نیویورک شهرستان prothonotary دفتر کارمند تست مثبت برای COVID-19 اما عمومی نیست گفت

دیلن Segelbaum York Daily Recordمنتشر شده 8:47 PM EDT Jul 22, 2020هنگامی که یک کارمند Sheetz در آرسنال جاده در

توسط NEWSWORLDS در 2 مرداد 1399

هنگامی که یک کارمند Sheetz در آرسنال جاده در منچستر Township آزمایش مثبت برای رمان coronavirus در آوریل 29 شرکت را از یک بیانیه است.

فروشگاه می خواهم برای ضد عفونی و بهداشت. کارکنان که به طور مستقیم در تماس با فردی در این بیانیه خوانده می شود و در قرنطینه می شود و تا 14 روز و کامل پرداخت می شود.

در ضمن تبانی ضربه بزنید با این نسخهها کار در رویال مربع محله در نیویورک ساخته شده مشابه اعلام پس از یک کارمند آزمایش مثبت برای COVID-19. این brewpub برشمرد اقدامات ایمنی است که مصرف آن را در پاسخ.

"سلامت و ایمنی کارکنان و مشتریان دغدغه اصلی ماست و ما تمام اقدامات لازم را تا مطمئن شویم که حفاظت از" تبانی شیر کار می کند نوشت: در Facebook. "لطفا با ما به عنوان ما را از طریق این زمان دشوار و در ارتباط باشید برای به روز رسانی بیشتر."

همان می رود برای Adams County, که در آن کمیسر سفت Phiel انتشار بیانیه ای گزارش داد که "مثبت وجود دارد COVID-19 نتایج آزمون" در کلانتر ،

اما هنگامی که یک کارمند در شهرستان نیویورک Prothonotary را به تازگی آزمایش مثبت برای COVID-19 عمومی داده نشده بود. چند مقامات که کار در شهرستان نیویورک قضایی مرکز گفت که آنها آگاه بودند مورد زمانی که یک خبرنگار برای اولین بار با آنها تماس.

شهرستان دولت در ابتدا حاضر به تایید یا رد اطلاعات است. اما بیش از 24 ساعت پس از ثبت نیویورک روزانه/یکشنبه اخبار, برای اولین بار شروع به پرسیدن سوال York County انتشار بیانیه ای تایید کرد که یکی از کارکنان آن به تازگی آزمایش مثبت برای coronavirus.

جزئیات: 'ماسک': گرگ Levine می گویند COVID-19 موج بیش نیست در Pa. در طول WellSpan بازدید

[ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. ]

منابع تایید به نیویورک رکورد روزانه است که یک کارمند در prothonotary را آزمایش مثبت برای COVID-19.

زمانی که رسیده روز سه شنبه Prothonotary آلیسون منفجر گفت: "این چیزی است که من قصد دارم به بحث در مورد." او کارگردانی سوال بیشتر به علامت والترز یک سخنگوی نیویورک شهرستان که ایمیل فرستاده شده یک بیانیه آماده.

"به منظور حفاظت از حریم خصوصی کارکنان و عموم مردم شهرستان از نیویورک را نه تایید یا رد هر گزارش مثبت COVID-19 موارد در امکانات ما" والترز گفت. "شهرستان است و ادامه خواهد داد به دنبال دستورالعمل مندرج توسط تشکیلات وزارت بهداشت و مراکز کنترل بیماری ها (CDC)."

"ما همه را تشویق به فاصله اجتماعی هر زمان که ممکن است و به پوشیدن ماسک," او اضافه شده است. "اگر یک فرد معتقد است که آنها ممکن است در معرض آنها باید خود قرنطینه و از تماس با ارائه دهنده مراقبت های اولیه برای بیشتر جهت مورد آزمایش."

رئیس کمیسیون جولی ویلر ارسال یک خبرنگار همان بیانیه در یک پیام به صورت متن. معاون کمیسر ران اسمیت گفت: در متن پیام است که یک سخنگوی "ارسال پاسخ ما به شما با توجه به پست صوتی خود را شب گذشته." کمیسر داگ Hoke گفت که او نمی تواند تایید یا رد یک تست مثبت و بعد از آن نمی تواند رسید.

مرتبط: گرگ دوباره محدود کردن میله, رستوران ها به سرعت COVID-19 گسترش در بهبهان.

برخی از مقامات که در کار قضایی مرکز نمی شد و بلافاصله گفت: در این مورد.

مدت کوتاهی پس از 10:15 صبح روز سه شنبه رئیس جمهور قاضی Joseph C. Adams گفت که او آگاه از هر کارمند در ساختمانی که تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19.

بعد 9 بعد از ظهر روز سه شنبه رئیس مدافع بروس Blocher که در تعطیلات گفت: "من هیچ اطلاعات. شما به من اطلاعات من هرگز شنیده می شود."

"این اولین بار است که من شنیده ام از آن" دادستان منطقه دیو یکشنبه گفت: در حدود ساعت 11 شب روز سه شنبه.

طولانی نیست قبل از 4:30 بعد از ظهر روز چهارشنبه والترز منتشر شده این بیانیه به شرح زیر:

"در بهترین مورد علاقه کارکنان ما و جامعه ما در خدمت ما مایل به اذعان کرد که یکی از کارکنان ما به تازگی آزمایش مثبت برای COVID-19" او گفت:. "مناسب مورد بررسی است که در روند و لازم است تدابیر اجرا شده است."

"به عنوان یکی از بزرگترین کارفرمایان در نیویورک شهرستان ما به طور کامل انتظار می رود به حال انجام موارد مثبت در ما نیروی کار" والترز اضافه شده است. "این می توان انتظار داشت از هر کارفرمای بزرگ. با تایید وجود دارد که جامعه انتقال COVID-19, ما نمی توانیم همیشه با دقت اشاره کردن که در آن چگونه و توسط چه افراد در حال تبدیل شدن به آلوده. این است که چرا با پوشیدن ماسک های اجتماعی دورى و اجتناب از گروه های بزرگ است که به شدت توصیه می شود."

والترز گفت که او نمی تواند صحبت می کنند به سیاست ها و رویه های سازمان های دیگر, اما اعلام کرد که نیویورک شهرستان ادامه خواهد داد تا مطابق با قانون آمریکایی های معلول و دیگر قوانین است که محدود کردن افشای اطلاعات سلامت کارکنان.

همانطور که با هر مثبت COVID-19 مورد والترز گفت: "هماهنگی با بهداشت عمومی رخ داده است و اطلاع مناسب از تماس نزدیک (کسانی که تا به حال تماس با کمتر از شش پا بدون ماسک برای بیش از 15 دقیقه با کسی که تست مثبت) انجام خواهد شد."

"شهرستان ادامه خواهد داد به تکیه می کنند و به دنبال توصیه های ما به مقامات بهداشت عمومی و CDC و ادا دستورالعمل," او گفت:. "سلامت و ایمنی کارکنان و جامعه در اولویت است و ما می خواهیم برای اطمینان از هر کس که مناسب مراحل را همچنان به رخ می دهد برای حفاظت از کارکنان و عموم مردم از قرار گرفتن در معرض COVID-19."

نیویورک شهرستان قضایی مرکز بازگشایی شد در ژوئن 8 به بعد تا حد زیادی بسته بودن قبلا در این بیماری همه گیر. شهرستان دولت است No. 5 کارفرما در نیویورک شهرستان با توجه به پنسیلوانیا وزارت کار و صنعت.

اتمام: ضروری کارگر یک کارمند بیمارستان او قرارداد COVID-19 در محل کار و درگذشت

دکتر مت Howie مدیر پزشکی برای شهر نیویورک اداره سلامت و بهداشت عمومی برای استراتژیست نیویورک شهرستان گفت: او نمی تواند صحبت در مورد موارد خاص.

Howie گفت: اگر یک فرد آزمایش مثبت برای COVID-19 که در نتیجه باعث می شود راه خود را از آزمایشگاه مربوطه آژانس بهداشت که دارای صلاحیت.

مورد محققان خواهد مصاحبه با کسی که آزمایش مثبت کنید و سعی کنید برای شناسایی تماس نزدیک. به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از یک تعریف خاص برای کسانی که فعل و انفعالات.

بعد از تماس با ردیاب را رسیدن به آن دسته از افراد ارزیابی علائم خود را و بحث در مورد گام های بعدی.

یک کارفرمای بزرگ گفت: در حال رفتن برای دیدن موارد COVID-19. این مهم است برای آنها را به یک طرح. Howie گفت: این منابع انسانی تصمیم گیری در مورد چه اطلاعاتی به انتشار.

"کارفرمایان خود مقررات" Howie گفت. "این که منابع انسانی را به فضا رساند."

هر چند بیانیه جدید این است که یک گام در مسیر درست آن را نمی کند پاسخ همه سوالات را به صورت عمومی گفت: ملیسا Melewsky رسانه قانون, مشاوره برای پنسیلوانیا NewsMedia انجمن.

که از جمله این که آیا آن کارمند هر گونه تعامل با مردم, او گفت:.

"پیشنهاد من این نیست که آنها را مجبور به فاش کردن نام این فرد است, اما من فکر می کنم آنها نیاز به روشن شدن این که آیا آن شخص در تماس با عموم مردم" Melewsky گفت. "از آنجا که بگویید هر کسی که بازدید از شهرستان دفاتر که باید آنها را بر خود نگهبان و یا پس از آن عمل است."

همچنین علاقه: متوسط چک تبدیل شده اند شایع است. اما آنها موثر در مبارزه با COVID-19?

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب