نیویورک شهرستان قضات در نظر بگیرید اگر بوی علف هرز است که هنوز به اندازه کافی برای جستجو در یک ماشین در بهبهان.

دیلن Segelbaum York Daily Recordمنتشر شده 4:16 PM EDT Jun 19, 2020در نادر جلسه قبل از کل دادگاه جنایی نیمکت, ن

توسط NEWSWORLDS در 30 خرداد 1399

در نادر جلسه قبل از کل دادگاه جنایی نیمکت, نیویورک شهرستان قضات در جمعه شنیده می شود بحث در مورد اینکه آیا بوی ماری جوانا به تنهایی است که هنوز به اندازه کافی برای افسران پلیس برای متوقف کردن مردم و جستجو در اتومبیل های خود را.

دستیار درگیری مشاور آنتونی Tambourino شد تنها وکیل مدافع به ارائه استدلال در طول دادرسی در شهرستان نیویورک اداری مرکز.

او ساخته شده است در یک تصمیم اخیر از پنسیلوانیا دیوان عالی کشور برگزار شد که اجرای قانون می تواند به توقف مردم فقط برای پنهان داشتن یک اسلحه گرم به بررسی اینکه آیا آنها یک مجوز برای حمل. چرا که این قاضیان حکومت وجود دارد هیچ راهی برای گفتن از ظاهر به تنهایی اگر آنها ممنوع از داشتن اسلحه.

Tambourino استدلال کرد که با ماری جوانا پزشکی در حال حاضر قانونی بوی علف هرز است و دیگر نشان دهنده یک جرم و جنایت در پنسیلوانیا است. افسران پلیس گفت: نباید قادر به متوقف کردن مردم و جستجو در اتومبیل های خود را به همین دلیل به تنهایی.

"هنگامی که فعالیت های قانونی است که حق حریم خصوصی در ضربات" Tambourino گفت. "من فکر می کنم این امر صرف نظر از اینکه این اسلحه و یا اینکه آیا آن را ماری جوانا."

مرتبط: بوی علف هرز: چگونه York County موارد دادگاه می تواند کمک به تغییر چگونه کار پلیس در بهبهان.

اما Tambourino رو چند پرسش از برخی از قضات که اشاره کرد که آن را غیر قانونی برای افرادی که به رانندگی در صورتی که هر گونه کارآگاه مقدار از ماری جوانا در سیستم خود را.

مشترک درخواست قاضی Gregory M. اسنایدر پرسید چرا بوی ماری جوانا نمی خواهد اجازه اجرای قانون برای ادامه تحقیقات.

"در زمان پنسیلوانیا قانون عامل وسیله نقلیه موتوری در جاده های عمومی در کشورهای مشترک المنافع, هنگامی که شما به ماری جوانا در سیستم بزه است. این یک جنایت" اسنایدر گفت. "که درست نیست از یک مورد در اختیار داشتن یک تفنگ دستی."

بخوانید: تلاش برای جرم زدایی از, legalize weed در بهبهان. نیست و منجر به افت بزرگ در دستگیری,

ارشد معاون دادستان Steph لمباردو متمرکز استدلال او در مورد اینکه آیا بوی علف هرز است که هنوز به اندازه کافی برای افسران پلیس به علت احتمالی برای جستجو در یک ماشین.

علت احتمالی است نه یقین لمباردو گفت. این یک احتمال, او گفت:, و آن را حتی نمی باید به احتمال زیاد یکی از.

لمباردو گفت: ماری جوانا presumptively غیر قانونی به جز شرایط مشخص شده در ماری جوانا پزشکی عمل می کنند. است که مخالف حمل اسلحه گرم او گفت که presumptively حقوقی مگر کسی که ممنوع است از داشتن اسلحه.

"به این معنی در کل ماری جوانا غیر قانونی باقی مانده است اما برای یک مدت محدود استثنا" Lombardo گفت.

همچنین کليدی: پنسیلوانیا دادگاه عالی لبنان پرتاب شهرستان ممنوعیت probationers با استفاده از گلدان های پزشکی

در Lehigh County یک قاضی حکم داد که سربازان دولت اجازه داده نشد برای جستجوی یک ماشین پس از یک مسافر را به آنها نشان داد او کارت ماری جوانا پزشکی. بوی ماری جوانا, او مصمم شد که دیگر به خودی خود نشان دهنده یک جرم و جنایت است.

نظر متصل نیست دیگر قضات در دولت است. حکم در دادگاه تجدید نظر قبل از پنسیلوانیا دادگاه عالی.

مشترک درخواست قاضی ماریا Musti کوک گفت: روی نیمکت در شهرستان نیویورک خواهد شد و به احتمال زیاد موضوع نظر خود را قبل از آن درخواست تجدید نظر تصمیم گرفته است.

"شاید ما رد, شاید ما برنده نیست" کوک گفت. "اما ما موضوع یک نظر."

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن