York County مواد غذایی بانک pop-up توزیع پر شکاف برای مادر تنها

Kevin Moore York Daily Recordمنتشر شده 6:00 AM EDT مارس 17 سال 2020ماشین به صف شدند تا در جان رایت رستوران در

توسط NEWSWORLDS در 28 اردیبهشت 1399

ماشین به صف شدند تا در جان رایت رستوران در Wrightsville در روز شنبه.

اما مردم نبودند که وجود دارد را انتخاب کنید تا غذا از رستوران. آنها وجود دارد برای York County مواد غذایی بانک pop-up توزیع مواد غذایی از 12:30 تا 1:30 بعد از ظهر

مردم وارد شدند به عنوان اوایل به عنوان 10:30 صبح به دریافت مواد غذایی اضطراری جعبه. این جعبه مواد غذایی موجود در قفسه پایدار اقلام مانند کره بادام زمینی و برنج و کنسرو ماهی تن. جعبه هم موجود تازه و منجمد اقلام از جمله گوشت تولید و فراورده های لبنی.

امی نورمن از نیو کامبرلند تا به حال هیچ ایده ای در مورد درایو-از طریق توزیع مواد غذایی تا زمانی که یک دوست کلود او را در.

"دختر من, دوست, دوست دختر به من گفت و من می خواستم مطمئن شوید که ما در اینجا در یک مقدار خوبی از زمان چون مطمئن نبودم چه شلوغ آن خواهد بود" نورمن گفت.

نورمن است که یک مادر تنها با سه بچه و coronavirus تا به حال تاثیر بر خانواده اش است.

"همه چیز فقط همان نیست در حال حاضر," او گفت:. "بچه ها من تا به حال برای تنظیم از رفتن به مدرسه به عنوان خانه درس."

پول شده است یک مسئله برای نورمن به عنوان به خوبی. او کار می کند اما تلاش برای ارائه و حفظ خانواده به عنوان یک مادر تنها یک چالش بوده است به تازگی.

"من در کار من به عنوان یک کارگر ضروری و من بررسی مواد خاموش کامیون" نورمن گفت. "با من کار در طول این زمان من را دیده اند من ساعت برش, که بدان معنی است که من چک های پایین تر هستند."

بیشتر: نیویورک شهرستان, بانک مواد غذایی میزبان pop-up مواد غذایی اهدایی در جان رایت رستوران در Wrightsville

حتی اگر همه چیز رفته اند و نه راه نورمن برنامه ریزی شده او هنوز مثبت باقی مانده است.

"بسیاری از مردم در حال مبارزه کردن در اینجا," او گفت:. "من باید به طور مداوم به خودم یادآوری است که همه چیز می تواند بسیار بدتر از آنچه که آنها در حال حاضر هستند."

بسیار خدا را شکر برای pop-up درایو-از طریق

به عنوان بخشی از پاسخ خود به COVID-19 York County مواد غذایی بانک برگزار متعدد مواد غذایی توزیع در سراسر شهرستان.

نورمن گفت که این یک کمک بزرگ برای او و خانواده اش.

"ما خواهد بود مبارزه با مواد غذایی اگر ما نمی آمد به این," او گفت:. "هر زمان که من رفتن به خرید مواد غذایی, من نمی توانید خرید آنچه که من به طور معمول به دلیل بسیاری از مسائل از سهام هستند."

او در سفر خود به سه یا چهار فروشگاه مواد غذایی مختلف در جستجوی محصول.

"هر زمان که من رفتن به فروشگاه های محلی من, من متوجه است که بسیاری از زمان آنها را از نیازهای اساسی مسائل مانند شیر یا آرد و است که می تواند خسته کننده در زمان," او گفت:.

بیشتر: نیویورک شهرستان, بانک مواد غذایی میزبان pop-up در مرکز اهدای Susquehannock HS در گلن راک

حضور پاپ آپ درایو-از طریق شد برجسته نورمن روز و او را شگفت زده برای دیدن بسیاری از مردم بیرون آمد و به دیگران کمک کند.

نورمن به حال خواهرش در ماشین با او نیز هست و آنها هر دو به کمک یکدیگر از coronavirus اول ساخته شده راه خود را به پنسیلوانیا است.

"خواهر من است و همچنین یک مادر تنها و ما مطمئن ساخته شده به حمایت از یکدیگر و مراقبت از خانواده های ما با هم" نورمن گفت.

آن را به معنای زیادی به نورمن به ببینید که مردم در جامعه می خواهید برای ارائه کمک به کسانی که نیاز دارند.

"من بسیار سپاسگزار برای آنچه که نیویورک شهرستان, بانک مواد غذایی در حال انجام است," او گفت:. "این مردم مانند آنها که در جامعه بسیار بهتر است."

نیویورک شهرستان, بانک مواد غذایی شده است میزبانی هفتگی درایو-از طریق توزیع مواد غذایی از 3 به 6 بعد از ظهر سه شنبه در اورژانس hub در ایست یورک واقع در 1094 Haines جاده ها است. نیز وجود دارد یک پیاده روی را از طریق توزیع مواد غذایی از 3 به 4 بعد از ظهر سه شنبه در نیویورک شهرستان, بانک مواد غذایی واقع در 254 غرب شاهزاده خانم خیابانی.

روز شنبه, مارس 20, مواد غذایی بانک برگزار خواهد شد یکی دیگر از pop-up درایو-از طریق توزیع مواد غذایی در شیر سرخ منطقه دبیرستان از 12:30 تا 1:30 بعد از ظهر

کوین مور است که در زندگی ورزشی خبرنگار نیویورک رکورد روزانه که در آن او غواصی به ضرب و شتم پیدا کردن داستان است که یک معنای عمیق تر از ورزش خود را. او را می توان در رسید kemoore@ydr.com, 717-309-4814 و یا در توییتر @kevmoore93.

این پوشش ممکن است تنها از طریق پشتیبانی از اشتراک. ثبت نام با یک پیشنهاد ویژه برای مشترکین جدید



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن