نیویورک سیاه و سفید زندگی می کند توجه به اعتراض مسالمت آمیز بود درخشان لحظه ای از وحدت این شهرستان

نظراسکات فیشر York Daily Recordمنتشر شده 7:59 PM EDT Jun 3, 2020ایستاده در وسط Black Lives Matter تظاهرات مسال

توسط NEWSWORLDS در 15 خرداد 1399

نظر

ایستاده در وسط Black Lives Matter تظاهرات مسالمت آمیز در مرکز شهر نیویورک سهشنبه شب انجام Facebook Live تصویری برای York Daily Record من فکر کردم:

بله! این چیزی است که این شهرستان مورد نیاز است.

درخشان لحظه ای.

یک مثال کامل از سمت راست راه برای انجام این کار.

آن زیبا بود.

آن متنوع است.

آن الهام بخش بود.

بیشتر: در بیماری, بهداشت و مبارزه با نژاد پرستی: حضور مسالمت آمیز BLM اعتراض با شوهرم

این واقعا یکی از شگفت انگیز ترین چیزهایی که من را دیده اند در York, Pa.

جوان سخنرانان لمس روح من. رهبران جامعه که صحبت کرد – شهردار مایکل Helfrich پلیس کمیسر Mo رابینسون, ریچارد, Craighead, Carla کریستوفر – قدرتمند بودند و مهیجی و ضربه تمام یادداشت ها حق.

و این تمام چیزی بود که سازماندهی شده توسط یک جفت از 17 ساله! وای!

مهمتر از این تجمع می کردند تا به آن حسابداری: صلح آمیز است.

در یک شهر شناخته شده برای آن سال 1969 نژادی قیام برای انتخاب یک شهردار که fomented نفرت نژادی و خشونت به عنوان یک پلیس در طول این قیام این بود که یک تسکین بزرگ.

اعتراف میکنم من نگران آن می تواند به نوبه خود ، ما دیده ایم آنچه اتفاق افتاده در دیگر شهرستانها. دوشنبه شب در اعتراض آغاز شد که در پن پارک نقل مکان کرد و به دادگاه یک زن بود حمله و او ماشین را به سقف بود stomped در – و ماشین پلیس پارک شده در خارج از بخش آسیب دیده بودند. من در خیابان در سال 2002 زمانی که supremacist آمد به نیویورک به صحبت می کنند و نژادپرستان و ضد نژادپرستان درگیر شدند. که زشت بود! و ما می خواهم شنیده شایعاتی که در خارج از آشوبگران – سفید supremacists, Antifa, نام خود را در اعتراض poisoners – می تواند در آینده به نیویورک به تحریک مشکل است.

اگر کسانی که نیروهای اینجا آنها آشکار است. یا چه کسی می داند شاید آنها با غلبه بر روح عشق و وحدت است که به وضوح بر روی صفحه نمایش.

در هر حال واقعیت شناخته شده: یک ساعت قبل از تجمع یک اتوبوس که به گیلاس لین و تخلیه یک بند از مردان با پوشیدن riot gear — نیویورک شهرستان, واکنش سریع تیم به Appell مرکز هنرهای نمایشی.

بسیاری از آنها با اشاره به عدم وجود یک قابل مشاهده پلیس با حضور در این رویداد و من فکر می کنم که حق تماس در بخشی از شهرستان. اما آنها وجود دارد و آماده است تا اگر همه چیز خارج از کنترل است.

فقط فکر پلیس طوفان از رشته (نسبتا یا نه نمادی از امتیاز سفید در میان بسیاری در جامعه اقلیت) makes me shiver.

خدا رو شکر که اتفاق نمی افتد زیرا فقط بلانت: نیویورک شهرستان, اداره پلیس بسیاری از تاریخی نژادپرستانه چمدان: siccing سگ آفریقایی-آمریکایی اتهام خشونت نژادپرستانه رسانه های اجتماعی پست و غیره. دهه لایه از بی اعتمادی ساخته شده است تا بین پلیس و اقلیت ها در این شهر است.

بیشتر: 30 نقل قول قوی است که کمک به توضیح نیویورک مسابقه شورش و پس

بنابراین برخی از لفاظی در تظاهرات دوشنبه و سه شنبه بود و طبعا گوش خراش و عصبانی است.

من نمی توانم تصور آنچه در آن باید مانند زندگی در ترس از پلیس. من می توانید تصور کنید, اما من هرگز آن را احساس viscerally در هسته بودن من – و این یک چیز کاملا متفاوت از تصور است.

من میانسال سفید. آنچه من می دانم در مورد احساس که اگر من برای متوقف سرعت (که من تمام وقت), من ممکن است برای زنده ماندن برخورد ؟

من بیشتر فکر افسران پلیس به عنوان دوستان و متحدان و محافظ.

و بیشتر آنها هستند. بسیاری از آنها خوب سخت کار مردان و زنان را که به سوگند خود برای محافظت و خدمت كارش. آنها خطرناک شغل سخت. آنها در برخورد با افرادی که تفکر راست چرا که آنها مست هستند یا بالا و یا برخی از مشکلات دیگر است.

اما برخی از آنها بد هستند – اساسا نژادپرستانه یا فقط خسته و حساسیت توسط زشتی از کار. برخی از آنها قدرت خود سوء استفاده, درمان, مردم با خشونت هدف آنها به دلیل رنگ پوست خود را. برخی از آنها callously کشتن مردم مثل من باور افسر سابق Derek چوین را به جورج فلوید در حالی که دیگر پلیس فقط ایستاده مثل بچه ها با تکیه بر بیل در یک سایت ساخت و ساز جاده.

من امتیاز سفید

اما معمولا این نوع از چیزی که اتفاق نمی افتد به ممتاز سفید افرادی مثل من, بنابراین ما فقط در مورد زندگی ما obliviously نترس.

ایستاده در جلال متنوع و صلح آمیز جمعیت سه شنبه شب شروع کردم به چک کردن سفید من امتیاز.

من بخشی از مشکل در این شهر ؟ چند سال پیش من و همسرم خسته شدم زندگی در حومه شهر به فروش می رسد خانه ما نقل مکان کرد و در مرکز شهر. من واقعا نمی آن را به عنوان بخشی از متنوع محله (هر چند این نوع است). من آن را در راه رفتن فاصله به چیزهای سرگرم کننده مانند رستوران ها و کافه ها و Appell مرکز.

من حداقل غیر مستقیم راننده gentrification.

و سپس من شروع به فکر کردن که بیش از حد از تمرکز بهبود نیویورک متمرکز شده است در مرکز شهر – کافه ها و رستوران ها و کسب و کارهای دیگر ما برگزار شد تا به عنوان شواهدی وجود دارد که نیویورک است دوباره بجای اول برگشتن.

این کار اخیر دیوید خرده YDR منتشر شده در سال گذشته نشان داد که برخی از چیزهایی که بهتر است در نیویورک است اما بسیاری از چیزها نیست. این شهر هنوز هم تفکیک سنگر و استحکامات متمرکز فقر اقتصادی و آموزشی و فرصت های اجتماعی برای افراد جوان هستند ناچیز است.

بیشتر: Rusk گزارش 3.0: نیویورک گیر کرده است در یک جعبه کوچک' از فقر است. در اینجا چگونه برای شکستن آن

این شهرستان خود آینده خود را

من می خواهم ما را به تمرکز تلاش های ما در محله های این شهر.

من می خواهم ما به افراد جوان تا آنها را پرتاب در زندان است.

من می خواهم به مهار انرژی مثبت و عزم و من تو را دیدم در آن افراد جوان در خیابان سهشنبه شب.

من می خواهم آنها را به کنترل خود در آینده – شهرستان خود را.

من می خواهم آنها را برای نفس کشیدن!

اسکات فیشر York Daily Record editor, دولت, کنگره رئیس دفتر و منطقه مرکزی خبر مدیر. او را در رسیدن به sfisher@gannett.com یا 717-771-2049.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب