قاضی شهرستان یورک حکم مردی را می ماند که امضا کرده بود و می گفت: 'من یک سریال دزد خرده فروشی هستم'

دیلن سیگلبامیورک دیلی رکورد منتشر شده در 2:59 EDT یدلایمخیرات اوت 12, 2020'' قاضی پلیس معمول هری M. Ness در رو

توسط NEWSWORLDS در 22 مرداد 1399

'' قاضی پلیس معمول هری M. Ness در روز چهارشنبه امضا دستور اقامت حکم یک مرد به نگه داشتن یک نشانه است که می گوید: "من یک سریال دزد خرده فروشی. 7 قبلی !" در خارج از مرکز قضایی شهرستان یورک.

دفتر دادستانی شهرستان یورک از قاضی خواسته است که حکم دورل ترازو را مورد تدبر قرار داده باشد. در حالی که درخواست را در نظر می گرفت، در حالی که او مجازات را در نظر می گرفت، مجازات را در بند قرار داد.

خوانده شده: پیشنهاد قاضی شهرستان یورک: امضا کنید که می خواند: 'من یک سریال دزد خرده فروشی هستم.

هفته گذشته، Ness ارائه مقیاس، 42، حکم دو سال' مجازات، با شش ماه اول در حبس خانگی - اگر او برگزار شد این علامت را دو بار در هفته، به مدت سه هفته متوالی، خارج از مرکز قضایی شهرستان یورک. اون با يه جاي ديگه هم مواجه شده بود

مقیاس ، قاضی گفت ، در مورد احتمال قرار داده شده بود ، خدمت زمان و ناموفق در آنچه که قبلا به نام دادگاه درمان مواد مخدر شهرستان یورک شرکت کرد. نس گفت که او تلاش می کرد تا با مجازاتی که تغییری در زندگی اش ایجاد می کند، به وجود بیاید.

او این پیشنهاد را قبول کرد، که راه را برای آزادی او از زندان شهرستان یورک پس از بیش از شش ماه روشن کرد. مقیاس های متعددی در نقض مشروطی ّات، به وجود امده بود.

مرتبط با: مردم با مرد ایستاده نگه داشتن 'من یک سریال دزد خرده فروشی' در نیویورک به عنوان بخشی از حکم

مقیاس، که سیاه پوست است، او اعتیاد به مواد مخدر و مسائل مربوط به سلامت روان از جمله اضطراب، اختلال استرس پس از سانحه و افسردگی را تجربه کرده است. اون گفت که تو هتل زندگي ميکنه

برخی از جامعه مجازات را تحقیر عمومی و انسان زدایی می کنند. نیویورک NAACP گفت که این پرونده نمونه ای از تحقیر ی است که سیاهپوستان در سیستم عدالت کیفری تجربه می کنند. مردم در همبستگی با مقیاس در خارج از دادگاه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۴:۳۰ بعد از صبح ایستادن.

DA از قاضی خواسته است که در نظر داشته باشد که آیا مقیاس ها می تواند کاندیدای خوبی برای دادگاه بهوش باشد، اگر او می خواهد به بخشی از برنامه.

در یک حرکت، تیم بارکر دستیار اول دادستان ناحیه نوشت که ترازو دارای "سابقه مستند ی از مواد مخدر و الکل و مسائل بهداشت روانی" است.

اگر مقیاس پذیرفته نشده و در یک برنامه دادگاه سلامتی پذیرفته شده، بارکر درخواست کرد "حکم مجازات جایگزین برای ترمیمی است که بر مواد مخدر و الکل و نیازهای سلامت روانی متهم متمرکز است."

اين يه داستان در حال توسعه ست برای کسب اطلاعات بیشتر، بعداً برمی گردیم.

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن