منطقه است. اگر شما یک ایده داستان شما می توانید ایمیل خود را در msveloso@eveningsun.com. او در توییتر دنبال کنید @MariVeloso9 برای اقامت تا تاریخ با آخرین مقالات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن