نیویورک کلیساها تا به حال خود را در جنگ های داخلی در 1800s - اما آنها جان سالم به در برد و رونق

جیم مک کلور منتشر شده 9:39 AM EDT 22 مه سال 2020یادداشت سردبیر: در این روز از تفرقه در COVID-19 گیر این مهم اس

توسط NEWSWORLDS در 3 خرداد 1399

یادداشت سردبیر: در این روز از تفرقه در COVID-19 گیر این مهم است که توجه داشته باشید که آمریکایی ها – و نیویورک countians – دارای اب و هوای گذشته لحظات جنجال. در اینجا بود یک لحظه چنین زمانی که York County جماعت مذهبی آنان بود تا در مجادلات در دوران جنگ.

دوران جنگ بود pockmarked با درگیری و نزاع در امریکا است.

پس چگونه پر از دست انداز مسائل روز قطع با جماعت مذهبی در شهرستان نیویورک?

قابل پیش بینی کلیساها منعکس همان بخش به عنوان در میان مردم در هر شهر در سراسر شهرستان در دوره قبل از جنگ و جنگ داخلی.

نیویورک شهرستان بر Mason-Dixon Line, که در آن شمال ملاقات جنوبی به معنای سیاسی خطوط گسل زد عمیق تر در اینجا از گفتن در ورمونت. شهرستان بود به سختی در شمال پس از مرز گذاشته شد توسط نقشه برداران چارلز میسون و ارمیا دیکسون در 1760s.

در همان زمان, نیویورک شهرستان, آلمانی, اصلاح و فرقه لوتری در میان دیگران بودند تحت اضافی در تضاد است. باید خدمات به زبان انگلیسی و یا هر دو ؟ زبان به کنار آنچه که باید در سبک هاي: بالا کلیسا با تعداد زیادی از مناجات نامه و یا پایین کلیسا که در آن موعظه بود جلو و مرکز ؟

York شهرستان صحنه های مذهبی در 1850s احتمالا به عنوان پیچیده و گرم به عنوان هر زمان از جماعت آغاز احداث ساختمان در 1740s.

در نظر گرفتن این جنگ داخلی-عصر داستان در مورد جنگ در نیویورک کلیساها زمانی که شما می توانید می گویند York County تجربه خود را در جنگ های داخلی:

St. paul's Lutheran Church, York,

چارلز Baum, پسر وزیر نیویورک St. paul's Lutheran Church نوشت که پدرش در سمت چپ pastorate در دره شناندو به دلیل اتحادیه views. خانواده اش را ترک عجله تنها با "لباس در پشت ما."

وزیر همچنین فرار به مشکلات در نیویورک شهرستان با آن دموکراتیک اکثریت. اکثر مردم در این شهرستان حمایت از صلح دموکرات به اصطلاح Copperheads که شعار "این اتحادیه به عنوان آن بود. قانون اساسی به عنوان آن است. سیاهان جایی که آنها هستند." در واقع York County رای دادند در مقابل لینکلن یک جمهوریخواه در سال 1860 و 1864.

چند تاثیرگذار اعضای چپ St. Paul پس از مهمان واعظ J. H. Menges اعلام کرد از منبر "همه دموکرات شورشیان هستند."

با وجود این تنش ها Baum رفت برای پربار pastorate در سنت پل نظارت بر ساخت و ساز از یک ساختمان کلیسا.

خانواده پرواز از دره شناندو حل و فصل را به خانواده هاو روایات قومی.

سال بعد پسر او نوشت که پدرش احتمالا این سفر در ذهن داشته باشیم هنگامی که او موعظه او خطبه اول از نیویورک منبر بر اساس مزمور 20:5 — "ما شادی در نجات تو و به نام خدا ما ما مجموعه ای از بنر ما."

ترینیتی, آلمانی, اصلاح, کلیسا, نیویورک

بنیامین گریفین در سال 1984 تاریخ در مورد آنچه در آن بود به نام ترینیتی متحده کلیسای مسیح نوشت که هیچ سابقه ای وجود داشته که در آن جماعت پاستور سیاسی همدردی استراحت در طول جنگ داخلی.

J. O. میلر, آلمانی, اصلاح کلیسا کشیش در آن دوران مورد ستایش قرار داد از ویرجینیا و ازدواج ویرجینیا ،

یک سند از یک ترینیتی کلیسای خبرنامه کشف شده در شهرستان نیویورک تاریخچه مرکز archives نشان می دهد جنگ rankled برخی از. در واقع این شهر منجر خانواده بنا به گزارش سمت چپ کلیسا به دلیل احساس است که میلر طرفه با جنوب.

همه P. A. کوچک و ساموئل کوچک خانواده با حضور در آلمان کلیسای اصلاح شده قبل از جنگ با توجه به سند. کشیش را درک تکیه به جنوب باعث تقسیم می شود.

این خانواده کوچک که همراه بود با کلیساهای پروتستان در شهر است.

نیویورک Methodist کلیسای اسقفی (Asbury)

در پاییز سال 1861 اعضای نیویورک Methodist کلیسای اسقفی خود را با خالی منبر.

این کشیش دیوید Shoaf تا به حال کشف یک جامعه شکسته با سیاست جنگ وقتی که او سوار به نیویورک در مدت کوتاهی پس از بمباران فورت سامتر.

صریح Shoaf در راس York منطقه پیشرو Methodist جماعت به ارمغان بیاورد و نه صلح.

او یک اتحادیه مرد به او گفت: کسی که احترام ستاره و راه راه.

"اما من فکر می کنم جنوب باید به سمت چپ به تنهایی" او گفت: "به آنچه که مردم می خواهند به انجام است."

او موضع خود را اعلام کرد و حتی بیشتر به شدت.

"من در برابر جنگ از هر نوع," او گفت: "و من نمیدانم چگونه هر مرد صداقت به عنوان یک مسیحی می تواند با شرکت در چنین یک قاتل عمل می کنند."

نیویورک ساکنان بهت زده واعظ ،

"مردم نیویورک بسیار بسیار نادان" او گفت: "آنها نمی تواند بگوید درست را از نادرست اگر دو نشاندار شد."

پس از واعظ اظهار داشت که رئیس جمهور کنفدراسیون Jefferson Davis باید در نظر گرفته شود به همان اندازه در قدرت به عنوان آبراهام لینکلن مردم در جماعت رای دادند و در برابر او. آنها نکردن هفتگی خود را ارائه.

Shoaf پیام. پس از چند رفت و آمد و منبر اظهارات او چپ جامعه در اواخر تابستان.

او نمی خواهد از دست رفته است.

"تاریخ نشان میدهد که عمیق ترین و از جان گذشته انقلاب هستند brooded توسط کسانی ساخته شده است که حرفه ای از عشق از کشور, اما که عاشق دشمنان کشور خود را بیشتر" کسی که از کلیسا نوشت: روزنامه نیویورک. "این مرد است که همدردی با Jefferson Davis' شورش است که از نظر اخلاقی فقط به عنوان یک شورشی به عنوان رئیس این " مجموع تمام villainies.' "

بیشتر: به محلی نیویورک موفقیت در همه گیر می تواند رتبه در میان لحظات محوری در نیویورک تاریخچه

بیشتر: درس هایی از نیویورک گذشته منجر به این نتیجه گیری: ما می توانید انجام دهید بهتر است در این بیماری همه گیر

First Presbyterian Church, York,

این کشیش توماس خیابان و بازدید از جغرافیا کتاب فروشنده مربع یک شنبه در اوایل سال 1862.

وزیر داده بود به بازدید کننده یک محصول تایید شده اما به زودی یاد گرفتم از جنوب همدردی.

او شکم تا فروشنده.

"دوست من من به شما بخواهید برای توصیه من (پشت)," Street گفت: "به عنوان من می توانم تایید هر کسی که نفرین بهترین دولت در جهان است."

به زودی در خیابان و یک مرد دیگر زخمی اتحادیه افسر نشسته در زندان متهم به ضربه زدن به غریبه.

به قید وثیقه روز بعد در خیابان موعظه بر "وفاداری شهروندان" ساخت هیچ اشاره ای به درگیری.

خیابان, در واقع تا به حال یک مبارز در خط او.

"آن را بدون تردید گفته است که او ساخته شده در به نام خدا برای حق و آزادی و اتحادیه اروپا" کسی که می دانست او گفت:.

هنوز هم خود را عمیقا تقسیم کلیسا هم چسبیده در طول pastorate که به این نتیجه رسیدند که درست قبل از پایان جنگ در آوریل سال 1865.

وقتی که دشمن آمد این کشیش گریه

وزیر ایستاده بود و در منبر از نیویورک کلیسا هنگامی که یک مسنجر با نزدیک شدن.

این Confederates وارد شده بود در صبح روز یکشنبه 28 ژوئن سال 1863.

"کشیش مرد خورده اسلحه خود را بر منبر متمایل شدن سر خود را بر آنها و گریستم" خانم هارتمن نوشت.

جماعت اقدام به کلیسا مراحل را فقط به عنوان Confederates راهپیمایی با بازی "دیکسی."

مردم به دنبال آنها را به مربع است.

کشیش وزیران به پسران آبی

S. Morgan اسمیت بود از دعاوی County North Carolina. اما او مقدر موراویا وزیر در شمال.

از خود فرقه را ابتدا در 1457, Moravians شده بود صلح طلبان.

پس از اسمیت حل و فصل به نیویورک موراویا کلیسای جماعت خود را ندارد تعجب می کنم که این جنوبی ایستاد. برده داری بود مسئله ای است که باید ریشه است.

به همین دلیل و دیگران او به طور داوطلبانه به ارتش اتحاد روحانی.

خود را ثابت موضوع: "را انتخاب کنید را انتخاب کنید را انتخاب کنید! انتخاب شما در این روز آنها شما را دنبال خواهد کرد!"

دیگر امتیاز از اواسط 1800s تنش

خدمات عبادت در آلمانی یا انگلیسی ؟ نوپای St. paul's Lutheran انتخاب زبان انگلیسی و جلب اعضا از مسیح لوتری کلیسای مادر که ترجیح آلمانی ،

در ضمن دیگر اعضای مسیح لوتری که تصمیم گرفتند برای زبان انگلیسی و نمی خواهید به ترک کلیسای مسیح تشکیل Zion Lutheran درب بعدی.

در کتاب خود "نیویورک شهرستان Lutherans," Charles H. Glatfelter می دهد این عکس فوری از انتقال از آلمان به زبان انگلیسی در شهرستان کلیساها.

در سال 1850, کلیسایی ساخته شده از لوتری جماعت از این منطقه منتشر شده تعداد مساوی از کپی دقیقه به زبان انگلیسی و آلمانی. در سال 1825 بود برای 300 نسخه در آلمان و 200 در انگلیسی.

Glatfelter اشاره می کند که این عمل از داشتن یک آلمانی و انگلیسی و همدلی خدمات همچنان در Zion Lutheran Church تا سال 1909.

در 1860s نیویورک, آلمانی, اصلاح کلیسا تقسیم کردن به دلیل تفاوت زبان. آلمانی-زبان حامیان کردم ساختمان واقع در محل سابق ساختمان Woolworth. جماعت بعد از نقل مکان کرد و در کنار پن پارک و امروز شناخته شده است به عنوان صهیون متحده کلیسای مسیح.

انگلیسی-زبان حامیان بنا یک ساختمان یک زن و شوهر از درب شرق. که شناخته شده به عنوان تثلیث UCC امروز.

آلمانی اصلاح جماعت احتمالا تا به حال به تفاوت بیش از مناجات و عبادت به عنوان به خوبی. به سادگی قرار دادن بالا کلیساها تاکید مناجات و آیینهای کلیسا در عبادت. بنابراین محراب نشسته در مرکز کشیش مقابل بخشی از کلیسا. در پایین کلیساها تک منبر نماد مرکزیت موعظه و خطبه قرار بود در وسط کشیش.

انگلیسی, آلمانی, اصلاح جماعت قطعا مورد علاقه بالا-کلیسای گرایش های مطرح از Mercersburg حوزه علمیه که در آن کشیش J. O. میلر فارغ التحصیل شده بود.

بنیامین گریفین در تاریخ کلیسای ندارد و دولت که در آن به زبان آلمانی طرفه است اما تثلیث بنا ساختمان جدید خود در کلیسا بالا سبک با محراب در مرکز متفاوت از سابق ساختمان که در آن منبر قرار گرفت در این مرکز است.

این کلیسا بالا Mercersburg حوزه علميه بود و ریشه در شهرستان نیویورک. این حوزه برای اصلاح فرقه عمل در نیویورک شهرستان در 1830s قبل از حرکت به Mercersburg یک شهر کوچک در فرانکلین کانتی. امروز حوزه علميه شناخته شده است به عنوان Lancaster کلامی حوزه علمیه و ارتباط کالج مارشال, نقل مکان کرد به لنکستر برای تبدیل شدن به فرانکلین & مارشال.

آن "Mercersburg کلام" نیز خطاب چگونه, آلمانی, اصلاح کلیسا باید در پاسخ به این نتایج دومین بیداری بزرگ زمان احیای در اوایل دهه 1800s. اما یکی دیگر از بحث برای داستان دیگری است. داستان کوتاه, کوچک Mercersburg به دست آورده است outsized ملی تحت تاثیر قرار.

نزاع بیش از جنگ داخلی سیاست, زبان, سبک عبادت — تعجب است که کسانی که در نیویورک کلیساها جان سالم به در برد. اما پس از جنگ داخلی تمام این جماعت شد و در میان بزرگترین در شهر نشانه آن است که این مؤمنان پیمایش هنوز به چالش کشیدن و ناهموار جاده ها از آن روز.

منابع: Georg ورق' "کودکان از مدار سواران"; Steven نیکلاس جونیور و ترنس فراز "اختراع دوباره چرخ"; جیمز مک کلور "در شرق Gettysburg"; York Daily Record فایل های.

آینده ارائه

من در حال حاضر آنلاین از طریق زوم بر روی موضوع "دستیابی به زنان در نیویورک شهرستان در گذشته و حال" در 10:30 صبح تا 13 ژوئن به عنوان بخشی از شهرستان نیویورک تاریخچه مرکز شنبه دوم برنامه.

من هم در حال حاضر از طریق زوم در نیویورک, جنگ داخلی میزگرد را به طور منظم و ماهانه نشست. در 7 p. m., ژوئن 17, من خواهد شد بحث در مورد "جنگ داخلی و تاثیر آن بر زندگی غیر نظامی در شهرستان نیویورک."

اطلاعات بیشتر در مورد چگونه برای ورود بر روی این زوم ارائه می توان در یافت yorkhistorycenter.org.

جیم مک کلور که بازنشسته سردبیر نیویورک روزانه ثبت و نوشته شده است و یا co-نویسنده هفت کتاب در شهرستان نیویورک تاریخچه. او را در رسیدن به jimmcclure21@outlook.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن