نیویورک شهرستان برای برگزاری کوچک, عمومی, تابعیت مراسم پس از مکث با توجه به کروناویروس

دیلن Segelbaum York Daily Recordانتشار: 10:00 AM EDT مه 5 سال 2020جدید کروناویروس مجبور به لغو تابعیت مراسم بر

توسط NEWSWORLDS در 16 اردیبهشت 1399

جدید کروناویروس مجبور به لغو تابعیت مراسم برنامه ریزی شده برای ماه مارس در نیویورک شهرستان, اما آلیسون منفجر نگه داشته و به فکر ایده های.

منفجر کرد که نیویورک شهرستان prothonotary تعجب که آیا این رویداد برگزار می شود ، دولت فدرال او گفت: "پاسخ داد که آن را اجازه ندادند. اما آنها بعد از آن آمد تا با یک راه حل: میزبانی کوچک, هوای آزاد, مراسم.

نیویورک شهرستان, برنامه ریزی پنج, عمومی, تابعیت مراسم در ماه مه که شامل تعداد کمتری از مردم برای کمک به جلوگیری از گسترش این رمان کروناویروس که باعث یک بیماری شناخته شده به عنوان COVID-19. جدید شهروندان خواسته خواهد شد که به عمل اجتماعی فاصله و محدود کردن تعدادی از مهمانان در حضور.

مرتبط: آنها را برای تبدیل شدن به تابعیت در شهرستان نیویورک — تا coronavirus آمار

​​​​​[ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. ]

"بزرگترین کاتالیست پشت این فقط به این شهروندان شده اند که نسبت به تابعیت برای سال -- که شده است به تعویق افتاد به دلیل این بیماری همه گیر -- فقط به آنها تابعیت به طوری که آنها می تواند رسما تواند شهروندان" منفجر گفت. "این واقعا هیجان انگیز است."

مشترک درخواست قاضی Clyde W. Vedder خواهد ریاست اولین مراسم گفت که قرار است به اتفاق در 2 p. m. on May 12 در مراحل York County اداری مرکز.

منفجر گفت: تابعیت مراسم در نظر گرفته دادگاه پس شهروندان جدید را نمی توان نقض فرماندار stay-at-home منظور شرکت در آنها.

جزئیات: نیویورک شهرستان قضایی اضطراری تمدید از طریق مه 31: آنچه شما باید بدانید

U. s. خدمات مهاجرت و شهروندی به طور موقت به حالت تعلیق در تابعیت مراسم از طریق حداقل 3 ژوئن. اما در برخی شرایط محدود یک سخنگوی آژانس ممکن است طبیعی تعداد کمی از مردم که در آن ممکن است و احتیاطی مناسب را می توان گرفته شده است.

Erick لارا Acosta یکی از 50 نفر بودند که قرار بود در تابعیت مارس. او را در میان شش نفر از مهاجران که در حال تنظیم برای تبدیل شدن به شهروندان جدید در اولین تابعیت مراسم است.

لارا, 24 یک راننده کامیون که مهاجرت از جمهوری دومینیکن و گفته نگران است.

او گفت که او خوشحال است برای تبدیل شدن به یک شهروند و همچنان که بخشی از ایالات متحده, که در آن او زندگی می کردند پس از او 13.

گفت لارا: "من احساس می کنم خوشحالم که همه چیز خوب است."

همچنین علاقه: Coronavirus به روز رسانی: Pa. بیش از 50K موارد; حدود 2,700 بستری

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن