York شهرستان دنباله شهرهای اقتصادی رانندگان

نظرسیلاس Chamberlin منتشر شده 2:17 PM EDT Jun 5, 2020این چهار شنبه, ژوئن 6 ملی است مسیرهای پیاده روی در روز در

توسط NEWSWORLDS در 17 خرداد 1399

نظر

این چهار شنبه, ژوئن 6 ملی است مسیرهای پیاده روی در روز در سراسر کشور مراسم تجلیل از نقش مسیرهای پیاده روی و بازی در زندگی شخصی ما و رفاه جوامع ما. زمان نمی تواند بهتر است. در چند ماه گذشته آمریکایی ها باید تبدیل به پارک مسیرهای پیاده روی جریان و فضای باز در تاریخی اعداد به عنوان یک مهلت از هرج و مرج مداوم ما بهداشت عمومی و بحران اقتصادی است. در اینجا در نیویورک شهرستان 21 مایل نیویورک میراث راه آهن نوین تبدیل به یک آهنربا را برای ساکنان شهرستان به دنبال هوای تازه, سالم, تفریح و برخی از آرامش روانی در یک محیط است که آشنایی خود را به خوبی اجتماعی فاصله. آن را گفتن که در میان COVID-19 شاید یکی از مخرب ترین دوره در یک نسل نیویورک Countians در تمام سنین و نژادها و درآمد سطوح تبدیل به مسیرهای پیاده روی.

من می توانم موم شاعرانه در مورد ارزش مسیرهای پیاده روی و دلایل بسیاری از آنها بسیار مهم زیرساخت برای York County—از حمل و نقل و مدیریت سروصدا به سلامت عمومی و کیفیت زندگی—اما من می خواهم در حال حاضر به تمرکز بر روی فقط یکی از جنبه های: پول. اگر چه ما اغلب نمی فکر می کنم آنها را به عنوان چنین مسیرهای پیاده روی فوق العاده مهم اقتصادی رانندگان است. گزارش های اخیر نشان می دهد پنسیلوانیا راه آهن مسیرهای تولید $930 میلیون در تاثیر اقتصادی در هر سال است. که مطابق با آنچه ما دیده ایم همراه York County میراث راه آهن نوین که—با توجه به یک سال 2017 مطالعه—جذب بیش از 260,000 بازدید کننده در هر سال و در نتیجه در مجموع سالانه هجوم بین $3.5 $4.4 میلیون دلار به اقتصاد محلی. در حالی که این اعداد و ارقام قابل توجه آنها تنها آغاز راه است. با بخش های جدید از میراث راه آهن نوین باز در سال 2019 و کل دنباله میله میله برای تکمیل در سال 2021 ما را ببینید با استفاده از دنباله افزایش تصاعدی از جمله از مردم سفر به نیویورک شهرستان به طور خاص برای تجربه دنباله.

به همین دلیل York County اقتصادی داد (YCEA) امروز اعلام کرد که آن را راه اندازی کرده است York County مسیرهای شهرها برنامه در پنج جوامع در طول نیویورک میراث راه آهن نوین: York, هفت وادی, گلن, سنگ, آهن و آزادی است. هدف از این دنباله شهرها برنامه است که با استفاده از میراث راه آهن نوین به عنوان یک پلت فرم برای توسعه اقتصادی با تشویق صدها نفر از هزاران نفر سالانه دنباله کاربران به سرمایه گذاری نوین و به شهرهای ما به سرپرستی کسب و کارهای محلی. این دنباله شهرهای روند را تشویق می کند تا جوامع و کسب و کار را به آغوش دنباله به عنوان بخش مهمی از اقتصاد محلی و همکاری برای ارائه خدمات است که دنباله کاربران نیاز دارید و می خواهید.

مفهوم "دنباله شهر" جدید نیست. ایده این بود که پیشگام بیش از یک دهه پیش در روستایی شهر در امتداد بزرگ Allegheny عبور در جنوب غربی پنسیلوانیا که در آن برنامه تولید حداقل 64, جدید, نوین کسب و کار مربوط و حدود 50 میلیون دلار سالانه اقتصادی. امروز شما را پیدا خواهد کرد برنامه های مشابه در D&< نوین در غرب پنسیلوانیا و چند تن دیگر از راه دور چند استفاده از مسیرهای پیاده روی در سراسر کشور است. فرض اساسی این است که بسیاری از شهرهای در حال حاضر چه دنباله دار می خواهید کاربران—مواد غذایی و لوازم و امکانات رفاهی حمام و تاریخچه—و با کمی افزایش سرعت آنها می تواند تبدیل به استقبال مکان هایی که جلب دنباله کاربران به بازدید برای مدت زمان طولانی تر. دیگر دنباله کاربر باقی می ماند در شهر پول بیشتری به آنها به احتمال زیاد به صرف در کسب و کارهای محلی. ترفند این است که بسته شدن شکاف: فیزیکی شکاف بین دنباله و جامعه; شکاف در مهم خدمات و یا کسب و کار است که جامعه در حال حاضر فاقد اما می تواند به احتمال زیاد حفظ و شکاف در اطلاعات است که اجازه می دهد تا کاربران دنباله به راحتی درک و دسترسی به تمام است که هر جامعه ارائه کرده است.

دنباله شهرها اغلب بشود گردشگران به دلیل مردمی که از خارج از شهر هستند کسانی که به احتمال زیاد برای اقامت یک شبه خرید گاز خوردن در یک رستوران و رها کردن برخی از درآمد یکبار مصرف در فروشگاه ها. در واقع مطالعات ما نشان داده اند که یک دنباله "گردشگری" صرف خواهد شد تا سه بار در چه محلی دنباله کاربران صرف در طول سفر از جمله هزینه های قابل توجهی بر مسکن. اما در اینجا یک راز کوچک ما نیازی به گردشگران: همه چیز که باعث می شود ما مسیرهای پیاده روی و شهرهای بزرگ برای آنها نیز آنها را برای ما که اینجا زندگی می کنند. که نمی خواهم به خوردن صبحانه در جای شب بسر بردن در مرکز شهر نیویورک توقف برای یک لیوان شراب در چهار چشمه شراب سازی در هفت وادی سرگردان را از طریق خرابه های پارک در گلن راک با یک تکه از ماما و بالا کردن سفر خود را با یک مخروط با کره و گردو در Bonkey را در آزادی. چرا ذهن من رفتن به غذا و نوشیدنی ؟ احتمالا دلیل این که شما می توانید به معنای واقعی کلمه در خوردن و نوشیدن و راه خود را در طول دنباله با توقف در هر جامعه است. اما اجازه ندهید که مواد غذایی پنهان کردن این واقعیت است که میراث راه آهن نوین نیز فوق العاده غنی تجربه تاریخی. کوچک قصبه راه آهن است به خصوص قابل توجه در نقطه که در آن شما می توانید از نزدیک ببینید نقش راه آهن و صنایع مرتبط در حال شکل گیری چشم انداز روستایی شهرستان نیویورک. اضافه کردن trailside امکانات رفاهی مانند فضل مانور تخت & صبحانه در مرکز شهر نیویورک و ما در حال حاضر یک شبکه قوی از امکانات رفاهی برای ساکنان و بازدید کنندگان به طور یکسان.

طی چند ماه YCEA — همکاری با نیویورک شهرستان, پارک, نیویورک شهرستان, راه آهن نوین قدرت و کشف York — انجام ده ها تن از مصاحبه بررسی دنباله های مربوط به خدمات و دارایی ها در هر جامعه و ترسیم یک فرایند است که منجر خواهد شد به هر جامعه رسما تبدیل شدن به یک "نیویورک شهرستان دنباله شهر است." با تشکر از سناتور کریستین فیلیپس-تپه که به ما کمک امن $300,0000 کمک مالی از وزارت پنسیلوانیا و جامعه توسعه اقتصادی YCEA خواهد بود قادر به ارائه کمک های مالی به طور مستقیم به پروژه های که پشتیبانی این برنامه مانند wayfinding تبلیغاتی مواد آموزشی, کارگاه های آموزشی برای کسب و کار پیشرفت فیزیکی و پروژه های دیگر شناسایی شده توسط هر جامعه است. در تابستان امسال خواهیم بود درگیر شدن ساکنان به ما کمک کند "ممیزی" خود را در جامعه از دیدگاه یک دنباله کاربر و سپس ترجمه این یافته ها به یک طرح عملی برای بهبود هر دنباله شهر.

ما در این برای مسافت های طولانی. YCEA دنباله شهرها برنامه است که بخشی از ما به طور کلی استراتژی برای تقویت اقتصاد کوچک و تاریخی جوامع در سراسر شهرستان نیویورک. اگر چه ما در حد این فاز به پنج جوامع ما تصور می کنیم در آینده فاز دنباله شهرها برنامه حمایت از جوامع در طول هانوفر چرخ دنباله مانند هانوفر و بهار, بیشه, و جوامع مانند Wrightsville است که در حال ظهور به عنوان یک تفریحی hub در تقاطع رودخانه Susquehanna غرب رودخانه دنباله و میسون دیکسون دنباله. در عین حال ما را به ما آموزشی, کارگاه های آموزشی, کیت ابزار و دیگر دنباله شهرهای مرتبط با مواد در دسترس برای هر جامعه علاقه مند به بیشتر از نزدیک اتصال شهر خود به مسیر خود است.

ما مفتخریم که مسیرهای پیاده روی و جوامع ما و ما به جلو نگاه به این برنامه حمایت از هر دو آنها را در یک راه است که منجر به رشد کسب و کار پایدار و بهبود کیفیت زندگی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد York County مسیرهای شهر برنامه مراجعه کنید https://yorkcountytrailtowns.com/ یا بازدید از Facebook صفحه https://www.facebook.com/YorkCountyTrailTowns/.

سیلاس Chamberlin دکترا است معاون اقتصادی و توسعه جامعه York County اقتصادی داد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب