نیویورک اقدام به قتل مظنون: مردان عکس های آتش در خانه, زخم, و, یک, پلیس می گویند

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 11:20 AM EDT Jul 15, 2020شهر نیویورک پلیس به دنبال دو مرد که گفته می شود پشت

توسط NEWSWORLDS در 25 تیر 1399

شهر نیویورک پلیس به دنبال دو مرد که گفته می شود پشت سر هم به نیویورک خانه ژوئن 12 و اسپری رگبار گلوله شلیک شد قابل توجه یک مرد چندین بار با توجه به حکم بازداشت.

آنتونی یوجین "AJ" کارولینای شمالی جونیور 21 و Temile Kahlique کارولینای شمالی, 18, هر دو از نیویورک چهره به اتهام اقدام به قتل تشدید حمله و در اختیار داشتن غیر قانونی اسلحه گرم.

از صبح روز چهارشنبه دو باقی مانده در بزرگ. آنها اجازه ندارند به خود و یا حمل اسلحه از آنجا که از گذشته در محکومیت جنایت. پلیس نمی گویند که چگونه و یا اگر Faisons مرتبط هستند.

در حکم دستگیری, پلیس می گویند قربانی Rashi تایلر باقی مانده اکسیژن در بیمارستان نیویورک در تاریخ 9 ژوئیه.

حکم بازداشت ارائه جزئیات بیشتر

فقط قبل از ساعت 3 صبح در ژوئن 12, York City Police در پاسخ به تیراندازی در 400 بلوک از پارک و خیابان رخ داد که در داخل یک خانه است.

هنگامی که وجود دارد, افسران یافت تایلر در اتاق ناهار خوری مبتلا به زخم گلوله خود را به نیم تنه و بازو. افسران ارائه کمک های اولیه تا زمانی که اورژانس پرسنل پزشکی وارد شده است.

به عنوان تایلر به بیمارستان منتقل شد تا تحت عمل جراحی پلیس صرف 9 میلی متر و .45 کالیبر پوسته پوسته در خانه و در زندگی و اتاق ناهار خوری و نیز خارج است.

"چند تن از شاهدان در داخل محل اقامت در زمان عکسبرداری و مشاهده دو مرد وارد محل اقامت و شروع به تیراندازی قبل از در حال اجرا به عقب" این حکم دولت است.

از بیمارستان تایلر گفت: کارآگاهان که هر دو Faisons حمله کرد و او را به گلوله بست. تایلر نشان داده شد دو عکس خط-یو پی اس و بدون تردید شناسایی آنها را به عنوان مردانی که او را به گلوله بست.

این حکم فراهم نیست و یک انگیزه برای عکسبرداری است.

گذشته جنایات

در ماه نوامبر سال 2017, پس از 16 سال Temile کارولینای شمالی متهم شد به عنوان یک فرد بالغ در ارتباط با تیراندازی یک مرد در پای او در نیویورک, پلیس گفت:.

او متهم شده بود با تشدید حمله و در اختیار داشتن اسلحه گرم توسط یک جزئی اسلحه نمی توان بدون مجوز و ساده حمله با سلاح مرگبار.

در شهرستان دادگاه Temile کارولینای شمالی خوشحال گناه به دو اتهام شد و با توجه به 11 1/2 تا 23 ماه زندان و پنج سال مشروط. دو نفر دیگر به اتهام بودند کاهش یافته است با توجه به آنلاین سوابق دادگاه.

در سال 2019 آنتونی کارولینای شمالی جونیور دریافت 3 سال متوسط مجازات جمله برنامه پس از او التماس کرد گناه در دادگاه برای دو بازداشت در نیویورک برای در اختیار داشتن به قصد تحویل مواد مخدر یکی در سال 2017 و دوم در سال 2018 است.

چگونه برای کمک به

نیویورک شهرستان, اداره پلیس در ادامه به بررسی. هر کسی با اطلاعات خواسته است برای تماس با York City Police Department در هر یک از روش های زیر:

Crimewatch: york.crimewatchpa.com/yorkpd/submit-tip

نیویورک شهرستان Crime Stoppers: (717) 755-راهنمایی

York City Police نوک خط: (717) 849-2204

York City Police Department: (717) 846-1234 یا (717) 849-2219.

نکات می تواند ناشناس.

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن