نیویورک کتابخانه های شهرستان در نظر گرفتن آن SummerQuest بچه ها برنامه آنلاین

صدفی Stallsmith York Daily Recordمنتشر شده 7:57 PM EDT مه 7 سال 2020COVID-19 قصد ندارم به کشتن نیویورک شهرستان

توسط NEWSWORLDS در 19 اردیبهشت 1399

COVID-19 قصد ندارم به کشتن نیویورک شهرستان, کتابخانه ها,' دانلود رایگان برنامه تابستان, اما از آن است که به زور به یک تغییر دهید.

"تصور کنید داستان خود را" SummerQuest خواهد بود به طور کامل آنلاین در این سال با انواع livestream, حوادث در تقاضا مشاهده و چالش های و دانلود فعالیت های آغاز در پایان ماه.

ثبت نام آغاز می شود مه 17 در summerquest.yorklibraries.org. هر کسی زیر سن 18 سالگی با یک کارت کتابخانه می توانند شرکت کنند. کارت کتابخانه آنلاین در دسترس هستند بدون پرداخت هزینه.

استیون کورتنی ضربات همه چیز با یک کنسرت در 1 بعد از ظهر مارس 30 که اولین روز برای شرکت کنندگان برای ورود به سیستم خود را خواندن و فعالیت های دقیقه به کسب جوایز. حباب بانوی دبی Flaum نیز برجسته خواهد شد در این ویژه رویداد کیکآف.

بیشتر: اتخاذ یک دبیرستان ارشد: چگونه York County خانواده در حال ارائه و تشویق و حمایت

بیشتر: آنچه در مورد حافظه های فوق فارغ التحصیلی برای York County کلاس 2020?

"ما باید یک تیم از جوانان خدمات کارکنان از سراسر شهرستان که به سرعت افزایش یافت به چالش بازآفرینی تابستان خود برنامه برنامه های به جا یک پلت فرم مجازی," نیویورک شهرستان, کتابخانه ها, youth services مدیر پائول گیلبرت گفت. "وجود خواهد داشت برنامه ها و فعالیت های زوم, Facebook, Beanstack, YouTube, Instagram, IGTV و نیویورک کتابخانه های شهرستان وب سایت."

در علاوه بر این به برنامه های رایان "به Bugman" پل سرایان بث Rebert و لیزا Schmittle نیز وجود داشته باشد جهش به علم رمزنگاری و بخار حوادث. هر هفته وجود خواهد داشت جدید پروژه های صنایع دستی, دیجیتال, داستان بار برای نوزادان ، کودکان نوپا و کودکان پیش دبستانی و جدید "فصل در یک روز" املاک با صدای بلند برنامه.

محلی پیشاهنگی می توانید کسب درآمد ویژه طراحی شده نشان با خواندن پیاده روی و تکمیل فعالیت ها و دریافت خارج از منزل (رفتن) نیویورک! فعالیت فیزیکی برنامه برگزار خواهد شد در پارک ها در سراسر شهرستان آغاز ژوئیه 1.

وجود خواهد داشت جوایز و مشوق جوانان برای دستیابی به خواندن و اهداف فعالیت. هر یک از شرکت کنندگان نیاز خود کارت کتابخانه برای پیگیری پیشرفت. این برنامه اجرا می شود از طریق Aug. 16 و شرکت کنندگان می توانند با ثبت نام در هر زمان قبل از آن است.

کسب و کار محلی و اهدای جوایز به منظور تشویق کودکان و نوجوانان به خواندن نگه دارید و برای فعال ماندن در طول ماه های تابستان است. پشتیبانی توسط نیویورک شرکت آب مناسک کمک بنیاد WellSpan Health, وزارت امور خارجه عادلانه و شرکت تعهد هزینه برنامه.

SummerQuest برنامه تاریخ در یک نگاه:

  • مارس 17: اولین روز ثبت نام
  • مه 30: رسمی SummerQuest livestream کیکآف رویداد
  • 30 مه Aug. 16: تاریخ SummerQuest برنامه
  • 30 مه-سپتامبر. 1: SummerQuest طلایه دار نشان برنامه
  • 1 جولای تا سپتامبر. 1: رفتن به نیویورک! فعالیت فیزیکی برنامه

صدفی Stallsmith یک روند خبرنگار نیویورک رکورد روزانه. او را می توان در رسید mstallsmith@ydr.com و یا به دنبال در توییتر @ShelStallsmith.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن