نیویورک شهرستان, خانه سالمندان بزرگ COVID-19 شیوع — 48 مورد از مارس 25

آب نبات Woodall York Daily Recordمنتشر شده 8:43 PM EDT Jun 12, 2020— ده ها تن از بیماران و کارکنان در لذت بخش

توسط NEWSWORLDS در 24 خرداد 1399

— ده ها تن از بیماران و کارکنان در لذت بخش هکتار توانبخشی و پرستاری مرکز در حال آلوده با COVID-19 در چه چیزی است برای اولین بار شناخته شده شیوع کروناویروس در نیویورک شهرستان, خانه سالمندان است.

از جمعه, 41 ساکنان به علاوه هفت اعضای هیات آزمایش مثبت برای COVID-19 با توجه به Tamatha Hetrick, مدیر, از Springettsbury Township خانه سالمندان است.

"اکثریت" از ساکنان بدون علامت هستند و سه نفر از کارکنان را بهبود او گفت:.

اولین مورد شناسایی شد در مه 25. در 18 روز است که به دنبال, 47 بیشتر موارد کشف شده در تاسیسات.

"ما بسیار موفق در نگه داشتن این ویروس از لذت بخش هکتار بیش از دو ماه با توجه به هشدارها و پروتکل هایی است که از ما خواسته شد به دنبال توسط دولت و مقامات بهداشت فدرال" Hetrick گفت.

سخنگویان برای خانه سالمندان بلافاصله پاسخ به سوال در مورد اینکه آیا هر یک از ساکنان کشته شدند از بیماری و یا چه برای اولین بار ساکن به بیمار ممکن است قرارداد این بیماری است.

بیشتر: بازگشایی Pa.: هشت بیشتر Pennsylvania شهرستان به حرکت به سبز فاز

بیشتر: کودک آزاری در همه گیر: به عنوان بیمارستان دیدن آسیب های شدید, 'بدترین است'

دلپذیر هکتار است که تلاش برای کنترل گسترش حرکت افراد بیمار به مناطق مختلف است.

"هنگامی که ما کشف ما سه موارد بیمار ساکنان فرستاده شد به خواهر ما تسهیلات گوزن مراتع در تلاش برای نگه داشتن این ویروس در خارج از ساختمان ما" Hetrick گفت.

پس از بیشتر ساکنان آزمایش مثبت و قرمز و زرد مناطق راه اندازی شد در این تسهیلات مطابق با دستورالعمل از دولت در بخش بهداشت و درمان و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری, او گفت:. ساکنان که آزمایش مثبت در حال نقل مکان به منطقه قرمز. هر کسی که مظنون به مثبت بودن و یا که در بازگشت از بیمارستان منتقل شده است به منطقه زرد رنگ است.

"ما دریافت کرده اند قابل توجه از دولت کمک" Hetrick گفت. "ما دریافت کرده اند (personal protective equipment) از دولت فدرال دولت و WellSpan (نیویورک) بیمارستان. یک فرم از کمک های که شده است به خصوص مفید است که با داشتن یک رابط اختصاص داده شده در دولت در بخش بهداشت و درمان که بلافاصله پاسخ به هر گونه سوال ما در نوشتن است."

اما دولت داده در خانه سالمندان موارد در شهرستان نیویورک به نظر می رسد به اشتباه. وجود 37 covid عفونت در میان ساکنان خانه سالمندان و نه عفونت در میان خانه سالمندان کارگران در طول نه امکانات در نیویورک شهرستان با توجه به تازه ترین پنسیلوانیا وزارت بهداشت داده است. در لذت بخش هکتار وجود دارد 48 نفر.

"شماره های اخیر منتشر شده توسط مقامات بهداشتی دولت نادرست هستند و دلپذیر هکتار رسیده به مقامات بهداشت برای اصلاح شماره آنها چاپ و نشر" Hetrick گفت.

بیشتر: Green Day در شهرستان نیویورک: سالن مو خوش آمدید اولین مشتریان در 13 هفته

یک دولت رسمی نمی تواند بلافاصله رسیده بود برای پیدا کردن زمانی که این اعداد ممکن است به روز شود.

ساکنان پنسیلوانیا خانه های پرستاری جزو آسیب پذیر ترین افراد در دولت در طول شیوع کروناویروس و واکنش اضطراری برنامه نشان می دهد آنها تا حد زیادی هیچ ایالتی و فدرال نظارت در طول بحران.

توسط جمعه 4,249 coronavirus مرگ و میر گزارش شده بود در خانه های پرستاری در سراسر پنسیلوانیا است. که حساب برای نزدیک به 70 درصد از تمام 6,162 coronavirus مرگ و میر در کشور است.

دولت و تنظیم کننده فدرال را متوقف کرده و بازرسی های معمول از آنجا که از virus نگرانی آنها را حمل ویروس در داخل یا خارج از مرکز.

اما بیمار طرفداران می گویند در حال حاضر زمان به اجازه از خانه های پرستاری پلیس خود را به خصوص با امکانات کنترل عفونت قبل از نقض است.

دلپذیر هکتار جریمه شده و ذکر شده توسط دولت چندین بار از طریق چند سال گذشته به صورت کمبود از جمله کنترل عفونت مشکلات.

دیگر خانه های پرستاری در سراسر کشور است که شیوع کروناویروس نیز یک تاریخچه از تخلفات مانند برایتون توانبخشی و مرکز سلامتی در شهرستان بیش از حد.

بیشتر: به عنوان coronavirus مرگ و میر افزایش Pa. خانه های پرستاری کمتر ایالتی و فدرال نظارت

بیشتر: Pa. خانه سالمندان مرگ و میر سنبله 550 درصد در یک ماه به عنوان چهره دولت فدرال دعوی

بیشتر: دلپذیر هکتار خانه سالمندان مرگ حکومت قتل, اما هیچ هزینه ثبت خواهد شد

یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام ثبت شده است برای وادار کردن دولت در بخش بهداشت و درمان برای از سرگیری بازرسی در خانه های سالمندان.

چهار شرکت های حقوقی در 28 آوریل واصل طرح دعوی در دادگاه فدرال در شرق دادگاه منطقه در برابر پنسیلوانیا وزارت بهداشت برای "انکار اقدامات پیشگیرانه مناسب و مراقبت های پرستاری ساکنان خانه."

قانون شرکت های: فیلادلفیا-بر اساس Shrager & ساکس و کانتر, Bernstein & Kardon کامپیوتر و پیتسبورگ بر اساس ماسا Butler, Giglione و رابرت پيرس & Associates, P. C.

"دولت و وزارت بهداشت موظف است به بازرسی و محافظت از خانه سالمندان و بیماران و آنها در انجام آن" ترزا بلانکو یک وکیل با Shrager & ساکس گفت: در ماه گذشته.

آب نبات Woodall است که یک خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را می توان در 717-480-1783 و یا در توییتر @candynotcandace.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب