نیویورک نوجوان در ماه ژوئن دستگیر شده در تیراندازی مرگبار مایکل Quinones سوم 19 ساله

شلی استالسمیت و ترزا بوکل یورکدیلی رکورد منتشر شده در 3:52 PM EDT Aug 14, 2020یک نوجوان تحت تعقیب در تیراندازی

توسط NEWSWORLDS در 24 مرداد 1399

یک نوجوان تحت تعقیب در تیراندازی مرگبار مایکل کوئینوس سوم روز جمعه توسط نیروی کار فراری سرویس مارشال ایالات متحده دستگیر شد.

پلیس شهر یورک می گویند رادریک نبرد، 19 ساله، از یورک به کوینون ها شلیک کرد در 23 ژوئن در بلوک 500 خیابان وست پرنسس. از نیروی وظیفه خواسته شد که پس از صدور حکم یگان یازی به اتهام قتل، سرقت و به طور غیرقانونی دارای اسلحه گرم، او را بازداشت کنند.

اعضای گروه وظیفه نبرد بدون حادثه را در یک اقامتگاه در بلوک ۸۰۰ خیابان والاس دستگیر کرده اند. او به دفتر مرکزی رزرو مرکزی دفتر کلانتر شهرستان یورک برای پردازش تبدیل شد.

یک نوجوان مدت کوتاهی پس از تیراندازی دستگیر شد، که درست بعد از ساعت ۸ بعد از شب ۲۳ ژوئن، طبق یک گزارش از علت احتمال دار، اتفاق افتاد.

کوئينونس، 19 سال، در حياط پشتي خانه اش با اصابت گلوله به سرش مرده پيدا شد.

بیشتر: نوجوانان می خواستند برای پرتاب آتش بازی در داخل کسب و کار غرب نیویورک ، پلیس می گویند

به گزارش پلیس و پزشک قانونی ایالت یورک، که گفته بود بر اثر اصابت چندین گلوله کشته شده، از اسلحه های .40 و .380 کالیبر در نزدیکی جسدش پیدا شده است.

پلیس می گویند نبرد و یک همدست به ضرب گلوله و کشته کوئینون در طول سرقت از تلفن همراه و پول.

USMS فراری نیروی کار در منطقه میانی پنسیلوانیا متشکل از 20 ایالت، شهرستان و سازمان های پلیس محلی، از جمله پلیس ایالتی پنسیلوانیا؛ اداره پلیس شهر یورک؛ دفتر دادستانی شهرستان یورک؛ دفتر کلانتر شهرستان یورک و آزادمشروط ایالت پنسیلوانیا - که همه آنها در این تحقیقات شرکت داشتند.

شلی استالسمیت خبرنگار روند روزنامه نیویورک دیلی رکورد است. او می تواند در ساعت mstallsmith@ydr.com و یا در توییتر در @ShelStallsmith.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب