نیویورک برادران سر و صدا زره گلوله و زره بدن, پلیس می گویند

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 10:59 AM EDT Jun 23, 2020هنگامی که یک تیم از ماموران پلیس بازداشت دو York برا

توسط NEWSWORLDS در 3 تیر 1399

هنگامی که یک تیم از ماموران پلیس بازداشت دو York برادران در هفته گذشته آنها جستجو خانه خود را, تصرف, زره بدن, گلوله های ضد زره و مواد مخدر با توجه به انتشار اخبار از نیویورک شهرستان, دادستان منطقه David یکشنبه.

پلیس حمله کردند و یک آپارتمان در اوایل صبح روز پنجشنبه در 700 بلوک از خیابان پنسیلوانیا, جایی که آنها در بر داشت جوزف مایکل راموس 25 و کارلوس آریل راموس 27.

دو تن از آنان arraigned گرفته و به شهرستان نیویورک ، روز یکشنبه کارلوس راموس' وثیقه افزایش یافته بود از 100.000 دلار به $1 میلیون دلار همراه با نماد "درخواست در هر منطقه وکیل - پرواز با ریسک و خطر برای جامعه است."

York County دا سخنگوی Kyle پادشاه گفت: او قادر به گسترش در چگونه دفتر تعیین کارلوس راموس به عنوان یک خطر برای جامعه است.

یوسف راموس' وثیقه باقی مانده در $100,000. از روز شنبه دو باقی مانده در زندان است.

در علاوه بر این به بدن زره پوش پلیس کشف 15 گرم فنتانیل دو الکترونیکی ترازوی دیجیتال, a Glock .45 کالیبر تفنگ دستی حاوی 30 دور تمدید مجله و یک FNH .57x28 کالیبر تفنگ لود شده با 20 گلوله های ضد زره.

بیشتر: قاضی می گوید او یک 'مهر و موم لاستیک,' تحمیل می کند زمان بیشتری پس از درخواست در دلتا منجر به مرگ مصرف بیش از حد

بیشتر: داوطلبان اولین پاسخ دهندگان در ادامه جستجو برای از دست رفته Amish زن

برادران چهره به اتهام در اختیار داشتن غیر قانونی اسلحه گرم در اختیار داشتن به قصد تحویل مواد مخدر و در اختیار داشتن غیر قانونی زره بدن. یوسف راموس نیز در برابر یک اتهام در اختیار داشتن مقدار کمی از ماری جوانا.

آنها در حال برنامه ریزی برای یک جلسه مقدماتی قبل از منطقه قاضی James H. Morgan در تاریخ 1 ژوئیه.

"دستگیری یوسف و مایکل راموس به عنوان یکی دیگر یادآوری است که ما همچنان به همکاری نزدیک با ما محلی و ایالتی و فدرال اجرای قانون و همکاران به منظور کاهش جرم و جنایت خشونت آمیز در جوامع ما" روز یکشنبه گفت:. "از بین بردن غیر قانونی

سلاح گرم و مواد مخدر از جامعه ما این است که یک حس مشترک گام به سمت دستیابی به

این هدف است."

اعضای York City Police Department و نیویورک شهرستان, مواد مخدر, نیروی کار رهبری این تحقیقات را با کمک از ایالات متحده مارشال فراری وظیفه نیروی پلیس ایالتی پنسیلوانیا در دفتر دادستان کل پنسیلوانیا هیئت مدیره آزادی مشروط و عفو مشروط و نیویورک شهرستان کلانتر دفتر.

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب