شهرستان یورک تصویب SPCA در طول COVID-19 افزایش یافت، و آن پذیرش گیر

Paul KuehnelYork Daily Record منتشر شده در 2:23 PM EDT Aug 13, 2020اکثر فرزندخواندگی های SPCA شهرستان یورک که

توسط NEWSWORLDS در 24 مرداد 1399

اکثر فرزندخواندگی های SPCA شهرستان یورک که در طول اقامت در خانه کوروناویروس انجام شده است، تسلیم نشده اند.

و پاک کردن ماه پناهگاه ها، در اصل یک رویداد ملی یک روزه برای ترویج پذیرش برای مراکز نزدیک به ظرفیت، در حال حاضر در ماه اوت با هدف اتخاذ چند سگ باقی مانده از پناهگاه منچستر شهرستان.

استیون مارتینز، مدیر اجرایی برای SPCA شهرستان یورک، نگران زمانی که همه گیر آمار چگونه اقامت در خانه سفارشات را تحت تاثیر قرار پذیرش پناهگاه.

بیشتر: چگونه کوروناویروس بر روی حیوانات در SPCA تاثیر می گذارد؟

بیشتر: مقامات می خواهند برای افزایش هزینه های مجوز سگ به واحد اجرای صندوق

بیشتر: انقلاب یورک از دست دادن عزاداری محبوب بومر

در طول ماه ها، ما افزایش باور نکردنی در فرزندخواندگی را دیدیم. جامعه نشان داد که آنها وقت داشته اند که آن حیوان را به فرزندی بقبولانند، به خانه بیاوشند و آن انتقال را مدیریت کنند." مارتینز گفت:

نگرانی بعدی برای پناهگاه این بود که آیا مردم شروع به بازگشت حیوانات هنگامی که محدودیت های coronavirus آرام.

مارتینز گفت: «تا کنون، ما تعداد غیر معمول تسلیم از حیواناتی که در اوایل بهار به فرزندخوانای گرفته شده بودند را ندیده بودیم.

در واقع پناهگاه فقط شش سگ قابل پذیرش و زیر ۱۰۰ گربه تا ۱۲ اوت داشت. و بنابراین ما به اندازه سگ ها و گربه های قابل پذیرش یکم در پناهگاه داریم. برای ما چیز خاصی است، مارتینز گفت:

کار پیدا کردن خانه ها هرگز انجام نمی شود. پناهگاه هدف از اتخاذ 31 گربه توسط آگوست 31، به گفته کایلا یانگ، مدیر ارتباطات برای SPCA شهرستان یورک است. علاوه بر این، آنها تشویق جامعه به اتخاذ و یا اهدا به YCSPCA، او گفت.

رویداد سالانه پاک کردن پناهگاه ها که شش سال است که در حال اجرا در سطح ملی در اصل یک رویداد یک روزه طراحی شده بود به فضای آزاد در پناهگاه های شلوغ. مارتینز گفت: امسال به دلیل عوارض COVID-19 به کل ماه تمدید شد.

"برای اولین بار از روشن پناهگاه ایجاد شد، ما فرصت به معنای واقعی کلمه پاک کردن پناهگاه سگ قابل قبول، او گفت: ".

برای برنامه ریزی فرزندخواندگی، به وب سایت SPCA شهرستان یورک در ycspca.org.

درمانگاه Spay/neuter بسته شد

در همین حال، این سازمان مجبور شده است به طور موقت بسته spay / نوتر درمانگاه خود را تا سپتامبر 1، پس از یکی از کارکنان خود قرارداد COVID-19، به گزارش یک خبر.

"به منظور حفظ کارکنان ما، مشتریان، و جامعه امن، کارمند در معرض خود قرنطینه 14 روز از روز قرار گرفتن در معرض قرار گرفتن در معرض، و درمانگاه spay / neuter خواهد شد کاملا ضد عفونی" ایالات آزادی.

اعمال جراحی که از 21 آگوست برنامه ریزی شده است به تعویق می افته. تماس با ایمی گاور در agauer@ycspca.org برنامه ریزی دوباره.

در عملیات های دیگر پناهگاه ها، از جمله فرزندخواندگی، تسلیم شدن، غنی سازی حیوانات و برنامه های خدمات انسانی اختلالی وجود نداره.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن