نیویورک شهرستان, غذا, بانک ماهیگیری نهر سالم UMC به برگزاری pop-up بانک مواد غذایی در گوولدزوو

نیل Strebig York Daily Recordمنتشر شده 3:12 PM EDT 26 مه سال 2020York County بانک مواد غذایی را نگه دارید یک p

توسط NEWSWORLDS در 6 خرداد 1399

York County بانک مواد غذایی را نگه دارید یک pop-up بانک مواد غذایی در این آخر هفته در شمال شهرستان نیویورک.

پاپ آپ درایو از طریق مرکز توزیع خواهد شد باز از 12:30 تا 1:30 p. m. روز شنبه, مارس 30 در ماهیگیری نهر سالم کلیسای متحد متدیست در گوولدزوو.

"با آخر این هفته پاپ آپ توزیع در گوولدزوو چند سازمان های جامعه هستند که با یکدیگر برای خدمت به کسانی که نیاز به مواد غذایی در طول این زمان دشوار است. ما در حال افتخار به بخشی از این مشارکت" نیویورک شهرستان غذا بانک مدیر عامل جنیفر Brillhart گفت: در آزادی مطبوعات.

مرتبط با: نیویورک شهرستان, مواد غذایی بانک pop-up توزیع پر شکاف برای مادر تنها

مرکز توزیع یک همکاری مشترک با York County مواد غذایی بانک ماهیگیری نهر سالم United Methodist Church مشترک, جدول گوولدزوو و امید وزارتخانه است.

داوطلبان خواهد بود توزیع یک اورژانس جعبه مواد غذایی در هر خانواده است. خانواده ها ممکن است از طریق درایو و دریافت یک جعبه مواد غذایی حاوی اقلام فاسد شدنی مانند کنسرو شده و به اندازه کافی مواد غذایی برای حفظ یک خانواده چهار برای نزدیک به یک هفته است.

در طول چند هفته گذشته نیویورک شهرستان, مواد غذایی بانک میزبانی چندین پاپ آپ مراکز توزیع در سراسر شهرستان به کمک خوراک صدها نفر از خانواده های نیازمند در طول coronavirus بیماری همه گیر.

جدید امید وزارتخانه ارائه اضافی کمک های غذایی برای جلوگیری از سمت انتخاب از طریق تلفن همراه خود را Food Pantry. خانواده های نیازمند می توانید یک لیست از انتخاب مقصد برای موبایل آشپزخانه آنلاین در nhm-pa.org تماس بگیرید و یا 717-432-2087.

ماهیگیری نهر سالم United Methodist Church واقع شده است و در 402 جاده دره.

نیل Strebig یک روزنامه نگار برای York Daily Record و متصدی برای نیویورک در حرکت عضویت در خبرنامه. او را می توان در رسید nstrebig@ydr.com, 717-825-6582 و یا از طریق توییتر @neilStrebig.

لذت بردن از خواندن داستان مثل این ؟ کمک به ما نگه داشتن چراغ و ثبت نام برای YDR دیجیتال اشتراک و حمایت های محلی و روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب