نیویورک شهرستان, کتابخانه های باز برای منظقه وانت

Kevin Moore York Daily Recordانتشار: 10:23 AM EDT Jun 13, 2020در آزادی مطبوعات, York, کتابخانه های شهرستان اعل

توسط NEWSWORLDS در 24 خرداد 1399

در آزادی مطبوعات, York, کتابخانه های شهرستان اعلام کرد که آنها باز خواهد شد برای منظقه وانت مواد کتابخانه شروع دوشنبه, ژوئن 15.

اعضای رزرو کتاب در پیشبرد در yorklibraries.org و اطلاع هنگامی که آیتم آماده برای وانت در کتابخانه. 15 ژوئن نیز برای اولین بار بعد که اعضا ممکن است شروع به بازگشت چک کردن مواد به کتاب کتابخانه قطره.

با توجه به انتشار تصمیم به ارائه منظقه خدمات در تراز با جهت و توصیه های دفتر کشورهای مشترک المنافع کتابخانه فرماندار تام گرگ پنسیلوانیا وزارت بهداشت و CDC.

"این گام یکی از بازگشایی روند برای ما کتابخانه ها می گوید:" نیویورک کتابخانه های شهرستان جمهور و رابرت اف لمبرت در انتشار. "ما به تدریج معرفی ما وسعت خدمات کتابخانه در حالی که کار برای ارائه یک محیط امن کتابخانه محیط برای کارکنان و اعضای."

بیشتر: نیویورک شهرستان, کتابخانه گرفتن آن SummerQuest بچه ها برنامه آنلاین

با توجه به لامبرت کارکنان دریافت آموزش توصیه می شود برای تمیز کردن و ضد عفونی روش و به دنبال دست زدن به امن و پروتکل قرنطینه برای بازگشت مواد کتابخانه.

موانع حفاظتی هستند که به محل قرار داده و کارکنان را به پوشیدن ماسک و دیگر دنده محافظ شخصی و امنیت عمومی.

نیویورک کتابخانه های شهرستان در حال پرسیدن که اعضای پوشیدن ماسک یا پوشش صورت که با استفاده از منظقه وانت خدمات

نیویورک شهرستان, کتابخانه ها بسته شده اند و پس از 15 مارس در جهت فرماندار گرگ و دفتر کشورهای مشترک المنافع کتابخانه ها برای کمک به صاف منحنی COVID-19.

"ما در طول بسته شدن معنی داری وجود چشم انداز مثبت در نیاز و استفاده از دیجیتال ما خدمات کتابخانه می گوید:" لمبرت. "ما تمدید و صدور بیش از 1000 جدید کارت کتابخانه به ساکنان و افزایش تحویل ما از خدمات آنلاین برای پاسخگویی به نیازهای اعضای جامعه."

برای کسب اطلاعات بیشتر در کتابخانه ساعت برای منظقه و لابی انتخاب کنید تا بازدید yorklibraries.org.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن