با حرف آخر از درس خواندن لذت ببرید

سال هاست در کشور عزیزمان ایران، کنکور یک آزمون معتبر است که برای ورودی دانشگاه ها برگزار می‌شود. می‌توان گفت ت

توسط NEWSWORLDS در 22 آبان 1399

سال هاست در کشور عزیزمان ایران، کنکور یک آزمون معتبر است که برای ورودی دانشگاه ها برگزار می‌شود. می‌توان گفت تا قبل از سال 90 سطح سوالات کنکور بسیار نزدیک به مطالب کتاب درسی بود به طوری که فقط با مطالعه کتاب درسی هم داوطلبان می‌توانستند درصد خوبی را کسب کنند. اما بعد از سال 90 این داستان عوض شد و کنکور به شدت به سمت مفهومی شدن میل کرد و سبک سوالات تغیر کرد. اما یکی از نتایج آن پیشرفت آموزش بود و اتفاقاتی که رخ داد. امروز شما را با یکی از پیشرفته ترین روش های آموزشی آشنا خواهیم کرد.

ممکن است نام موسسه آموزشی حرف آخر را بار ها در شبکه های صدا و سیما و یا رسانه های اجتماعی مشاهده کرده باشید. تنها موسسه ایرانی که به دلیل آموزش های خود موفق به کسب مدارک معتبر از بنیاد یونسکو و دانشگاه های مالزی و فرانسه شده است و مبدع شهودی سازی دروس است. آموزش این موسسه بر دو پایه پویا نمایی و استفاده از انیمیشن و تصویر سازی بنا شده است که در ادامه به صورت کامل این در پایه را بررسی و خدماتی که از طرف این موسسه برای دانش آموزان ارائه می‌شود را معرفی خواهیم کرد که با خواندن آن یک تغیر اساسی در مسیر کنکور خود ایجاد خواهید کرد.

با حرف آخر زود یاد بگیرید و دیر فراموش کنید

فراموش کردن یکی از دغدغه های اصلی دانش آموزان است به خصوص در ماه های پایانی کنکور که حجم زیادی از مطالب را مطالعه کرده اند. اما به قول دانش آموزان این موسسه با حرف آخر فراموشی را به فراموشی بسپارید. آموزش هایی که این موسسه در اختیار داوطلبان خود قرار می‌دهد به شکل کاملا شهودی و با استفاده از الگوسازی است. چنین آموزشی داوطلب را از حفظ کردن بی نیاز می‌کند زیرا مفاهیم را به نیمکره راست مغز منتقل می‌کند. که مدت زمان ماندگاری مطالب در آن جا چندین برابر بیشتر از نیمکره چپ مغز است و در نتیجه دیگر با فراموشی خدا حافظی خواهید کرد. در ادامه می توانید پکیج های عالی استاد یوسفیان پور رو در دینی کنکور حرف اخر مشاهده بکنید.

مهمترین خدماتی که این موسسه در کنار منابع خود به داوطلبان ارائه می‌دهد خدمات مشاوره ای و پشتیبانی است که داوطلبان را از هزینه های فراوان برای مشاوره گرفتن بی نیاز می‌کند و حتی برنامه ای که به دانش آموزان ارائه می‌شود توسط خود اساتید حرف آخر برای هر درس تدوین شده است. همچنین آزمون های کنار منابع هم بسیار استاندارد و نزدیک به سوالات کنکور است که بازهم داوطلب از شرکت در سایر آزمون های آزمایشی بی نیاز خواهد شد و از این بابت این موسسه در میان دانش آموزان بسیار محبوب است. دوستانی که میخوان پرونده درس شیمی  رو در کمتر از 100 روز ببندند، شیمی 6040 نظام جدید موسسه حرف اخر این کار رو برای شما انجام میده.

حرف آخر برای اطمینان دادن به مخاطبان 20 درصد از تدریس خود را به صورت کاملا رایگان (شامل 40 تست قطعی کنکور و 30 ساعت آموزش همه دروس) در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد که می‌توانید از طریق تماس با مشاورین مجموعه آقای شایان مامندی، خانم حدیث قمری  و خانم مریم فرزی یا ارسال عدد 5 به سامانه پیامکی موسسه 10002907 دریافت نمایید.

021-66576182

021-66576371

021-66566623

آخرین مطالب