نیویورک doc: آیا گوش دادن به دکتر Pandelidis و یا حتی به من گوش دادن به همه گیر کارشناسان (نظر)

نظرمریم بارنز انتشار: 10:12 AM EDT 22 مه سال 2020خواندن دکتر استیون Pandelidis' قطعه نظر در همه گیر باعث می شو

توسط NEWSWORLDS در 2 خرداد 1399

نظر

خواندن دکتر استیون Pandelidis' قطعه نظر در همه گیر باعث می شود من احساس می کنم موظف به پاسخ و نمایش دیگر وجود دارد و پزشکان در نیویورک که با او موافق نیست. من یکی.

که در آن برای شروع ؟ اول قبل از اینکه من بازنشسته از خانواده تمرین استیو و من به همکاران در نیویورک جامعه پزشکی. او مراقبت به طرز ماهرانه ای و مهربانانه برای تعدادی از بیماران من. خیلی قدردانی است.

نه از ما بود و آموزش دیده در رشته ویروس شناسی, اپیدمیولوژی و یا بیماری های عفونی. در این brave new Covid آن جاهل است و حتی خطرناک برای ما مواقعی خلبانان به تظاهر به جایگزین برای کسانی که تخصص خلبانان که تنها کارشناسان آموزش دیده برای مقابله با بیماری های همه گیر و ما را از طریق. توقف کامل است.

و در حالی که درک ما همه غرق در وحشت و نگرانی در مورد Covid آن دلخراش است برای دیدن همه چیز را بدتر ساخته شده توسط تلاش برای شلیک رسولان (گاهی اوقات به معنای واقعی کلمه) مانند دکتر Fauci. آنها صحبت کردن در مورد خطرات ناشی از Covid-19 در ماه ژانویه و اوایل فوریه. کشورهایی مانند آلمان و نیوزیلند و کره جنوبی و واشنگتن و همچنین انتخاب به گوش دادن و پاسخ به سرعت. خود را بطرز شگفت انگیزی پایین نرخ مرگ و میر نشان می دهد چه اتفاقی می افتد وقتی که شما گوش دادن به کارشناسان و بی درنگ پاسخ می دهند. این چیزی است که نتایج شبیه وقتی موثر است, با وفا, رهبری, رهبری که متکی بر کارشناسان و ارتباط از طریق حرکت سریع بحران با وضوح و ثبات است.

با رهبری موثر آن شده اند که کمتر احتمال دارد که رسانه ملی که دکتر Pandelidis اشاره به خواهد "موفق به نگه داشتن ما آگاهانه آن را به عنوان بیشتر تحویل بدترین خبر."

دانشگاه کلمبیا منتشر شد فقط یک مطالعه نشان می دهد که اگر گسترده اجتماعی فاصله اقدامات قرار داده شده است در محل در سراسر کشور یک هفته قبل از آن در 8 مارس را به جای مارس 15, وجود دارد که 36,000 مرگ و میر کمتر و اگر دو هفته زودتر 55,000. که بین 1/3 و 1/2 از همه واقعی مرگ و میر تا به مطالعه پایان on May 3. نکته این است که این مرگ و میر نیست که اتفاق می افتد اگر ما تا به حال تا به حال رهبری قوی از بالا. آنچه که ما تا به حال مخالف است. به قول دکتر Pandelidis "در زمان با بهترین نیات دولت ما می تواند به هدایت ما در جهت اشتباه است."

دکتر Pandelidis یادداشت نیویورک به پایان رسید تا داشتن نیویورک ترسناک نشان می دهد. پناه در محل افقی فاصله او نام یک دلیل اصلی و آن را به تبریک گفت. زمانی که او صحبت می کند در حال حاضر رفتن عمودی با فاصله گرفتن از رویکرد او به نظر می رسد مدافع است برای باز کردن همه به جز افراد مسن و کسانی که با شرکت morbidities.

چگونه است که حساب برای مراقبت از مردم در خانه های سالمندان زندانها? کسانی که در فقر زندگی می کنند و/یا multigenerational خانواده? چه باید immunosuppressed پدر از چندین کودکان سن مدرسه انجام دهید ؟ راه حل او پیشنهاد یک جستجو, امیدوار, اما یکی که استعفا داد و به قابل توجهی مداوم مرگ و بستری شدن در بیمارستان.

یک روش جایگزین عظیم در مقیاس بزرگ سرمایه گذاری در قریب به اتفاق تست/ردیابی/منزوی خواهد اجازه می دهد همه چیز را به باز کردن موثر و با خیال راحت و نیاز به قربانی از "قهرمانان" و یا هر آنچه که نزدیک به 100,000 که فوت کرده اند در حال حاضر از جمله مراقبت های بهداشتی کارگران شده است برچسب (و پس از آن به ظاهر رد کرد). دکتر Fauci هشدار داده و بیش از بیش است که ما نمی توانیم جهش بیش از این گام اساسی در غلبه بر Covid یا ما خواهد پرداخت صمیم قلب بعد از جمله با اقتصاد ما.

به عنوان یک نتیجه از شکست رهبری در سطح ملی ما از دست رفته قایق در ramping تا آزمون/تماس با ما-ردیابی/منزوی کردن پروژه در مارس, آوریل, مه. برای همه کسانی که از آزادیخواه خم برای کسانی که صرف 40 سال گذشته اهریمنی "دولت" آن را متاسفانه درست است که این تنها ما دولت ملی است که توانایی پاسخگویی به این نیازها در مقیاس ملی به دلیل پروژه های این حوزه می تواند رخ نمی دهد مگر تحت فدرال راهنمایی در بالاترین سطح است.

دکتر Pandelidis نگه می دارد تا هرم غذایی تغییرات در طول زمان به التماس خواننده را به چشم پوشی از کارشناسان علمی. آن است که در نظر من ریاکارانه به استناد هرم مواد غذایی به عنوان یک متنی و اساس علمی ما پاسخ به COVID-19. هرم غذایی تکامل یافته البته به احتمال زیاد با صنعت لابی دخالت در طی چند دهه. در مقابل سرعت پیشرفت علمی در مورد درک ما از SARS-CoV-2 بوده و نفس گیر است. البته به نظر می رسد متفاوت از آن را در ژانویه و نگاه متفاوت در ماه اوت است. که هیچ دلیلی برای پرتاب از روش علمی به نفع ما "و روده." یک دلیل وجود دارد که اولین نام این ویروس "رمان است."

و در حالی که دکتر Pandelidis می خواهد ما را به اخراج برخی از کارشناسان او پس از آن نگه می دارد تا سوئد به عنوان مثال از یک روش مناسب برای COVID. سوئد در واقع در حال حاضر دارای بالاترین مرگ و میر سرانه در اروپا و اخیر استکهلم sero-نظرسنجی نشان می دهد تنها 7 درصد از کسانی که در متراکم ترین سخت ترین آمار شهرستان در کشور باید محافظ آنتی بادی است. همچنین روستایی/شهری موضوع حداقل برخی از پایه و اساسی در واقعیت اما deceivingly منجر به این باور است که روستایی و حومه جوامع نسبتا ایمنی بدن به COVID. این ویروس که با توجه به شانس نابود می توانید هر جامعه است. ما در شهرستان با بالاترین مرگ و میر سرانه Randolph County, گرجستان در یک روستایی بخشی از دولت است.

پایگاه هر گونه استدلال در IFR شماره (که حداقل 10X بالاتر از آنفولانزا) نادیده نمی ناچیز بسیاری از بیماران مبتلا به COVID که تا پایان بستری بسیاری از آنها با بهبود طولانی و ممکن است ناتوانی های طولانی مدت. پذیرش است که ما در حال رفتن به مجبور به زندگی با ده ها یا صدها هزار نفر مرگ و میر بیشتر در حالی که انتظار برای یک واکسن به منظور اجازه می دهد که اقتصاد باز است راه اندازی یک انتخاب نادرست.

در صورتی که ميزان مرگ و مير در ادامه پس ما نمی توانیم فقط آرزو اقتصاد با شعار (مردم نشان داده نخواهد شد). آن را در واقع نیاز به کار سخت و سرمایه گذاری ذکر شده فوق و همچنین به عنوان حداقل سالم اکثر همه ما آمریکایی ها صادقانه مطیع ماسک-پوشیدن اجتماعی فاصله و گرفتن آزمایش هنگامی که وجود دارد هیچ نشانه و یا اگر شده اند در معرض کسی که تشخیص داده شده است با ویروس.

سپس ردیاب نیاز به پرش در. هنگامی که حقایق بر روی زمین تکامل به عنوان به سرعت به عنوان آنها را با این بیماری همه گیر ما یک انتخاب است. ما می توانیم نگاهی به کارشناسان علمی در این زمینه کسانی که به صرف تمام زندگی خود را به تحصیل در رشته های عفونی بیماری های همه گیر و یا ما می تواند نگاه به منابع دیگر برای مثال به دو شرکت مشهور پزشکان مراقبت های فوری در کالیفرنیا که باید تبدیل به یک ضربه ویروسی یا خوار دانشمند که می گذراند "plandemic" تصویری.

ما می تواند تبدیل به یک رئیس جمهور که توصیه تزریقی Lysol که نمی ماسک می پوشند اما پاپ یک برنامه به طور بالقوه مضر Hydrozychloroquine چرا که "کسی" فکر کردم این یک ایده خوب است.

آیا گوش دادن به او. آیا گوش دادن به من و یا به دکتر Pandelidis یا نه.

لطفا گوش دادن به این ویروس شناسی, اپیدمیولوژی و کارشناسان بیماری های عفونی که اکثریت قریب به اتفاق هستند و در مجموع توافق و کسانی که با استناد به یک راهکار است که از 100 سال است. هر جامعه خواهد شد در مکان های مختلف در زمان های مختلف در طول این همه گیر اما با خیال راحت دوباره باز هر جامعه نیاز به یک) محافظ استراتژی کاهش و ب) توانایی قوی تست ردیابی و منزوی.

به نظر من بزرگترین تراژدی اینجا است که سیاسی از این بیماری همه گیر از یک روز. این غم انگیز است که آن را تا به حال به رخ می دهد در انتخابات ریاست جمهوری سال است و آن نوری ظاهر می شود و به زحمت آقای مغلوب ساختن پیشی جستن بیشتر از ما جمعی زندگی می کند. غم انگیز است که در سراسر کشور هویت در سیستم باور و قطبش و همچنین پارگی اعتماد مشترک خوب قانون اساسی باید تمام گذاشته و زمینه را برای رقت انگیز ظروف سرباز یا مسافر ما خودمان را پیدا کنید در.

یک بار دیگر: ما فقط نیاز به مطمئن شوید که ما به طرف کشتی های ما در شمال و گوش دادن به کارشناسان علمی. آنها در خارج وجود دارد و صحبت کردن به ما. من نمی دانم که چگونه ما باید به شکل یک راه برای کاهش از طریق سر و صدا.

دکتر مریم بارنز یک بازنشسته پزشک که تمرین در نیویورک.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن