York, کالج, ورزشی, کنفرانس, برنامه ریزی برای سقوط ورزش است اما با بعد از تاریخ شروع

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 12:17 PM EDT Jul 10, 2020York College sports هنوز هم در این سقوط برای ه

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

York College sports هنوز هم در این سقوط برای هم بودن.

میانه اقیانوس اطلس در کنفرانس, که, York, کالج, فقط پیوست و در این سال جمعه اعلام کرد که قصد دارد برای برگزاری سقوط ورزش در این سال هر چند با کنفرانس-فقط بازی و بعد از تاریخ شروع.

بازی برگزار خواهد شد هیچ زودتر از سپتامبر. 18. نیویورک کالج در اصل به حال بازی های برنامه ریزی شده برای اوایل سپتامبر.

در آن بیانیه مک گفت: از آن می تواند "دوباره این تصمیم در صورت لزوم" بسته به اینکه چگونه این بیماری همه گیر کوروناویروس توسعه. هر مدرسه در این کنفرانس خواهد شد نیاز به یک "اجتماعی کردن مجدد" طرح که مطابق با دولت ملی و دستورالعمل ها.

"پارامونت است که هر پردیس اولویت سلامت آن دانشگاه کل جامعه" مک, مدیر اجرایی, مگان موریسون در بیانیه ای گفت:. "من امیدوار هستم که با دقت گردد اجتماعی کردن مجدد برنامه دو و میدانی به عنوان جدایی ناپذیر قطعه در شرکت برنامه تجربه برای بسیاری از دانشجویان ورزشکار و دانشگاه ممکن است قادر به این اتفاق می افتد قرار می گیرند."

بیشتر: Penn State football: ده بزرگ کاهش غیر همایش بازی های برای سال 2020 فصل فوتبال

بیشتر: 'ما نمی messing اطراف:' چگونه مدارس بالا نگه داشتن بچه سالم به عنوان ورزشی تمرینات آغاز شد ؟

اعلام می آید در طول یک هفته است که در آن متعدد بخش دوم و بخش سوم ورزشی, همایش ها در سراسر کشور را لغو سقوط ورزش با توجه به COVID-19. صدمین کنفرانس که شامل پنسیلوانیا مرکزی بخش سوم مدارس مانند Gettysburg, کالج فرانکلین و مارشال و Dickinson, لغو تمام سقوط های ورزشی در روز سه شنبه.

آیوی لیگ شد اولین بخش من کنفرانس را به آن تماس بگیرید در چهارشنبه لغو تمام سقوط های ورزشی و بیان کرد هیچ ورزشی مسابقات آغاز خواهد شد قبل از Jan. 1 سال آینده. ده بزرگ پنج شنبه اعلام کرد آن را نگه کنفرانس-تنها مسابقات اگر یک فصل برگزار می کند.

York, کالج, اعلام شد, به عنوان یک عضو جدید از مک در مارس و چپ پایتخت کنفرانس ورزشی در پایان 2019-20 سال تحصیلی. مک دارای 18 عضو در سراسر پنسیلوانیا و مریلند و نیوجرسی از جمله لبنان دره کالج و کالج مسیح.

York, کالج, ندارد, فوتبال, برنامه, اما سقوط آن ورزشی شامل فوتبال, کشور عبور, میدان, هاکی, تنیس, گلف, دختران والیبال.

"با سلامت و رفاه ما دانش آموزان و مربیان و کارکنان و جامعه دانشگاه در خط مقدم ما ماموریت ما ادامه خواهد داد برای نظارت بر COVID-19 خطرات که در حال آماده شدن برای ترم پاییز," کالج نیویورک در بیانیه ای گفت. "ما اسپارتها رقابت خواهد کرد تا زمانی که توانایی انجام این کار هم راستا با استانداردهای ایمنی برای تاسیس این تمامیت ،

"به عنوان ضمانت ما به روز رسانی خواهد شد موقعیت ما در طول تابستان."

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه ورزش های محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن