نیویورک شهرستان, مرد, مصاحبه, دیگران در مورد اعتیاد به, بهبود, برای گسترش پیام امید

دیلن Segelbaum York Daily Recordمنتشر شده 9:30 صبح به وقت شرق آمریکا 7 مه سال 2020نسبت به پایان این ویدئو Trac

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

نسبت به پایان این ویدئو Tracy جوان در زمان حاضر به ارائه قدردانی خود را به این مرد که بیش از 30 دقیقه به اشتراک گذاشته شده داستان خود را از اعتیاد و بهبودی.

مرد صحبت کردن در مورد چگونه آب آشامیدنی افزایش یافت در حالی که خدمت در نیروی دریایی ایالات متحده ، او در مورد چگونه او صرف 30 روز در بستری توانبخشی, کردم, پاک, اما بعد از عود. و او در مورد چگونگی مصرف الکل تحت تاثیر روابط خود را.

اما در حال حاضر این مرد گفت: او شده است در بازیابی برای بیش از 30 سال است.

"من می خواهم برای تشکر از شما برای شجاعت برای به اشتراک گذاشتن و خود را برای شفافیت" جوان گفت: در این ویدئو ثبت شده از طریق زوم یک ویدئو کنفرانس خدمات. "من می دانم که وجود دارد مردم خارج وجود دارد که در حال تماشای این و شاید شنیدن برای اولین بار شما می دانید که امید وجود دارد."

که فقط یک لحظه در یک سری از مصاحبه ها که جوان, 56, از جکسون شهرستان ضبط شده است با افرادی که در بازیابی. او شده است به اشتراک گذاری ویدئو ها در Facebook و YouTube.

با coronavirus را وادار بسیاری از مردم به ماندن در خانه جوان که آن زمان مناسب برای شروع سری به این مفهوم که او می خواهم توسعه یافته چندین سال پیش. فیلم, او گفت:, یک راه برای گسترش پیام امید. او گفت: او را به خصوص در تلاش برای رسیدن به کسانی که ممکن است ترس به دنبال کمک از ترس این که دیگران را قضاوت خواهد کرد آنها را.

[ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. ]

"برای من این چیزی است که به من کمک کرده بود و شنیدن کسی دیگری را به داستان و, تحقق, 'خدای من که مثل من داستان'" گفت: جوان که در بازیابی خود را برای بیش از 32 سال اجرا می شود و یک سازمان غیر انتفاعی در زمینه های مشترک با همسرش, Sherlyn. آنها با استفاده از تجربی فعالیت هایی مانند محافل درام و اسب-کمک درمانی برای کمک به مردم التیام و پیدا کردن امید.

"شرم و گناه چیزی است که مردم را می کشد" او بعد از آن اضافه شده است. "آنها بر این باورند که دروغ است که آنها به تنهایی است. آنها بر این باورند که دروغ است که هیچ کس درک می کند."

بخوانید: "جهان در حال رفتن به جهنم': Coronavirus می تواند کشنده برای افرادی که دوره نقاهت بعد از اعتیاد

"من یک آفتاب پرست'

جوان متولد و بزرگ شده در نیویورک فارغ التحصیل شد و از ویلیام پن دبیرستان در سال 1981.

او گفت: او از یک دوست قدیمی مدرسه ، آنها می خواهم با هم هر یکشنبه در مادر بزرگ خود را در غرب بازار و خیابان را برای یک وعده غذایی که مانند روز شکرگزاری است.

اما جوان گفت: اذیت بسیاری در دوران کودکی و توسعه کم ارزش خود را. در یک نقطه او در توصیف خود را به عنوان شخصیت اصلی در فیلم "ناپلئون دینامیت است." او گفت که او تا به حال به اختلال کمبود توجه — او نبود به طور رسمی تشخیص داده و خواهد خیره از پنجره به بیرون در کلاس.

او می تواند سرخوردگی خود را در معلمان و همسالان. و او شروع به توسعه این احساس که چیزی اشتباه است با او.

در سال آخر خود را در نیویورک بالا جوان گفت: او دودی اول مشترک. از آن ساخته شده او را احساس خوب است. او را فراموش کرده به آن احساسات شرم و بی کفایتی.

پس جوان گفت: او می خواهم دود و نوشیدن در تعطیلات آخر هفته.

"که در آن بود," او گفت:. "آن را سرگرم کننده بود."

پس از جوان داوطلب خدمت سربازی در سپاه تفنگداران دریایی آمریکا گفت: او با استفاده از تشدید به سوء استفاده.

جوان گفت: او در خدمت مهندس شناسایی از سال 1982 تا 1985 و مستقر شد در Camp Lejeune در جکسون ویل ، او صرف یک سال در خارج از کشور در ژاپن صرف وقت در اوکیناوا و در پایه کوه فوجی.

هر پایه گفت: تا به حال یک بار درست در خارج از درب. آن را آسان برای دسترسی به این حزب ، جوان می دانستند نظامی نیست تست برای برخی داروها بنابراین او شروع به استفاده از بسیاری از LSD.

"من یک آفتاب پرست. من ارزش از افراد دیگر" جوان گفت:. "که به پایان رسید تا گرفتن من پایین جاده ها هنگامی که من در معرض خطر خود من اخلاق و ارزش ها است."

او پس از خدمت سربازی در یک نقطه جوان گفت که او تا به حال هیچ امیدی. او احساس کرد که او راه بیش از حد پیچ برای کمک به.

در 24 جوان گیر 9mm تفنگ را در دهان خود. در این روز گفت: او به خاطر طعم فلز. او گفت که او متوقف شد و تنها به این دلیل که او نمی خواست به شرم را خانواده خود را.

در سال 1987 جوان شروع به کار به عنوان یک مواد مخدر و الکل مشاور در خانه کودکان نیویورک. و جایی که او شروع به بهبود است.

مرتبط: چگونه coronavirus اجتماعی فاصله اثرات آن در مبارزه با سلامت روان و اعتیاد

'این مردمی دوست من تا زمانی که من دوست داشتم خودم"

جوان فکر کرد که او "از آن خیلی خوب است."

اما همکاران او می دانست که او از آمدن به جلسات ستاد بالا, او گفت:, و آنها در مواجهه با او در مورد رفتار خود. او با اکراه موافقت کرد برای رفتن به 12 گام جلسات با آنها.

زمانی که او برای اولین بار شروع به حضور در جلسات جوان گفت: او نمی خواست برای جلوگیری اجتماعی سیگار و نوشیدن آبجو. او فقط نمی خواهم به هدر رفتن تمام پول خود را تجربه خاموشی و آسیب رساندن به روابط او با افراد دیگر.

در عین حال زمانی که او در آن محیط جوان گفت: او چیزی است که او می خواهم برای تمام عمر: پذیرش برای او به عنوان یک فرد. خوب, بد و زشت, او گفت:.

"این یک مقطع از جامعه" او گفت:. "این مردمی که عاشق من تا زمانی که من دوست داشتم خودم."

جوان گفت: او شروع به احساس های جسمی و روحی بهتر است. او خوابانده شده در شاخی اما قدرتمند شعار:

"این نیز بگذرد."

"آیا نمی دهد تا پنج دقیقه قبل از معجزه است."

"یک روز در یک زمان."

سپس حدود 10 سال پیش جوان مشغول به کار بود به عنوان یک مدیر در این کشور باشگاه نیویورک که مصاحبه و برجسته های مختلف عضو ستاد هر ماه.

جوان گفت: صحبت کرد و با صراحت در مورد اعتیاد و بهبودی. پاسخ او گفت: "شگفت انگیز بود. حدود 100 تن از اعضای برخی از آنها احساسی بود و اشک در چشمان خود را — آمد و از او تشکر کرد.

او گفت که او می یابد تشویق و امیدواریم که دیگر افراد به اشتراک گذاشتن داستان خود را و او از این ایده برای یک سری ویدئو. اما به عنوان یک توصیف "معمولی پدر بزرگ" او را با تکنولوژی زرنگ و دانا. بنابراین او نمی فهمم چگونه به آن را انجام دهد — تا به حال.

اتمام: Coronavirus: PA تلفنی راه اندازی شد برای کمک به کسانی که مبارزه با اضطراب و احساسات

'آن را OK به درخواست کمک'

فیلم, او گفت:, یک راه برای برقراری ارتباط زشتی و درد اعتیاد اما همچنین به اشتراک گذاری این پیام است که امید وجود دارد. جوان گفت: او امیدوار است که برخی از مردم ممکن است الهام به دنبال کمک و درمان است.

وی با بیان نا امیدی است که مسائل مربوط به سلامت روان و اعتیاد به نظر می رسد به فراموشی سپرده شده اند در طول بیماری همه گیر. انزوا و گفت: یکی از متحدان از اعتیاد است.

"این یک ایده عالی است" گفت: Mike Leaman, 63, یک تاجر از نیویورک بود که در مصاحبه در یکی از این ویدئوها. "کل بازیابی جنبش معطوف به بیشتر های دیجیتال و رویدادهای زندگی می کنند."

Lamar Stevens, 38, یک دستگاه اپراتور که زندگی در نیویورک گفت که او و جوان, برو به همان کلیسا بازیابی از نیویورک.

استیونس گفت: او بخشی از فاتحان ایمان-بازیابی مبتنی بر برنامه توسعه که به نظر می رسد در 12 مرحله از یک کتاب مقدس نبوده است. جوان گفت: به او در مورد مصاحبه برای سری.

هر چند استیونس را دوست دارد به تمرکز بر شباهت او گفت: داستان خود را به عنوان سنتی است. چرا که او هرگز استفاده از مواد مخدر سخت — فقط علف های هرز و الکل است. اعتیاد خود او گفته بود زندگی که مرتبط با آن است.

اما استیونس گفت: او می داند که وجود دارد بسیاری از مردم مانند او که نیاز به شنیدن داستان خود را. آنها ممکن است صورت و یا فروش کودکان خود را به بازی های ویدئویی به بالا, او گفت:, اما آنها موفق به دیدن چگونه شکسته روح خود را در داخل.

"من این مصاحبه را انجام داد چون من در تلاش برای رسیدن به مردم در شهرستانها داخلی در پروژه های, و اجازه دهید آنها را می دانم که وجود دارد یک راه بهتر برای زندگی" استیونس گفت. "این خوب است به درخواست برای کمک."

همچنین علاقه: coronavirus همه گیر است superheating York شهرستان اپیدمی مواد مخدر: مواد مخدر و میر بالا (نظر)

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.

نیاز به کمک دارید ؟ نیویورک مخدر همکاری اطلاعاتی در مورد منابع است.

اگر شما یا عزیزان شما نیاز به کمک به نیویورک مخدر مشارکتی شامل اطلاعات در مورد منابع که در دسترس هستند در جامعه در yorkopioidcollaborative.org.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب