York County بانک مواد غذایی میزبان pop-up در مرکز اهدای Susquehannock HS در گلن راک

نیل Strebig York Daily Recordمنتشر شده 11:51 AM EDT مه 7 سال 2020نیویورک شهرستان, بانک مواد غذایی میزبان یک po

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

نیویورک شهرستان, بانک مواد غذایی میزبان یک pop-up درایو از طریق بانک مواد غذایی در این آخر هفته.

روز شنبه, مارس 9, نیویورک شهرستان, بانک مواد غذایی را توزیع مواد غذایی در مرکز Susquehannock دبیرستان در گلن راک از 12:30 تا 2 بعد از ظهر

داوطلبان ارائه خواهد شد یک اورژانس جعبه مواد غذایی در هر خانواده است. این جعبه مواد غذایی شامل غیر فاسد شدنی مانند کنسرو شده و به اندازه کافی مواد غذایی برای تغذیه یک خانواده چهار برای نزدیک به یک هفته است. منابع در دسترس برای حدود 800 خانواده با توجه به آزادی مطبوعات.

مرتبط با: نیویورک شهرستان, درایو-از طریق بانک مواد غذایی توزیع مرکز گسترش روز شنبه ساعت

بیشتر: پنسیلوانیا مواد غذایی بانک ها باز باقی می ماند آرامش واجد شرایط بودن در طول Coronavirus بحران بهداشتی

ماه گذشته, نیویورک شهرستان, بانک مواد غذایی میزبانی یک درایو از طریق مرکز در گلن راک دور دادن بیش از 300 اضطراری جعبه از مواد غذایی برای خانواده های نیازمند.

در علاوه بر این به pop-up درایو از طریق مواد غذایی بانک همکاری با York County School District و دیگر شرکای اجتماعی برای عرضه رایگان گرفتن و رفتن صبحانه و ناهار برای دانش آموزان و خانواده های نیازمند. دانش آموز خدمات مواد غذایی در دسترس است از ساعت 11 تا 12 p. m. روز شنبه, چهار شنبه و جمعه.

Susquehannock دبیرستان واقع در 3280 Fissels کلیسا جاده ها است.

نیل Strebig یک روزنامه نگار برای York Daily Record و متصدی برای نیویورک در حرکت عضویت در خبرنامه. او را می توان در رسید nstrebig@ydr.com, 717-825-6582 و یا از طریق توییتر @neilStrebig.

لذت بردن از خواندن داستان مثل این ؟ کمک به ما نگه داشتن چراغ و ثبت نام برای YDR دیجیتال اشتراک و حمایت های محلی و روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن