بن اسمیت نمی تواند بگوید سرمایه گذاری رسانه ای جدید او چیست

[ad_1] بن اسمیت صد و چهل و چهار پیامک خوانده نشده داشت که ما برای شانزده دقیقه حواس‌پرتی دیجیتالی صحبت می‌کرد

توسط NEWSWORLDS در 14 دی 1400
[ad_1]

بن اسمیت صد و چهل و چهار پیامک خوانده نشده داشت که ما برای شانزده دقیقه حواس‌پرتی دیجیتالی صحبت می‌کردیم، کمی بعد از ظهر سه‌شنبه. (پانزده دقیقه بعد از بسته شدن ما، او به ایمیلی که فرستاده بودم و پرسیده بودم که آیا می‌خواهد صحبت کند، پاسخ داد.) او همچنین اشاره‌های خود را در توییتر بررسی نکرده بود، که اطلاعات مرتبطی به نظر می‌رسید زیرا این خبر به تازگی منتشر شده بود که اسمیت، فعلی ستون نویس رسانه برای بار، برای شروع یک سرمایه گذاری جدید با جاستین اسمیت، مدیر عامل بلومبرگ رسانه، ترک خواهد کرد. پروژه خانواده اسمیت دقیقاً چیست هنوز مشخص نیست. اسمیت در طول مکالمه ما به من گفت که هنوز در حال بررسی این مفهوم است. یک سایت جهانی برای تجارت و سیاست؟ شاید؟ رسانه دقیقی که گزارش در آن ظاهر می شود؟ برای فاش کردن خیلی زود است اما تلاش اسمیت به دنبال خدمت به 200 میلیون تحصیلکرده دانشگاهی است که انگلیسی می خوانند اما هیچ کس واقعاً به عنوان مخاطب اهمیتی نمی دهد، همانطور که بن اسمیت در مقاله ای درباره شرکت جدید (یا حداقل ایده او) به کارفرمای خود گفت. به نظر می‌رسد این استارت‌آپ در حال حرکت است: در ماه‌های اخیر، Puck راه‌اندازی شده است، Axios گسترش خود را به بازارهای محلی بیشتری اعلام کرده است، و Politico به دنبال حرکت خود به بازارهای جهانی بیشتر است. اسمیت، سردبیر سابق BuzzFeed News، که ستون‌های رسانه‌ای کاملش او را در دو سال گذشته برانگیخت و هیجان‌زده کرد، به نظر می‌رسید - که پیش‌بینی می‌شد برای او آشنا بود - از حضور در حاشیه راضی بود.

وقتی خبر پروژه اش منتشر شد، به اسمیت پیام دادم و یک پیام صوتی برایش گذاشتم (در بالای ایمیلی که برایش فرستادم). او تماس من را پاسخ داد و بلافاصله شروع به صحبت کرد. گفتگوی ما، ویرایش شده برای طولانی و وضوح، در زیر است.

چرا اینجوری میکنی؟

فرصتی برای دستیابی به مخاطبان جدید برای انتقال داستان ها به روش های جدید و همچنین توافق با روزنامه نگاران بزرگ به گونه ای وجود دارد که می تواند برای مؤسسات قدیمی دشوار باشد. و من فکر می کنم چیز دیگر - متاسفم، من فقط می خواهم چند ریف بسازم - فقط فکر می کنم چیز دیگر این است که ما در زمانی بیرون می رویم که تجارت اخبار در رسانه های اجتماعی به پایان رسیده است. بهتر یا بدتر بدیهی است که اتفاقات جالب زیادی رخ داده است، اما گاهی اوقات فکر می کنم اخبار زیادی در بازخوردها باقی مانده است. اما اینکه مخاطبان زیادی وجود دارد و من احساس می کنم این چیزی است که تا حدودی در آن یاد گرفته ام بارداستان‌هایی که بیشترین ضربه را می‌زنند، آنهایی هستند که حقیقت را در مورد یک داستان پیچیده و واقعی دریافت می‌کنند.

آیا این روش شماست که می گویید «این پستی است که توییتر در آن زندگی واقعی نیست» برای استفاده از خط پیش پا افتاده؟

نه نه. من می خواهم بگویم که چیزهای زیادی در توییتر اتفاق افتاده است که واقعاً مهم است. و من فکر می کنم توییتر بخشی واقعی از جهان است. این یک خط خوب است.

بنابراین بیشتر در مورد گفتگوی گسترده ای است که داستان های توییتر می توانند داشته باشند؟

اوم، البته، بله، من این را می دانم، چرا چیزی از قبل شناخته شده است. . . متاسفم پسرم من FaceTiming، فقط یک ثانیه. [On the other call.] هی، چه خبر؟ اشتباهی بهت زنگ زدم؟ واسه همین بهم زنگ میزنی؟ من صدای شما را نمی شنوم و در تماس دیگری هستم. برایم بنویس؟

میدونی، او و یکدیگر را در توییتر دنبال کنید.

بله، امروز قرار بود سوار قطار بشوم و فقط از او خواستم که بیاید و من را بیاورد، زیرا مشخص است که کاملاً به دستگاه هایم چسبیده ام.

خوب، پس در این مورد چه چیزی می توانید به من بگویید؟

در حال حاضر، من و جاستین با جاه طلبی زیاد و امیدوارم با تجربه زیاد برنامه ریزی می کنیم.

آیا منظورتان افرادی است که آنها را رقیب می بینید؟ برای ما که در ذهن شما و جاستین نیستیم - هر دو آقای اسمیت - چیست؟

من می گویم ما بیشتر به مخاطب فکر می کنیم تا رقبا. و من فکر می کنم مخاطبان زیادی از مردم وجود دارند که از توانایی های فعلی خود ناراضی هستند. مطالعات زیادی وجود دارد که به دلایل متعددی این موضوع را نشان می دهد.

مانند؟ بیشتر در مورد آن بگویید.

من فکر می کنم افراد زیادی هستند که می خواهند با آنها محترمانه رفتار شود. ما می خواهیم به بالاترین مخرج مشترک خدمت کنیم و فکر می کنم این امکان وجود دارد.

راستش را بخواهید، اگر می خواهید بدانید که من چه نوع روزنامه نگاری را دوست دارم، من در حرفه خود کارهای زیادی از آن انجام داده ام، بنابراین احتمالاً به جای تلاش برای توصیف آن، فقط به آن اشاره می کنم. اگرچه فکر می‌کنم تنها چیزی که به‌طور خاص در مورد آن هیجان‌زده هستم این است که چقدر نوآوری در نحوه روایت و روایت داستان‌ها وجود دارد. و ما مشتاقیم که پاکت آن را برداریم.

آیا می توانید به من یک مثال بزنید که معنی آن چیست؟

باز هم نمی خواهم محصول خیالی خود را با محصول دیگری مقایسه کنم، متوجه منظورم شدید؟ من هنوز شروع نکردم

آیا چیزی شبیه به BuzzFeed مخلوط شده است بلومبرگ بیزینس ویک? می‌دانید، این‌ها داستان‌های کوبنده‌ای هستند، اما ما درخشش «افراد جدی در وال استریت که ما را می‌خوانند» را نیز داریم. کیمیا چیست؟

من فکر می کنم خیلی زود است که در این مورد زیاد صحبت کنیم.

دیدم [the CBS News correspondent] وسلی لوری به توییت شما پاسخ داد.

در واقع من نیستم

او گفت، سی و هفت دقیقه پیش، "آیا باید با فوریت بیشتری "فردا صحبت کنیم" را که او یکشنبه برایم فرستاده بود، می گرفتم.

[Laughter. Coughing.]

و [Bloomberg’s managing editor for crypto] استیسی ماری اسماعیل او می گوید، 'من دارم [hand-wave emoji] سلام روز شنبه. خب، بن، این چه وضعیتی دارد؟ شما و جاستین هستید و در حال شماره گیری هستید. . . .

نه، ما هنوز استخدام نمی کنیم. من هنوز داخل هستم بار و ما تازه شروع کرده ایم بدیهی است که ما به محض شروع به کار 24 ساعته خواهیم داشت.

به نظر شما کی می شود؟ منظورتون تاریخ شروعه؟

خیر منظور ما تاریخ شروع نیست. که در بار دارم بفهمم آخرین روزم کی خواهد بود. این دو سال بسیار پربار بود و من واقعاً از آنها سپاسگزارم.

این ایده از چه زمانی شکل گرفت؟ یعنی من یک سال پیش این پروفایل را برای شما درست کردم. و تو گفته بودی: "اوه، همین بار تا اینجا، پمپ ها نیز سرگرم کننده هستند، اما شما چیزی مانند آن را روی میز نگذاشته اید. بنابراین من کمی کنجکاو هستم که شما و جاستین چه مدت در مورد این موضوع صحبت می کنید.

من و جاستین مدت هاست که در مورد چالش ها و فرصت ها در اخبار صحبت می کنیم. ما سال هاست همدیگر را می شناسیم. اما این واقعاً در چند ماه اخیر بسیار جدی شده است.

آیا چیزی شبیه دیوار پولی مبتنی بر مشترک است؟

باز هم فکر می‌کنم برای صحبت خیلی زود است.

و بیشتر شبیه یک روزنامه یا بیشتر شبیه یک مجله؟

بیشتر روزنامه است؟ بیا دیگه!

این یک موضوع جدی است. من هیچ ایدهای نسبت به این که آن چه بود ندارم.

آره. من فکر می کنم بیشتر دیجیتال خواهد بود.

حدس می‌زنم منظورم بیشتر لحن و لحن یک مقاله روزنامه یا یک مقاله مجله است؟ اگر منطقی باشد.

حدس می‌زنم می‌توانم بگویم که فکر نمی‌کنم مقالات روزنامه‌ها یا مقالات مجلات بهترین راه برای دریافت اخبار در اکثر اخبار در بیشتر روزها باشند.

بنابراین، موضوع اصلی چه خواهد بود-

من فقط نمی خواهم شروع به تف کردن به چیزهایی کنم که هنوز تصمیم نگرفته ایم. ما افراد بزرگی را جذب خواهیم کرد که دیدگاه ها و نظریه های خود را در مورد برخی از این موارد خواهند داشت.

آیا در حال حاضر مناطق تحت پوشش دارید یا توسط افرادی که استخدام می کنید تعیین می شوند؟

برخی از آنها، اما هنوز برای صحبت در مورد آن خیلی زود است.

کی همه اینها جدی شد؟ و چه کسی این را تامین مالی می کند؟

من حاضر نیستم در مورد دومی صحبت کنم. و می دانید، در چند ماه گذشته.

روزنامه‌نگاری بی‌طرف برای مخاطبان جهانی و بستری با کیفیت بالا برای بهترین روزنامه‌نگاران جهان فراهم می‌کند.» روزنامه‌نگاری بی‌طرف - می‌دانید، ممکن است برخی افراد بگویند: «اوه، این به چه معناست؟ نیویورک است بار نمی دونی؟"

فکر می‌کنم روشی که می‌گویم این است که فکر می‌کنم مخاطبان زیادی هستند که می‌خواهند با آنها محترمانه رفتار شود. و من صادقانه فکر می کنم که اگر بخواهید در مورد نوع روزنامه نگاری که من به آن اعتقاد دارم صحبت کنید، احتمالاً چیزی بیشتر است - نه لزوماً از نظر شکل، بلکه از نظر رویکرد، کاری که من در چند سال اخیر انجام داده ام. و من فکر نمی‌کنم که به راحتی به یک کلمه رایج کاهش یابد.

شما فقط گفتید "من می خواهم با خوانندگان محترمانه رفتار شود." من فکر می‌کنم برخی از ستون‌هایی که نوشته‌اید و بیشترین توجه را به خود جلب کرده‌اند، گاهی اوقات به مواردی می‌پردازند که متناقض هستند یا ممکن است در توتم‌های لیبرال گیر کنند. آیا آن-

فکر می کنم واقعاً این ویژگی را درک نمی کنم. منظورم این است که شاید این درست باشد، اما من فقط سعی می کنم اخبار را به اشتراک بگذارم و مثلا فاکس نیوز را یک توتم لیبرال نمی دانم. فکر می کنم من به این ویژگی اعتراض دارم. سعی می‌کنم چیزهایی را به مردم بگویم که نمی‌دانند و سپس امیدوارم که آنها را غافلگیر کنم.

راستش را بخواهید، فکر می‌کنم ممکن است آن را بیشتر دوست داشته باشید، یا به نظر می‌رسد با ورود به فضاهایی که - نمی‌دانم لیبرال‌ها را عصبانی می‌کنند - اما به نظر می‌رسد که با تفکر گروهی غالب در توییتر تناقض دارند، بسیاری از داستان‌هایتان را دوست دارید؟

راستش را بخواهید، ترجیح می‌دهم گزارش‌ها خودشان صحبت کنند و مشتاقانه منتظر گزارشی هستم که خودش صحبت کند.

Puck چند ماه پیش راه اندازی شد و مناطق ویژه را برای نوع بسیار خاصی از مخاطبان پوشش می دهد - احتمالاً افرادی که بیشتر صنعت محور هستند. [Puck is a paywalled publication focussed on Hollywood, Wall Street, media, politics, and Silicon Valley.] آیا این چیزی است که علاقه شما را برانگیخته است یا زمانی که به یک "پروژه رسانه ای اسمیتز بی نام" فکر می کنید، مشابه خوبی است که به آن فکر کنید؟


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن