نیویورک شهرستان SPCA بازگشایی کم هزینه عقیم کردن/خنثی درمانگاه پس از coronavirus بسته شدن

پل Kuehnel York Daily Recordمنتشر شده 4:38 PM EDT 26 مه سال 2020نیویورک شهرستان SPCA لازم بود به آن حجم بالا ع

توسط NEWSWORLDS در 6 خرداد 1399

نیویورک شهرستان SPCA لازم بود به آن حجم بالا عقیم/خنثی درمانگاه در ماه مارس به دلیل موظف coronavirus اجتماعی محدودیت فاصله.

روز دوشنبه عقیم/خنثی فولاد مرکز بازگشایی شد با تغییر پروتکل های ایمنی.

"اطلاعات از هر دو CDC و دولتی و ملی دامپزشکی سازمان پزشکی که در آن زمان روشن بود و مستقیم است که انتخابی عقیم/خنثی عمل جراحی باید به طور موقت به حالت تعلیق در هر دو به حفاظت از تجهیزات حفاظت شخصی و جلوگیری از گسترش COVID-19" با توجه به انتشار اخبار از SPCA.

در و مصاحبه در آوریل SPCA, مدیر اجرایی, Steven مارتینز گفت که یک "بزرگ منفی" از بسته شدن این مرکز بود که هزاران نفر از رویه اتفاق می افتد نیست. مرکز بسته شده بود برای بیش از 10 هفته در آن نقطه است. همچنین این قلب از بچه گربه های نجومی.

بیشتر: چگونه کروناویروس مبتلا فرزندخواندگی در شهرستان نیویورک SPCA

مارتینز گفت که در سال 2019 در این مرکز انجام شده 9.000 روش های است که مانع از تقسیم عددی بر مضرب از توله سگ ها و بچه گربه ها در نهایت از ورود به پناهگاه سیستم

به منظور ایمن رزومه خدمات چندین تغییرات ساخته شده بودند به برنامه ریزی های مصرف و تخلیه روش. دام-خنثی-خدمات برگشت داده خواهد شد و برنامه ریزی اولویت برای جلوگیری از بارداری و جدید لیتر با توجه به SPCA.

کلینیک را نیز به برنامه ریزی اولویت به کسانی که مشتریان با یک حیوان خانگی که ممکن است باردار.

این داستان ادامه دارد در زیر گالری.

یک بار به درمانگاه گرفتار در TNR بیماران دامپزشک تیم آغاز خواهد شد دیدن موکول بیماران بعدی.

بیشتر: سگ رفته است: دو سال پیش سالی زد اما در حال حاضر او را به خانه

با توجه به تعداد عقیم/خنثی قرار ملاقات از قبل از coronavirus بسته شدن کلینیک قادر نخواهد بود به برنامه جدید بیماران تا اوت انتشار متحده است. این SPCA می گوید که حسرت طولانی صبر کنید و کار را به عنوان سرعت و با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است.

قرار ملاقات جدید برای درمانگاه می تواند به صورت آنلاین در ycspca.org. این SPCA پیش بینی می کند که coronavirus پرونده ادامه خواهد داد برای به تاخیر انداختن برنامه ریزی باقی مانده از سال 2020 است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب