آلیسون رومن نمی تواند جلوی خودش را بگیرد

[ad_1] در سال 2018، او پیوست بار به عنوان یک استعمارگر مواد غذایی ("آلیسون رومن! آلیسون رومن!" عنوان آهنگی ر

توسط NEWSWORLDS در 23 آذر 1400
[ad_1]

در سال 2018، او پیوست بار به عنوان یک استعمارگر مواد غذایی ("آلیسون رومن! آلیسون رومن!" عنوان آهنگی را که از ملاقات او خبر می دهد را بخوانید.) باراو متخصص در دستور العمل های بصری وسوسه انگیز است که حس درخشندگی جوانی را در یک منطقه آرام آشپزی در طول هفته به ارمغان می آورد. اگر می خواهید مقداری ماهی سالمون را برشته کنید، به مارک بیتمن بروید. اگر به آلیسون رومن بروید، می خواهید کمی ماهی قزل آلا بپزید. او فالوورهای ثابتی در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است. لام به من گفت: «آلیسون حس بصری بسیار قوی دارد و تیز هوش است - ترکیبی که او را در اینستاگرام پیشگام کرد. آشپزهای خانگی دستور العمل های او را درست کردند و عکس هایی را منتشر کردند. رومن با پشتکار کارهای دستی آنها را در حساب کاربری خود منتشر می کند و عشق طرفداران خود را نشان می دهد و در عین حال افراد ادم را متعجب می کند که آیا چیزی را از دست داده اند.

مصاحبه رومن با دن فرومر از New Consumer به عنوان یک حرکت تجاری در نظر گرفته شد. او و دیوید چو به این فکر افتادند که برخی کالاها را به وب سایت خود اضافه کنند. گفت: «هی، من می خوام تو رو به دوستم دن معرفی کنم. او این خبرنامه را می‌سازد، که برای افراد در دنیای فناوری و تجارت است، نه واقعاً برای جمعیت شما، و فکر می‌کنم برای شما واقعاً خوب است، "رومن به من گفت. "معمولاً می‌رفتم و فقط می‌گفتم "کاربر جدید چیست؟"

مصاحبه با گپ معمولی همه گیر شروع شد. هنگامی که گفتگو شروع شد، او بر تمایل رومن برای ایجاد یک تجارت بزرگتر بدون قربانی کردن اصول خود یا درهم و برهمی که باعث موفقیت او شد، تمرکز کرد. فرومر پرسید آیا کاری وجود دارد که واقعاً می خواهید انجام دهید یا واقعاً نمی خواهید انجام دهید؟ رومن برنامه تلویزیونی Hulu را فروخته بود، اگرچه او گفت که تولید متوقف شده است کووید. او با یک شرکت ظروف آشپزی در مجموعه محدودی از قاشق های الهام گرفته شده از کلاسیک شریک شده است. او رویای خرید یک خانه در شمال ایالت را داشت.

او همچنین می‌دانست که نمی‌خواهد آینده‌اش چگونه باشد. یاد گرفت، "رومن گفت. "لعنتی، عوضی، همین الان فروختی! یکی میگه تو باید یه کارایی بکنی و اون میگه باشه اسممو بنویس برام مهم نیست!

او ادامه داد: مانند کاری که کریسی تیگن انجام داد، برای من بسیار دیوانه کننده است. او کتاب آشپزی موفقی داشت. و بعد اینطور بود: بوم، خط هدف. بوم، او اکنون یک صفحه اینستاگرام با بیش از یک میلیون دنبال کننده دارد، جایی که مردم فقط یک مزرعه محتوا برای او راه اندازی می کنند. این من را می ترساند و چیزی نیست که هرگز بخواهم انجام دهم. من برای این تلاش نمی کنم. اما حالا کی می خندد؟ چون او پول زیادی به دست می آورد.»

در ابتدا، رومن فکر کرد که مصاحبه به خوبی پیش رفته است. او به دلیل صحبت آشکار در مورد پول نقدهای مثبت دریافت کرد. با این حال، شک و تردیدهایی در توییتر به وجود آمد: آیا همه صحبت‌های پرمخاطب در مورد یکپارچگی خلاقانه از سوی فردی با یک سری محدود قاشق‌های قدیمی کمی غنی نبود؟ رومن منتقدی را متهم به آزار و اذیت یک زن موفق کرد و سپس در توییتی نوشت: "فقط ای کاش کسی را داشتم که در اولین واکنش نوزاد در اینترنت دستم را بگیرد."

رومن تصمیم گرفت رسانه های اجتماعی را برای مدتی کنار بگذارد. او به تازگی یک کیک شکلاتی برای مهمانی مجردی یکی از دوستانش پخته بود که مدیرش تماس گرفت و گفت که مدیر کریسی تیگن به او گفته بود که احساسات تیگن از اظهارات رومن جریحه دار شده است. (کوندو در مورد هیچ یک از اینها چیز زیادی نگفته است، اما اخیراً به Daily Beast گفته است که "کاملاً طبیعی است که همه نظرات متفاوتی داشته باشند.") این یک اشتباه بزرگ است. من واقعاً همه چیز آلیسون را دوست داشتم.رومن یک توییت عذرخواهی برای تیگن ارسال کرد و به رختخواب رفت. او به یاد می آورد: "گوشی ام را گذاشتم و صبح روز بعد با میلیون ها پیام از خواب بیدار شدم، پیام هایی که بیشتر از آنچه در زندگی ام دیده ام." و من تلفنم را برداشتم و فقط به خودم گفتم: "حضرت موسی، خدایا، ما اکنون در مورد نژاد صحبت می کنیم."

در 11 ماه مه، رومن یک عذرخواهی رسمی طولانی کرد و گفت که او "احمق، بی دقت و بی احساس است" و "این واقعیت که هرگز به ذهنم خطور نکرده بود که دو زن آسیایی را انتخاب کرده باشم صد در صد تابع من است. امتیاز." او نظر داده بود: "برای قیمت پایین و پایین 19.99 دلار، لطفا تخته برش من را بخرید." که به گفته او بر اساس یک شوخی داخلی در مورد یک کتاب آشپزی اروپای شرقی است.) رومن به من گفت که اینطور نیست. او گفت: «تو یک میلیاردر داغ، یک سوپرمدل، با جان لجند ازدواج کرده‌ای، و من در موهای گربه‌ای و درهم ریخته‌ام پوشیده شده‌ام».

که در بار ستون رومن را متوقف کرد، حرکتی که تیگن با آن مخالفت کرد و چرخه جدیدی از عناوین را آغاز کرد. (بهار امسال، تیگن در میان ادعاهای آزار و اذیت از توییتر کناره گرفت و اعتراف کرد که او یک "ترول، دوره ای" بوده است. در اوایل کارش.) نظرات رومن، مانند اکثر واکنش ها، ترکیبی از شکایت مشروع و روش شکست توییتر بود. و واکنش را متمرکز می کند. "الانگ نتیجه گرفت:" اگر این احساس وجود داشت که مردم دور هم نشسته اند تا او اشتباه کند، احتمالاً به این دلیل بوده است که بسیاری این کار را کرده اند.

رومن اندکی بعد به من گفت: «هرگز فکر نمی‌کردم در مرکز آن باشم». فکر می‌کردم می‌توانم تمام عمرم را پشت پاهای مرغ پنهان کنم و اینطور بگویم: "اوه، هر چه باشد، من فقط در حال غذا خوردن هستم" و اکنون در یک مکالمه بسیار مهم هستم که احساس بسیار بدی به من می‌دهد. دسته آماده. اما من این کار را خواهم کرد. "او ادامه داد" گاهی اوقات از خواب بیدار می شوم و به خودم می گویم: "اوه خدای من، آیا این قابل کشتیرانی است و آیا من هرگز بهبود خواهم یافت؟ آیا تمام زندگی ام را از دست داده ام؟ و پس از آن نیز وجود دارد." پلیس بزرگ، و اگر لعنتی وارد شدی، پا به او بگذار.»

"اما، بر، آیا می خواهی اینقدر رضایت داشته باشی که به نیوجرسی بروی؟"
کارتون برندان لوپر

تصمیم گرفتم در مارس 2020، چند ماه قبل از سقوط New Consumer، درباره رومن بنویسم. من صاحب هیچ یک از کتاب های او نبودم و فیلم های آشپزی زیادی نمی بینم، اما تعدادی از دستور پخت های او را آماده کرده بودم و لذت بردم. (شاتوت سوئیسی و آرد سوخاری باید همراه با موسیر کاراملی شده باشد.) معمولاً مدتی طول می کشد تا نکات پرتنش یک داستان را پیدا کنید و منابعی را پیدا کنید که مایل به صحبت در مورد آنها هستند، اما در این مورد، تقریباً به محض شروع گزارش، من تلفن و ایمیل روشن شد من از تعدادی از زنان شاغل در دنیای غذا شنیدم. برخی سفید، برخی دیگر سیاه و قهوه ای بودند. چند نفر در صورتجلسه صحبت کردند. دیگران ترجیح دادند این کار را انجام ندهند، زیرا می دانستند که نظرات آنها به ناچار به عنوان یک توهین شخصی تعبیر می شود، در حالی که در واقع آنها کمتر به برجسته کردن رومن علاقه مند بودند تا انتقاد گسترده تر از دنیای غذا. دو موضوع پدیدار شد: احساس اینکه رومن هم محصول و هم امتداد نژادپرستی ساختاری در رسانه های غذایی است، و میل به اینکه احساس مسئولیت اجتماعی او متناسب با اندازه پلت فرم او باشد. اوسای اندولین، که در مورد غذا و هویت می نویسد، به من گفت: "شما نمی توانید واقعاً پدیده آلیسون روم را به عنوان یک چهره توضیح دهید بدون اینکه بفهمید سفیدی در آمریکا چگونه کار می کند و چگونه سفیدی در غذا و رسانه های غذایی کار می کند."

برخلاف رویکرد شیدایی که نویسندگانی مانند جی. کنجی لوپز-آلت، رومن اغلب خود را کمتر از آنچه که هست یا شاید باید آگاه نشان می دهد. او می نویسد: "من یک دانشمند سبزیجات نیستم (هاها)، بنابراین نمی گویم این یک واقعیت است، "اما * به نظر می رسد لوبیا سبز ظاهری قوی و بسیار غیرقابل نفوذ دارد، اما وقتی گرم است، به نظر می رسد. در واقع، طعم آن بسیار بهتر از زمانی است که هوا سرد است. "با تمام صراحتش، او در برخی موارد خودداری می کند. او مارک آسیاب فلفل Unicorn را توصیه می کند یا به شما می گوید که در حال حاضر چه رژ لبی می پوشد. "واقعاً عالی نارنجی-قرمز است." از جانب مک) اما در مورد مقاومت ماهی تن چیزی برای گفتن ندارد. رومن به من گفت: "من با آنچه می دانم صحبت می کنم." و افزود که دسترسی و دسترسی نیز جنبه های مهم گفتگو هستند. "من دانشمند نیستم، گزارشگر غذا نیستم، وقتم را صرف این مطالعه نمی کنم. مسئولیت من تا کجا ادامه دارد؟»

همانطور که نویسنده آندره آ نگوین اشاره می کند، "لحن برادرانه" که برای بسیاری از مردان در دنیای غذا بسیار مفید بوده است، بی طرف تر و بی طرف تر می شود. رومن یکی از بزرگترین تامین کنندگان زنان بود که به ندرت از مبارزه منحرف می شد - و گاهی اوقات انتخاب می کرد. او در سال 2016 در Dining In نوشت: «برنج همیشه برای من پرکننده به نظر می رسید.

در پایان سال 2018، رومن با چیزی که به #خورش معروف شد (مثلاً خورش نخود چاشنی شده با نارگیل و زردچوبه) شروع به کار کرد. برای این کار سیر، زنجبیل و پیاز را در روغن زیتون نرم کنید. نخود را اضافه کرده با فلفل دلمه ای و زردچوبه تفت دهید و در شیر نارگیل بپزید. پس از پژمرده شدن در سبزی، ظرف را با برگ نعنا، لقمه ماست و نان مسطح برشته سرو کنید. دستور غذا سالم بود داشت گرم می شد. برای برخی از خوانندگان، این بدیهی است که چانا ماسالا هندی یا chole یا، به جای آن، کاری جامائیکایی با نخود. «این نه سوپ است و نه خورش، چانا ماسالا نامیده می‌شود و هندی‌ها قرن‌هاست آن را می‌خورند. به طور جدی، 🙄 "، یکی از کاربران اینستاگرام به نام پریا آهوجا دوناتلی در کامنت پستی نوشت که در آن رومن از توزیع با یک شرکت ادویه با تمرکز سرمایه خبر داد و از خوانندگان دعوت کرد تا با ایده های مورد علاقه خود برای حذف پدرسالار یا پخت و پز با زردچوبه پاسخ دهند. "

رومن به زبان عدالت اجتماعی صحبت می کرد، اما او آن را به فرهنگ هایی که او تکنیک ها و مواد خاصی را از آن ها استخراج کرد، نسبت نمی داد. این تئوری درخشندگی در ذهن او بود، اما سون تزو در قلب او. او یک روز به من گفت: "من کتاب های آشپزی دیگر نمی خوانم، کسی را در اینستاگرام فالو نمی کنم." این ابرها مرا مریض می‌کنند.» او همچنین اعتراف نکرد که نام تجاری او به معنای مالکیت شخصی غذاهای ریشه‌دار است. (او اخیراً گفت: "من زیاد به آن فکر نکردم."

اندولین به من گفت: «در فضاهای تحریریه، انتشارات و تلویزیون منطقی است که اگر منشأ غیر سفیدپوست دارید، آنچه در مورد آن صحبت می‌کنید باید به نوعی توسط هویت شما ایجاد شود. "اما اگر شما یک سفید پوست هستید، می توانید به هر کجا که بخواهید بروید. می توانید در مورد غذاهای آسیایی صحبت کنید، می توانید در مورد غذاهای آفریقایی یا آفریقایی آمریکایی صحبت کنید، می توانید در مورد غذاهای آمریکای جنوبی صحبت کنید. هیچ کس نمی گوید با زردچوبه نمی توان آشپزی کرد - با زردچوبه بپزید، اگر می خواهید نارنجی رنگ کنید! نکته این است که درک کنیم که مردم از فرهنگ‌های غیر سفیدپوست و غیراروپایی تمایل دارند فریب هویت خود را بخورند (که لزوماً معیاری از تخصص نیست). و برای آزمایش، بازی و "کشف" چیزها، آزادی عمل یکسانی را ارائه نمی دهد."

هنگامی که ایزابل از رومن در مورد موضوع تملک فرهنگی پرسید، او به پاشنه های خود چسبید. او گفت: "با این حال، کاری نیست." "من هرگز کاری درست نکرده ام." وی افزود: من از هیچ فرهنگی نمی آیم. من فرهنگ ندارم من به طور مبهم اروپایی هستم." با سال‌هایی که به او گفته شد چاق است، شلوارش زشت است، صدایش آزاردهنده است، رومن یاد گرفت که با قرار گرفتن در مقابل هر کسی که او را متنفر می‌داند، بازخورد منفی را رد کند. او گاهی اوقات از اهداف مترقی حمایت می کرد، اما پس از گفتن، در انحراف از حوزه تخصصی خود تردید داشت بمب های گیلاسدر مقایسه با بسیاری از زنان در حوزه و صنعت ما، من قطعاً در سمت ساکت‌تر سیاست هستم، اما بیشتر به دلیل سطح تحصیلاتم است.»


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب