نیویورک بالا و WNBA را Chantel Tremitiere می رود ویروسی برای غرق شدن در مسافت های طولانی شات

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 5:36 PM EDT Jun 17, 2020نیویورک بالا افسانه Chantel Tremitiere اینترنت

توسط NEWSWORLDS در 28 خرداد 1399

نیویورک بالا افسانه Chantel Tremitiere اینترنت معروف است.

سابق Bearcats بسکتبال ستاره و WNBA بازیکن برای گرفتن توجه در سراسر رسانه های اجتماعی برای یک فاصله شات ترفند او ساخته شده در یک dick's Sporting Goods store که آنلاین ارسال شده در ژوئن 14.

این ویدئو به ضرب گلوله کشته شده است به طور گسترده ای دیده می شود و به اشتراک گذاشته شده در توییتر با بیش از 13 میلیون انداز 180,000 رسانهها و 700,000 را دوست دارد. آن را نیز به طور گسترده ای تماشا Infinite و Instagram.

از آنجا که نوشته شده و تصویری برداشت شده است توسط ESPN و رادیو فردا در میان رسانه های دیگر.

ویدئو زیر را تماشا کنید:

در این ویدئو Tremitiere است که با نزدیک شدن توسط یک مرد در حالی که تلاش در کفش و پرسید: در مورد ضربه زدن از راه دور عکس Infinite. هنگامی که به چالش به آن را در فروشگاه Tremitiere میدارد بسکتبال و شاخه های آن را در سراسر فروشگاه از طریق یک بسکتبال خالص بر روی صفحه نمایش.

"Don't play with me," او گفت: پس از ساخت ، "چالش بعدی."

نیویورک بسکتبال: نیویورک افسانه بسکتبال در پایان دوره در دانشگاه هاروارد و شمال غربی در طول همه گیر

'آن را قدرتمند': بازیکن بسکتبال کالج از نیویورک تظاهرات نژادپرستی امید به مدل نقش

نگاهی Tremitiere صفحات رسانه های اجتماعی نشان می دهد این شات خاص است نه یک حیله برای او. او Instagram خوراک ویژگی های متعدد ویدئوها از ضربه های مشابه عکس.

در مصاحبه اخیر خود با آلاباما WSFA 12 اخبار Tremitiere گفت او شده است با داشتن سرگرم کننده با این ویدئوها در طول زمان هنگامی که بسیاری از مردم باقی می ماند در داخل و جدا شده به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

"بسیاری از مردم تیراندازی شد نیمه دادگاه عکس و عکس ترفند و من گفت: "من هرگز دیده می شود هر کسی انجام یک ترفند شات در فروشگاه' و آن را منفجر کرد. آن را قریب به اتفاق قربانیان. آن دیوانه," او گفت: به تلویزیون ایستگاه.

پس از نیویورک بالا Tremitiere تا به حال یک standout حرفه ای در Auburn, بازی برای ببر تیم رسیده است که این چهار نهایی سه بار. او با بازی حرفه ای خارج از کشور و زمانی که WNBA ایجاد شد و در سال 1997 او با بازی چهار فصل در لیگ.

در سال های اخیر او به دست آورده دکترای خود را از Auburn, که در آن او همچنین به عنوان استاد. او به تازگی به پایان رسید و دوره های آموزشی در دانشگاه هاروارد دانشگاه نیویورک و شمال غربی در طول بیماری همه گیر.

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه ورزش های محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن