نیویورک انقلاب به سالمندان یک شانس برای بازی در PeoplesBank پارک

Kevin Moore York Daily Recordمنتشر شده 4:12 PM EDT 26 مه سال 2020بسیاری از سالمندان دبیرستان در فرصتی از دست ر

توسط NEWSWORLDS در 7 خرداد 1399

بسیاری از سالمندان دبیرستان در فرصتی از دست رفته به بازی نهایی خود را در بیس بال یا سافت بال فصل است.

مقامات نیویورک انقلاب تصمیم به انجام کاری خاص برای کسانی که سالمندان. روز دوشنبه Revs اعلام کرد که آنها در حال دعوت محلی دبیرستان ارشد بیس بال و سافتبال بازیکنان به بازی در کلاس 2020 بیس بال و سافتبال (persian) Invitationals در PeoplesBank پارک در این تابستان.

با توجه به انتشار اخبار و خرما بستگی دارد کاهش محدودیت در ورزش های سازمان یافته و قوانین و مقررات دیگر.

این تیم ایجاد کرده است یک آنلاین فرم پیش ثبت نام برای سنجش بهره از سالمندان و استفاده از پاسخ های خود را به سادگی انتخاب کنید تا سبک سری از بازی ها برای هر رویداد یکی برای بیس بال و سافتبال. این فرم را می توان در اینجا یافت نشد.

بیشتر: نیویورک انقلاب میزبان درایو-از طریق خدمات در ازای 2020 خانه, درب بازکن, در PeoplesBank پارک

"ما به خوبی می دانیم چگونه خاص آن است که می شود در یک تیم و بازی در یک الماس و دل ما به بسیاری از ورزشکاران در این منطقه که آخر فصل شده اند کوتاه با این بیماری همه گیر" گفت: انقلاب رئیس جمهور اریک Menzer. "مانند بسیاری از دوستان و اعضای خانواده ما می خواهیم برای دیدن این ورزشکاران در لباس مدرسه خود را با بهره گیری از ورزش خود را و نمایش تمام کار سخت آنها را به آنچه که باید یک پایان بزرگ برای دبیرستان خود را استخدام. پس هنگامی که آن را امن برای انجام این کار ما را خوش آمد و آنها را به کانون توجه در PeoplesBank پارک."

Menzer گفت: این تیم با توجه به تاریخ در اواسط تا اواخر ماه جولای برای بازی و بیشتر خواهد شد در شکل دادن به حوادث بر اساس بازخورد از منطقه سالمندان است.

در این زمان مفهوم است که به صورت تیم به پیوستن به سالمندان از همه YAIAA مدارس تحت رهبری یک گروه از دبیرستان مربیان است.

بیشتر: نیویورک مادری به خانه برگشت به بازی بیس بال برای نیویورک انقلاب

"هنگامی که این است که پشت سر ما در کل جامعه ما خواهد شد بسیاری از راه هایی را برای زمان از دست رفته و با تاخیر جشن از جمله کسانی که برای منطقه سالمندان" Menzer گفت. "اما ما این کار را با خیال راحت و هوشمندانه. ما تا به حال بازخورد بزرگ از مدیران ورزشی دبیرستان و مربیان زمانی که ما با آنها تماس در مورد ایده. ما شما را دعوت کن با مداد در بعضی از تاریخ ها و نام و ایجاد این اتفاق می افتد به عنوان به زودی به عنوان آن را بی خطر است برای انجام این کار است."

انقلاب را اعلام جزئیات بیشتر در مورد invitationals به عنوان تبدیل شدن آنها را تایید کرد.

کوین مور است که در زندگی ورزشی خبرنگار نیویورک رکورد روزانه که در آن او غواصی به ضرب و شتم پیدا کردن داستان است که یک معنای عمیق تر از ورزش خود را. او را می توان در رسید kemoore@ydr.com, 717-309-4814 و یا در توییتر @kevmoore93.

این پوشش ممکن است تنها از طریق پشتیبانی از اشتراک. ثبت نام با یک پیشنهاد ویژه برای مشترکین جدید



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب