نیویورک انقلاب میزبان درایو-از طریق خدمات در ازای 2020 خانه, درب بازکن, در PeoplesBank پارک

نیل Strebig York Daily Recordمنتشر شده 5:17 PM EDT مه 5 سال 2020Coronavirus can't stop به نیویورک انقلاب از گر

توسط NEWSWORLDS در 16 اردیبهشت 1399

Coronavirus can't stop به نیویورک انقلاب از گرفتن خلاق با خانه خود را باز کن در این سال است.

در جمعه, مه 8 تیم برگزار خواهد شد درایو-از طریق خدمات برای بازدید کنندگان به همراه ویژه یادبود پخش 2017 اطلس لیگ قهرمانی بازی. جشن است که بخشی از تیم #StayHomeOpener کمپین با توجه به آزادی مطبوعات.

از 5 تا 8 بعد از ظهر PeoplesBank پارک باز خواهد شد برای نیویورک انقلاب درایو-از طریق خدمات. برای $9, بازدید از طرفداران خواهد بود قادر به خرید مرغ مناقصات یک طرف سیب زمینی سرخ کرده یک نوشیدنی خود را انتخاب و رانندگی همراه ورزشگاه را هشدار دهنده مسیر است. پنج دلار در هر وعده غذایی خرید اهدا خواهد شد به جامعه پیشرفت کرد.

بیشتر: نیویورک انقلاب کشباف با شهر افق را به شما می خواهید برای رفتن به دور بازی

بازدید از وسایل نقلیه ملزم به طریق وارد ورزشگاه عقب پارکینگ در امتداد قوس خیابان ورودی. نیویورک انقلاب manager علامت ماسون, مرکز شهر, این تیم طلسم و ورزشگاه شخصیت گلوله توپ چارلی و الماس داگ خواهد بود در سایت در طول این رویداد.

2020 اطلس لیگ فصل متوقف شده است با توجه به اجتماعی محدودیت فاصله میان مداوم coronavirus بیماری همه گیر.

نیل Strebig یک روزنامه نگار برای York Daily Record و متصدی برای نیویورک در حرکت عضویت در خبرنامه. او را می توان در رسید nstrebig@ydr.com, 717-825-6582 و یا از طریق توییتر @neilStrebig.

لذت بردن از خواندن داستان مثل این ؟ کمک به ما نگه داشتن چراغ و ثبت نام برای YDR دیجیتال اشتراک و حمایت های محلی و روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب