نیویورک Revs Fourth of July fireworks لغو شد با توجه به coronavirus نگرانی

Kevin Moore York Daily Recordمنتشر شده 2:01 PM EDT Jun 18, 2020در روز پنج شنبه اعلام کرد که مقامات July4York ل

توسط NEWSWORLDS در 30 خرداد 1399

در روز پنج شنبه اعلام کرد که مقامات July4York لغو شد در این سال با توجه به نگرانی در مورد در حال انجام COVID-19 بیماری همه گیر.

July4York شده است یک رویداد سالانه برگزار می شود در جولای 4th برای مدت پنج سال.

"تمرکز ما همواره در جامعه ما خدمت می کنند. ایمنی است که جامعه است که در میان ما بالاترین اولویت" نیویورک انقلاب رئیس جمهور اریک Menzer گفت: در انتشار اخبار. "با توجه به ادامه نگرانی های ایمنی عمومی در مورد این بیماری همه گیر و محدودیت های ایجاد شده توسط دولت برای رسیدگی به این نگرانی آن است که به سادگی امکان پذیر نیست به میزبان ما بزرگ رویداد های عمومی در این سال است."

Eventive است که این رویداد برنامه ریزی و تولید بخش از نیویورک انقلاب و میزبان, میزبان سالانه رویدادهای اجتماعی در مرکز شهر نیویورک.

در انتشار Menzer افزود که این انقلاب بسیار سپاسگزار به نیویورک, سنت, بانک, برای آن پنج سال پشتیبانی برای July4York و نیویورک سنت مقامات او اطمینان آنها نگاه به جلو به جشن با جامعه خود در آینده است.

"July4York خواهد بود 2021," Menzer گفت: "و بزرگتر و بهتر از همیشه."

کوین مور است که در زندگی ورزشی خبرنگار نیویورک رکورد روزانه که در آن او غواصی به ضرب و شتم پیدا کردن داستان است که یک معنای عمیق تر از ورزش خود را. او را می توان در رسید kemoore@ydr.com, 717-309-4814 و یا در توییتر @kevmoore93.

این پوشش ممکن است تنها از طریق پشتیبانی از اشتراک. ثبت نام با یک پیشنهاد ویژه برای مشترکین جدید



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن