شهرستان نیویورک مادری است که زندگی در کانون رمان coronavirus و او باردار

کیم قوی York Daily Recordمنتشر شده 11:11 AM EDT مارس 14 سال 2020جینا شعر زندگی در یک خیابان در بروکلین نیویورک

توسط NEWSWORLDS در 25 اردیبهشت 1399

جینا شعر زندگی در یک خیابان در بروکلین نیویورک که در آن یک بیماری همه گیر کمین فقط در خارج از درب خود را.

از 19 طبقه آپارتمان شعر و همسرش الکس می توانید ببینید خالی خیابان بیمارستان با آمبولانس در حال اجرا در داخل و خارج از قلب کاغذ از مد افتاده توسط جوان دست ضبط برای ویندوز و شمع برای کسانی که در عزاداری.

آن را کمی سورئال به خصوص برای این لحظه در زندگی خود را. شیر, 34, در انتظار یک کودک Aug. 27 دور از او در قوانین در نیوجرسی و پدر و مادر او در شهرستان نیویورک.

نوزاد خواهد بود دوم نوه برای جین و فرد Yost که در Dallastown منطقه است.

"هر بار که من در نگاه او من فکر می کنم او فقط شایان ستایش باردار گفت:" جین Yost, اما این است که بارداری او و شوهرش شده اند قادر به به اشتراک گذاری مانند آنها بخواهند می توانند. وجود گسترده و همه گیر فضای بین آنها را.

در ابتدا شیر و همسرش در نظر گرفته ترک بروکلین به ماندن با خانواده اما قبل از آنها فرصتی برای تصمیم گیری در شهر نیویورک در آتش بود با COVID-19. از اوایل ماه مارس در این شهر تا به حال 185,000 رمان coronavirus موارد و 15000 مرگ, شمارش به عنوان 14.

"این احساس نوع غمگین" Yost گفت. "من به فکر آن عمدتا از نقطه نظر خود را."

او می داند دخترش احساسات بود چرا که او نیمی از جهان به دور از پدر و مادر خود زمانی که او باردار بود با جینا که در حال حاضر 34.

"کل زمان من فکر کردم ... چه غم انگیز آن بود که من نمی توانستم به اشتراک گذاری این با پدر و مادر من و من نمی توانستم به اشتراک گذاری با دوستان" گفت: Yost. پسرش, Skyler Yost و همسر خود را در حال انتظار فرزند دوم خود را در این بیماری همه گیر. Skyler است که اکوسیستم سازنده برای شهر نیویورک و در آنها زندگی می کنند در واشنگتن ،

شیر یک سال 2004 Dallastown گراد احساس احساسات از دست رفته دوستان و خانواده در حال حاضر به اشتراک گذاری این لحظه با آنها را به عنوان او به تماشای ضربت کودک خود را رشد می کنند.

"بهترین چیزی است که اتفاق می افتد در زندگی من اتفاق می افتد به طور همزمان با یکی از ترسناکترین چیز" گفت: شعر یک دانشگاه نیویورک فارغ التحصیل که طرح های غرفه به عنوان یک freelance مدیر هنری برای تبلیغات و موسیقی فیلم در شهر نیویورک است.

"آن را بدست واقعا ترسناک است. وجود دارد یک زن و شوهر از هفته, همه شما می تواند بشنود بودند آژیر" شعر گفت. "مردم در ساختمان ما باید COVID. ما نگاه مستقیم در یک بیمارستان که همه COVID. آن نزدیک است."

وحشی سفر آنها شده است در شروع در ماه دسامبر زمانی که او و همسرش نقل مکان به آپارتمان خود را هر دو مشغول کار و سپس آنها را در زمان تعطیلات, جشن, تعطیلات, سپس پیدا کردن آنها داشتن یک نوزاد. COVID-19 پس به زودی پس از.

"در ابتدا آنها گفت: این افراد که در حال آلوده" شعر گفت. گفته شد که زنان باردار نیست در هر خطر اضافی. سپس او را دیدم یک گزارش خبری در مورد یک زن است که قرار داده شده بود به حالت اغما در هفت ماه باردار چرا که او تا به حال ویروس و نوزاد تحویل داده شد به زن ریه ها فضای بیشتری برای گسترش در بدن است.

عروسی: Love: آنها ملاقات در یک دره. هنگامی که او خواست او را به ازدواج او گفت: '(بوق) بله!'

بارداری: coronavirus در حال تغییر است عشق و بارداری برای این پنسیلوانیا بچه

"بیشتر صدای من شنیده ام بیشتر من احساس می کنم نیاز به ماسک ساخته" شعر گفت. "بهترین راه من می توانم فکر می کنم برای کمک و به طور همزمان محافظت از خودم بود که به دوختن و اهدای ماسک را امتحان کنید برای جلوگیری از گسترش این بیماری است."

شعر فوق العاده فریبنده و صاحب یک ماشین دوخت برای برخی از سرپا نگه داشتن کار پس از ساخت ماسک آمد تا حدودی به طور طبیعی به او - محاکمه کمی و خطا بودند. او اهدا آنها را از طریق Stitchroom.

الکس شیر با این نسخهها کار به عنوان یک وکیل در ورشکستگی شرکت و او را قادر به کار از خانه. خود را 800 فوت آپارتمان دارای یک فضای اداری برای او که به زودی تبدیل به یک مهد کودک.

او گفت: "با خنده "این زندگی من است."

کیم قوی را می توان در رسید kstrong@ydr.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب