شهر نیویورک پلیس در استفاده از زور در سیاست در حال حاضر در دسترس عموم

ترزا Boeckel York Daily Recordمنتشر شده 4:31 PM EDT Jun 25, 2020شهر نیویورک منتشر کرده است به آن اداره پلیس را

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

شهر نیویورک منتشر کرده است به آن اداره پلیس را به استفاده از زور در سیاست است که در حال حاضر در حال ارزیابی برای اطمینان حاصل شود که آن را هم راستا با ملی, توصیه های, با توجه به انتشار اخبار.

22-صفحه سیاست های موجود در صفحه از شهر وب سایت www.yorkcity.org.

جزئیات سیاست زمانی که افسران پلیس می تواند با استفاده از عوامل شیمیایی مانند اسپری فلفل; رسانا الکتریکی سلاح مانند یک تیزر; حملات فیزیکی و نیروی مرگبار. آن زمان اثر در نوامبر 2014 و تجدید نظر شده بود در ماه مارس سال 2018 است.

انتشار این سیاست می آید به عنوان قانون گذاران اقدام پلیس اصلاحات در دولت و در سطح ملی است.

در سراسر کشور استفاده از chokeholds آمده است تحت بررسی پس از جورج فلوید درگذشت هنگامی که یک مینیاپولیس افسر kneeled در گردن او برای نزدیک به نه ساعت. ایالات متحده آمریکا مجلس نمایندگان تنظیم شده است به رای پلیس اصلاحات لایحه این هفته که شامل ممنوعیت استفاده از chokeholds.

در شهر نیویورک, سیاست, استفاده از کاروتید داری یا دیگر chokeholds ممنوع است با یک استثنا است. افسران می توانید با استفاده از این نوع از زور در صورتی که هیچ جایگزین دیگری برای دفاع از خود و یا دیگران در برابر مرگ یا آسیب دیدگی آن می گوید.

یک پنسیلوانیا در مجلس نمایندگان تصویب دو پلیس اصلاحات لوایح در این هفته است. یکی را ایجاد یک پایگاه اطلاعاتی از افسران پلیس,' جدایی پرونده به طوری که استخدام ادارات را به کار بالقوه نامزد تاریخچه بهبهان پست گزارش شده است.

یکی دیگر از لایحه اصلاح شد نیاز به آموزش افسران در مناطق مختلف از جمله استفاده از زور و دستور افسران که استفاده از نیروی مرگبار برای تحت سلامت روان بررسی در 30 روز, PA پست گزارش شده است. این لایحه شامل آموزش های مورد نیاز برای برقراری ارتباط با مردم "متنوع نژادی و قومی و اقتصادی پس زمینه."

بیشتر: "من کاملا دفع,' کمیسر پلیس نیویورک می گوید از فیلم جورج فلوید مورد

بیشتر: به رای گسترده پلیس اصلاحات بسته است که ممنوعیت chokeholds پایان واجد شرایط ایمنی پس از جورج فلوید مرگ

بیشتر: چرا جو بایدن در جمهوری دژ Lancaster County, Pa. صحبت کردن در مورد بهداشت و درمان?

شهردار مایکل Helfrich کمیسر آزبورن "Moe" رابینسون سوم و نیویورک شورای شهر در حال بررسی سیاست به اطمینان حاصل شود که آن را هم راستا با توصیه های ساخته شده تحت سابق رئیس جمهور باراک اوباما نیروی کار در قرن 21 پلیس و همچنین کمپین صفر را زمان #8CantWait ابتکار, اخبار, انتشار متحده است.

آنها می تواند تعیین اگر هر گونه تغییرات باید به سیاست.

هر کسی که مایل به اظهار نظر در این سیاست می تواند تماس با دفتر شهردار با ارسال ایمیل به mayorsoffice@yorkcity.org و یا با استفاده از فرم تماس در این وب سایت در www.yorkcity.org/gov.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن