نیویورک شهرستان کوچک کسب و کار سازمان های غیر انتفاعی می توانید درخواست برای مراقبت در عمل کمک های مالی

صدفی Stallsmith York Daily Recordمنتشر شده 2:01 PM EDT Jul 29, 2020صاحبان کسب و کار کوچک و سازمان های غیر انتف

توسط NEWSWORLDS در 8 مرداد 1399

صاحبان کسب و کار کوچک و سازمان های غیر انتفاعی در شهرستان نیویورک باید 10 روز به درخواست برای یک قطعه از 14 میلیون دلار مراقبت در عمل پای.

شهرستان نیویورک در کمیسیون رای دادند روز شنبه به تایید و حمایت از کسب و کار کوچک و سازمان های غیر انتفاعی کمک مالی برنامه در اول آن تخصیص آن $40.5 میلیون در Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی, قانون بودجه. برنامه پذیرفته می شود به مدت 10 روز آغاز هفته Aug. 24.

"ما می دانیم که کسب و کارهای کوچک و سازمان های غیر انتفاعی در سراسر نیویورک شهرستان شده اند سخت ترین ضربه گیر" رئیس کمیساریای جولی ویلر گفت. "بیش از 70 درصد از کسب و کارهای کوچک در شهرستان نیویورک نیست دسترسی به منابع مالی در دسترس از طریق [چک Protection Program] یا دیگر بودجه دولت است. از طریق YoCo قوی بازیابی نیروی کار ما قادر به تعیین نیاز برای سرمایه گذاری و استفاده می شود که برای هدایت ما تخصیص."

بیشتر: نیویورک کالج دانش در پارک برنامه ریزی شده در سابق Schmidt & Ault مقاله سایت شرکت

بیشتر: نیویورک شهرستان متناقض ارائه می دهد تعدادی از نیویورک شهرستان, زندان, زندانیان با COVID-19

کمیسیون مصوب 10 میلیون دلار در کمک های مالی به کسب و کارهای کوچک و 4 میلیون دلار به سازمان های غیر انتفاعی در کمک های مالی اعم از $10,000 $35,000. معیارهای زیر باید رعایت شود:

  • کسب و کار کوچک با درآمد ناخالص برای 12 ماه دوره $3 میلیون یا کمتر و با کمتر از 50 کارمند تمام وقت.
  • رستوران با کمتر از 75 تمام وقت معادل کارکنان هیچ پوش درآمد سالانه.
  • سازمان های غیر انتفاعی با سود دوره 12 ماهه 3 میلیون دلار یا کمتر و با کمتر از 75 تمام وقت معادل کارکنان.

این کمیسیون اشاره کرد که هر کمک مالی درخواست خواهد شد مورد بررسی قرار گیرد و این صندوق را نمی خواهد دست در اول بیا اول خدمت اساس. پورتال میزبانی این برنامه اجرا خواهد شد توسط یک طرف سوم ،

"[York County اقتصادی داد] و جامعه برای اولین بار اختصاص داده شده به آموزش و کمک به کسب و کار و سازمان های غیر انتفاعی در سراسر نیویورک شهرستان" ویلر گفت. "هنگامی که شما تماس بگیرید و یا ایمیل به شما در رسیدن به یک عضو تیم حق در اینجا در جامعه ما است که می تواند پاسخ به سوالات ارائه درخواست راهنمایی و کمک به حمایت از شما را از طریق فرایند."

[ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. ]

هنگامی که برنامه در حال دریافت, شخص ثالث فروشنده نمره هر نرم افزار و انجام همه لازم اختصاصی پس زمینه و اطلاعات چک و حفاظت در برابر تقلب.

بودجه خواهد شد به ترتیب اولویت به کسانی که نمی دریافت اضافی دیگر حمایت دولت متعلق به اقلیت و پایین-به-متوسط درآمد کسب و کار به عنوان کوچک و سازمان های غیر انتفاعی. واجد شرایط بودن اطلاعات را می توان در YoCoStrong.org سایت.

برنامه های کاربردی و کمک در دسترس در زبان انگلیسی و اسپانیایی.

این YCEA در دسترس برای پاسخ به هر گونه سوال و سوالات از طریق ایمیل در info@YoCoStrong.org و یا با تماس با 717-848-4000. این YCEA ارائه خواهد شد اجتماعی-حقوقی در فرد درخواست راهنمایی countywide.

صدفی Stallsmith یک روند خبرنگار نیویورک رکورد روزانه. او را می توان در رسید mstallsmith@ydr.com و یا به دنبال در توییتر @ShelStallsmith.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن